Pystytkö/tiedätkö jonkun, joka pystyy näkemään ihmisten aurat?
Ja niiden värit?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mä näen valokehiä, en tiedä onko ne niitä auroja. Värejä en näe, vaan sen kehän valona.
Itse näin myös nuorena näin. Se vaan oli todella ahdistavaa ja väsyttävää, koska tähän liittyi myös kyseisen ihmisen menneen ja tulevan ja nykyhetken tapahtumat ja tunteet jotka tulivat päälle todella vahvana tietoisuutena. Yritin parhaani mukaan opetella tästä pois. Nyt vanhempana tietysti näihin pystyisi suhtautumaankin paremmin, mutta olen silti helpottunut, että suurin osa laimentunut. Tosin tämä on myös yksi syys miksi välttelen ihmisiä. Edelleen joskus hurjia hiukkaskietoutumisen aiheuttamia tilanteita. Uskon siis että tämä kaikki on vielä joku päivä (kvantti)fysiikan selitettävissä.
No ainakin mun pomo tällä viikolla näki kun pistin auran kiinni kuorma-autoon. Sanoi vielä että "pistä se keltainen".
Vierailija kirjoitti:
Tänne keskusteluun jakautui hyvin selvästi sellaiset ihmiset, joiden kanssa en halua olla tekemisissä(aiheesta pilkkaa tekevät) yhtään sen enempää kuin on pakko ja sitten taas sellaiset ihmiset, joihin haluaisin palavasti tutustua(nämä, jotka asiaan uskovat)
Miksi et kestä pilkkaa. Useimmat eivät näe eikä usko, se on tosiasia. Ja ihan varotoimi, koska aina on huijareita jotka haluavat manipuloida erikoisuuksilla.
Joskus näen suoraan, joskus keskittymällä.
Tuttavani näkee paremmin.
Olen nähnyt lapseni auraa ja myös etänä eli selvänäköisesti.
Ihmisen silmät näkevät vain hyvin rajatun osan sähkömagneettisesta spektristä, joten pidän sitä mahdollisena että joillekin yksilöille kehittyy jonkinlainen "herkkyys" yleistä laajemmalle alueelle. Tällöin sattaisi havaita osaa infrapuna tai ultravioletti osuutta.
Toisilla on hyvin tarkka haju- tai makuaisti, joten näkisin tällaisen hieman samankaltaisena ominaisuutena. Ominaisuus ei tietysti pystyisi kertomaan mitään ominaisuuden omaavasta henkilöstä, eikä ominaisuuden omaava mitään muista sen pohjalta miten "näkee" jonkun.
Mulla on kysymys teille aurojen näkijöille. Miten kauas ihmisen kehosta se aura ulottuu? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kysymys teille aurojen näkijöille. Miten kauas ihmisen kehosta se aura ulottuu? Kiitos!
Luulen että se voisi olla jopa puoli metriä, ehkä enemmänkin.
Riippuu henkilöstä.
Mulle sanoi varpuluennan tekijä, että aurani on poikkeuksellisen laaja, säteeltään 2500 metriä. Jonkin aikaa myöhemmin tapasin energiahoitajan, joka sanoi kysyi heti ensimmäisenä, tiesinkö aurani olevan poikkeuksellisen laaja.
Olen skeptikko mutta harrastan kaikenlaista huuhaata avoimin, tutkivin mielin. En tosin osaa vielä päätellä, onko tuo aurajuttu joku yleinen keskustelunavaus noissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun enolla on vihreä aura.
Muutenkin kun auroja näkee, niin aika usein ne on vihreitä. Punainen on toinen yleinen väri.
Kai tuo valmistajasta riippuu, en tiedä, en ole maanviljelijä
Papalla oli aura tallissa, siis hevosvetoinen. Hevosta ei kyllä enää siinä vaiheessa ollut tai peltoa niin ei tarvinnut uudempaa auraa.
Oletpas ilkeä ihminen. Jos, joku ajattelee ja pohdiskelee tätä maailmaa normien ja oravanpyörän ulkopuolelle ja omaa eriävät uskomukset sinun kanssa niin sinusta he kuuluvat välittömästi suljetulle ja ovat hulluja? Olet todella ikävä ihminen ja olen surullinen heidän puolestaan, jotka joutuvat sinun negatiivista ja lyttäävää asennetta sietämään jokapäiväisessä elämässään.