Uskaltaako ulkomaalaisen kanssa vaihtaa whatsapp-numeroita?
Ollaan kirjoiteltu instassa yli puoli vuotta ja nyt kysyi voitaisiinko viestitellä whatsappissa, koska instassa valokuvien laatu hänen mielestään siellä huonompi, kun oon sinne kuvia välillä laittanut. En oo koskaan vaihtanut numeroita kenenkään kanssa, jos en oo tavannut, mutta vaikuttaa luotettavalta. Uskaltaisitteko ite whatsappissa viestitellä sellaisen kanssa, jota ette oo tavannut?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä tiukka pilsu?
En tiedä, ei olla harrastettu seksiä vielä. Hän on kuitenkin aasialainen nainen, joten luultavasti on.
Ap
Miksei Skype/Google meet sovi? Voithan toki hommata prepaid numeron.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi antaa mun whatsapp-numeroa ulkomaalaiselle. Ties mitä se tekee sillä, tyhjentää mun tilin tai varastaa mun henkilöllisyyden. En suosittele.
Tarkoitat varmaan sitä koodia?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiselle... Melkoista leimaamista! Kai se vähän vaikuttaa mistä päin on ja minkä tyyppinen.
Itse seikkailen tinderin passilla ympäri Eurooppaa ja olen vaihtanut numeroita muutaman viikon viestittelyn jälkeen kiinnostavien miesten kanssa! Ei ole ollut ongelmia.
Miksi jakelet numeroasi? Mullakin on ulkomaalainen mies, mutten sentään antanut kaikille kiinnostuneille mun numeroa.
Siis puhelin numeron? Jos sinulla on varapuhelin, niin ota toinen linja pelkästään häntä varten. Itse kyllä käytän vieraille oli ne ulkomaalaisia tai suomalaisia whatsApp kommunikointiin. Voi olla etten ymmärtänyt aloitusta tai aloitus on tahallaan tehty typeräksi jossa puhutaan muusta kuin puhelinnumerosta.
Tee tili johonkin parempaan kuvagalleriasivuun netissä (ovat ilmaisia), ja lataa sinne, ja anna hänelle linkit. Saa sitten tuijotella niitä parempilaatuisia lumikuvia sieltä. Ei luulis olevan valittamisen aihetta sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiselle... Melkoista leimaamista! Kai se vähän vaikuttaa mistä päin on ja minkä tyyppinen.
Itse seikkailen tinderin passilla ympäri Eurooppaa ja olen vaihtanut numeroita muutaman viikon viestittelyn jälkeen kiinnostavien miesten kanssa! Ei ole ollut ongelmia.Miksi jakelet numeroasi? Mullakin on ulkomaalainen mies, mutten sentään antanut kaikille kiinnostuneille mun numeroa.
Koska ulkomaalaisen kanssa helpompi edetä puheluiden kautta tapaamiseen, ei kannata ottaa heti riskiä ja matkustaa pitkiä matkoja tapaamaan toista. 2 parisuhdetta löytynyt tällä tyylillä. Ja en nyt sentään ihan kaikille jakele, ei ihan jokaisen kanssa juttu luista sitä pariakaan viikkoa.
Tinderissä kun ei ole ollut mahdollisuutta videopuheluihin vielä kovin kauaa.
Jos teillä on surinaa, niin onhan se epäluottamuslause, jos et anna puhelinnumerosi. Toisaalta jos siellä onkin huijari, niin jos hän huomaa epäluuloisuutesi, niin hän varmasti siirtyy hyväuskoisempaan tyyppiin. Mutta ei kai puhelinnumerolla voi mitään kummallisempaa tuhoa saada aikaan? Ainoastaan joku alkaa höitiköimään tai valjastaa myös kaverit häiriköintiiin.
Whatsapp muuten huonontaa kuvia tosi paljon. eli huono tekosyy.
Whatsappnumero on ihan vaan sun puhelinnmuero. eli en antaisi muutakun tosi luotettavalle tyypille.
Minulla on useamman venäläisen naisen WhatsApp-numero puhelimessa. Heillä tietysti myös minun numero. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse seikkailen tinderin passilla ympäri Eurooppaa ja olen vaihtanut numeroita muutaman viikon viestittelyn jälkeen kiinnostavien miesten kanssa! Ei ole ollut ongelmia.Miksi jakelet numeroasi? Mullakin on ulkomaalainen mies, mutten sentään antanut kaikille kiinnostuneille mun numeroa.
Koska ulkomaalaisen kanssa helpompi edetä puheluiden kautta tapaamiseen, ei kannata ottaa heti riskiä ja matkustaa pitkiä matkoja tapaamaan toista. 2 parisuhdetta löytynyt tällä tyylillä. Ja en nyt sentään ihan kaikille jakele, ei ihan jokaisen kanssa juttu luista sitä pariakaan viikkoa.
Asun jo ulkomailla enkä ikinä anna puhelinnumeroani tuntemattomille. Skypen kautta keskustellaan eikä mitään tarvetta jakaa puhelinmumeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä tiukka pilsu?
En tiedä, ei olla harrastettu seksiä vielä. Hän on kuitenkin aasialainen nainen, joten luultavasti on.
Ap
Olet törkeä kun esiinnyt aloittajana.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useamman venäläisen naisen WhatsApp-numero puhelimessa. Heillä tietysti myös minun numero. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.
Todennäköisesti ne on kuitenkin nigerialaisia miehiä jotain kautta.
Jos annat numeron niin tuosta alkaa tapahtumaketju jonka seurauksena sinut joukkoralskataan, tuollaisia on verorahoilla hyysättävät kansat.
Vierailija kirjoitti:
Tee tili johonkin parempaan kuvagalleriasivuun netissä (ovat ilmaisia), ja lataa sinne, ja anna hänelle linkit. Saa sitten tuijotella niitä parempilaatuisia lumikuvia sieltä. Ei luulis olevan valittamisen aihetta sen jälkeen.
Okei, hyvä vinkki. Mistä löytyy ja minkä nimisiä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun jo ulkomailla enkä ikinä anna puhelinnumeroani tuntemattomille. Skypen kautta keskustellaan eikä mitään tarvetta jakaa puhelinmumeroa.
Good for you! Kuitenkin paljonko tuhoa pystyisit tekemään toiselle pelkällä ulkomaalaisella puhelinnumerolla? Käskeä kaverit soittelemaan pilapuheluja? Uuuuuuuu
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on surinaa, niin onhan se epäluottamuslause, jos et anna puhelinnumerosi. Toisaalta jos siellä onkin huijari, niin jos hän huomaa epäluuloisuutesi, niin hän varmasti siirtyy hyväuskoisempaan tyyppiin. Mutta ei kai puhelinnumerolla voi mitään kummallisempaa tuhoa saada aikaan? Ainoastaan joku alkaa höitiköimään tai valjastaa myös kaverit häiriköintiiin.
En tiedä onko sutinaa vai ei. Hän ei aina laita viestiä ja esim. viimeksi oli kaksi kuukautta aikaa kunnes ite laitoin viestiä, joten olen saanut sellaisen vaikutelman, että ilmeisesti ei sitten ole kiinnostunut.
Olen varovainen ja kuuntelen ennemmin varoitusta, jos hakkeroikin tietoni. Toivottavasti ei vain loukkaannu, mutta jotenkin pitää sillä tavoin selittää, ettei suutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good for you! Kuitenkin paljonko tuhoa pystyisit tekemään toiselle pelkällä ulkomaalaisella puhelinnumerolla? Käskeä kaverit soittelemaan pilapuheluja? Uuuuuuuu
No ensinnäkin just nuo häirikkösoitot ja toisekseen mahdollisesti se osoite.
Mitä oikeen pelkäät että voisi tapahtua? Lähettää viestin, josta et pidä? Silloin voit estää tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin just nuo häirikkösoitot ja toisekseen mahdollisesti se osoite.
Aivan, soittelevat Suomen numerotiedusteluun ja selvittävät osoitteeni. Vaarallisempaa antaa toiselle suomalaiselle numero. Oma osoitteeni ei ainakaan löydy netistä numerolla. Joo jätän tämän tähän, mutta katsoisin vähän kenelle annan numeroni mutta ulkomaalaisuus periaatteessa ei tee kestään sen epäluotettavampaa.
Ei missään nimessä.
Apn olisi hyvä kysyä mikä saa sinut leikkimään tulella.
Suosittelen terapiaa koska taustalla on tarve saada ihailua, huomiota, rakkautta tms vaikka on KAIKKI RED FLAGS tuossa edessä.