Uskaltaako ulkomaalaisen kanssa vaihtaa whatsapp-numeroita?
Ollaan kirjoiteltu instassa yli puoli vuotta ja nyt kysyi voitaisiinko viestitellä whatsappissa, koska instassa valokuvien laatu hänen mielestään siellä huonompi, kun oon sinne kuvia välillä laittanut. En oo koskaan vaihtanut numeroita kenenkään kanssa, jos en oo tavannut, mutta vaikuttaa luotettavalta. Uskaltaisitteko ite whatsappissa viestitellä sellaisen kanssa, jota ette oo tavannut?
Kommentit (53)
En ikinä antaisi numeroa ennen tapaamista.
Millaisia kuvia siis lähettelette ja miksi niiden laatu pitää olla tietyn tarkkuinen?
En uskaltaisi antaa mun whatsapp-numeroa ulkomaalaiselle. Ties mitä se tekee sillä, tyhjentää mun tilin tai varastaa mun henkilöllisyyden. En suosittele.
En antaisi numeroa pelkän viestittelyn perusteella.
Kuvien laatu liian huono, vitsit mikä selitys 🤣
Kuulostaa erittäin luotettavalta henkilöltä!
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi antaa mun whatsapp-numeroa ulkomaalaiselle. Ties mitä se tekee sillä, tyhjentää mun tilin tai varastaa mun henkilöllisyyden. En suosittele.
Tuo henkilöllisyyden varastimen on kyllä yksi asia mitä kannattaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kuvia siis lähettelette ja miksi niiden laatu pitää olla tietyn tarkkuinen?
Maisemakuvia. Tykkää niistä paljon, kun sinne ei koskaan tule lunta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on muslimi niin sitten uskaltaa ja suomalaiset naiset tuntien mies on muslimi. Kukaan ei nussí niin hyvin muslimiesten kanssa kuin suomalainen nainen.
Älä jaksa
En anna numeroa edes deittisovelluksissa kun välillä niitä pyydetään sillä verukkeella että sovelluksessa on niin huono jutella.
En antaisi puhelinnumeroa vieläpä moisella selityksellä kuin kuvien laatu.
Vierailija kirjoitti:
Puhut asiaa. Kun ei olla edes videoyhteydessäkään oltu. En kyllä haluaisi antaa numeroani. Jos ehdotan messengeriä? Onko siellä kuvien laatu parempi?
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä tiukka pilsu?
En tiedä, ei olla harrastettu seksiä vielä. Hän on kuitenkin aasialainen nainen, joten luultavasti on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisemakuvia. Tykkää niistä paljon, kun sinne ei koskaan tule lunta.
Ja hän siis valittaa, että instakuvien laatu on huono? Kuka valittaa toisen instakuvien laadusta? Toiset on sanomatta yhtikästä mitään ja toiset jättää seuraamatta kuvien huonon laadun takia, mutta kuka alkaa valittaa?
Onko Tasavaltalaiskaartin Eversti?
Ulkomaalaiselle... Melkoista leimaamista! Kai se vähän vaikuttaa mistä päin on ja minkä tyyppinen.
Itse seikkailen tinderin passilla ympäri Eurooppaa ja olen vaihtanut numeroita muutaman viikon viestittelyn jälkeen kiinnostavien miesten kanssa! Ei ole ollut ongelmia.
Jos haluat, että numerosi päätyy ulkomaille.
Ei missään nimessä!