Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurjaa aloitus pk:ssa...

Vierailija
09.08.2006 |

Poika huusi kun jätin, huusi kun tuli kaupasta niin että kuului kotiin asti (asutaan pk:n vieressä) ja yhä huusi kun hain kotiin. Oli yhteensä pari tuntia hoidossa ja on jo 2,8v. Tosi kurja olo, toivottavasti menee huomenna vähän paremmin. Ehkä olisi pitänyt jäädä kotiin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vielä sellainen tapa, että lapsi sai huutaa ihan rauhassa niin paljon kun huusi, kukaan ei puuttunut siihen mitenkään :-( Toiset äidit kertoivat, että poikani oli roikkunut koko hoitoajan joko ovalla tai ulkona portissa ja huutanut. Pari kuukautta meillä oli ihan yhtä helvettiä ja olin ihan varma, että olen tehnyt väärän ratkaisun. Mutta sitten poika siirrettiin toiseen ryhmään ja jo alkoi viihtyä. Olisiko toisessa ryhmässä otettu vähän paremmin huomioon.

Vierailija
2/6 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös ollut töissä pk:ssa missä sanottiin että paremmin lapsi oppii ja tottuu uuten paikkaan jos ei huudolla saa mitään läpi ja rauhassa ikävöidä. Sanoin kyllä jo silloin vaikka ei ollut omia lapsia että ei tunnu minusta kovin järkevältä. Lapsihan voi olla ihan paniikissa kun jää vieraaseen paikkaan ja varmasti kaipaa aikuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti parin päivän päästä jo alkaa sujumaan paremmin. Kunhan lapsi tottuu hoitajiin ja innostuu leikkimään toisten lasten kanssa ja huomaa että äiti varmasti tulee aina hakemaan pois :)

kyllä se siitä!

Vierailija
4/6 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kahdessa viikossa helpottaa. Meillä meni hyvin 1,5-vuotiaana, 2-vuotiaana, 3-vuotiaana, mut auta armias kun meni 4-vuotiaana. Voi kauhistus minkälainen joukkohysteria oli iskenyt 4-vuotiaisiin poikiin. Siellä parkui pari viikkoa pää märkänä varmaan neljä poikaa, jotka kaikki oli ollut jo pitkään aikaisemmin hoidossa. Sittemmin 5-vuotiaana meni kivasti ja samoin nyt 6-vuotiaana. Yleensä kyllä kuulema menen liian aikaisin hakemaan...

Vierailija
5/6 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico-Petteri 2,8 v ei ole koskaan ollut yökylässä, eikä äidistä erossa tuntia kauempaa?

Vierailija
6/6 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole isovanhempia ja muita sukulaisia heti rynnimässä apuun kun itseä ei huvita hoitaa lasta. Minusta on kyllä lähinnä tervettä että pieni lapsi kaipaa vanhempia ainakin aluksi, pointti oli vaan se kuinka kurjaksi sitä itse tuntee olonsa... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi