Mitä ihanaa ruokaa tekisin makaronista?
Minulla on 2 pss Myllyn Paras makaroneja. Aion tehdä niistä ruuan tänään. Tarvitsen vinkkejä.
Kommentit (305)
Makaronivelliä. Sekin on kyllä rasvaista. Tai en tiedä onnistuuko rasvattomasta maidosta.
Jos se ei kelpaa niin syö makaronia ja ketsuppia.
Jos ihmisen pitää tehdä ruokaa makaronista, mitä muuta voi tehdä kuin keittää ne? Uunissa hauduttaa?
Minulla on suolaa ja ketsuppia. Niitä makaroneihin yleensä laitetaan. Voin käydä kaupassa kyllä.
ap
Mitä sinulta löytyy kaapista, vai oletko menossa kauppaan täydentämään kaappiasi?
Muutenhan tässä on turha ehdotella mitään, jos vain niistä aineksista teet mitä sinulla on jo kotona, kun emmehän me voi sitä tietää.
Myllyn Paras -sarvimakaronista tehdään usein (liha)makaronilaatikkoa. Paketissa lienee ohje.
Keitä makaronit tomaattikastiketta, mausta chilillä, mustapippurilla ja suolalla. Syö ja nauti.
Vierailija kirjoitti:
Myllyn Paras -sarvimakaronista tehdään usein (liha)makaronilaatikkoa. Paketissa lienee ohje.
Syön lihaa tosi vähän. Minulla tulee maha kipeäksi siitä.
ap
Mietin jotain itämaisia makuja. Jotain mitä en ennen ole kokeillut. Pelkään vaan että ruoka menee pilalle.
ap
Olet saanut 13 vinkkiä, joista ehkä 5 ihan hyviä ja hyvällä tahdolla annettuja. Kaipaatko vielä lisää vinkkejä?
Makaroonilaatikko.
Norvaa maito kookosmaidolla. Ja jos ei oo liian rasvaista niin sekaan aurajuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Makaroonilaatikko.
Norvaa maito kookosmaidolla. Ja jos ei oo liian rasvaista niin sekaan aurajuustoa.
Korvaa*
Vierailija kirjoitti:
Olet saanut 13 vinkkiä, joista ehkä 5 ihan hyviä ja hyvällä tahdolla annettuja. Kaipaatko vielä lisää vinkkejä?
Mielellään kyllä. En ole oikein inspiroitunut.
ap
Jos vaikka googlettaisit itämainen makaronilaatikko.
En ole ap, mutta tuli mieleen että voisin kokeilla makaronivelliä kookosmaidolla (tai riisi-, tai kaura-). Onkohan hyvää 🤔
Minulla on myös porkkanoita. Sopiiko ne makaronin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä. Raastat porkkanat ja keität makaroonit ja sekoitat nämä yhteen. Sitten jaat seoksen kahteen osaan joista toisen paistat uunissa haluamiesi lisukkeiden kanssa laatikoksi ja toisesta teet kylmän salaatin. Tadaa.
Minulla lyö ihan tyhjää. En yhtään keksi mitä valmistaisin. Jotain itämaista tekisi mieli mutta se ei taida sopia makaronin kanssa.
ap
Hahaha :D Nauratti. Aloittaja tekee makaronista ruokaa ja kysyy ideoita. Ja heti ensimmäinen kommentti missä ei ole edes makaronia. Luetun ymmärtäminen 5/5... selvästi ;)