Taivaan isä, voisitko auttaa minua?
Kävi paha onnettomuus.
Älkää te tulko ilkeilemään, jos ette usko Jumalaan.
Kommentit (29)
Meinaat että jumala lukee palstaa :D
Tiesin, että täällä ollaan ilkeitä. 😢
Aiheutin ihmisen kuoleman.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
- ap -
Oletko varma, ettet luulottele vain?
Oletko jäänyt siitä kiinni ja istut vankilassa vai mistä on kyse?
Niin tai näin, voit rukoilla Jeesusta, niin Hän antaa syntisi anteeksi ja pelastaa sinut.
Vierailija kirjoitti:
- ap -
Ei se silti löydy täältä.
Syntisen osa . Jeesus kyllä on kaikkialla mutta pilkkaavat ei muutenkaan pelastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -Oletko varma, ettet luulottele vain?
Niin tai näin, voit rukoilla Jeesusta, niin Hän antaa syntisi anteeksi ja pelastaa sinut.
Ajoin kolarin ja ystävä on sairaalassa. En voi elää, jos se kuolee!
- ap -
Olen pahoillani puolestasi. Uskon, että se on kamalaa, ja toivon, että ystäväsi selviytyy!
Jumala ei auta, mutta lääkärit auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi. Uskon, että se on kamalaa, ja toivon, että ystäväsi selviytyy!
Oikeestiko sanoisit jollekin uskovalle ihmiselle noin? Oot kyllä moukkamaisuuden huipennus. Sopisi hyvin tuohon ketjuun "kamalinta mitä teille on sanottu läheisen kuoltua".
Pyydätkö siis apua itsellesi, vaikka ystäväsi on hengenvaarassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -Oletko varma, ettet luulottele vain?
Ajoin kolarin ja ystävä on sairaalassa. En voi elää, jos se kuolee!
- ap -
Tosi ikävä tapaus, mutta et voi syyttää siitä itseäsi - jos kerran kolari oli vahinko, etkä ole ajanut siis minkään päihteen vaikutuksen alaisena.
Ja vaikka olisitkin, et voi tilanteelle enää muuta kuin rukoilla Jeesusta, että ystäväsi tokenee vammoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko sanoisit jollekin uskovalle ihmiselle noin? Oot kyllä moukkamaisuuden huipennus. Sopisi hyvin tuohon ketjuun "kamalinta mitä teille on sanottu läheisen kuoltua".
No "uskominen" on aivopesun tulos, hoitoonhan nämä ihmiset pitäisi saada.
Tilaa aika mielisairaalaan. Taikaukkoa ei ole olemassa.
Yläkerran äijällä on muutakin tekemistä kuin terapoida sinua. Jos on paha olla niin mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että typeryys on sellainen asia, mitä ei voi vielä hoitaa pois. Mutta ehkä vielä jonakin päivänä sinäkin voit siitä parantua.
Kannattaa kysyy apuu muualta.Se kaveri häipyi jo aikoja sitten nolostuneena siitä että tuli luotuu hiukan sekunda planeetta. Kummittelee nyt jossain andromedan galaksissa.
Kyllä Hän voi auttaa. Voin rukoilla puolestasi, mitä on tapahtunut? Muista antaa myös itsellesi anteeksi.
Tv7 on rukousiltoja, joihin voit laittaa nimettömänä tekstiviestillä rukoispyynnön. Ei maksa mitään ylimääräistä, ihan normaali tekstiviesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä moukkamaista siinä on? Valehdellako pitäisi? Valheissahan toki uskovaiset elääkin, että siinä mielessä ihan loogista.
Itseäni suututtaa se, että kiitetään Jumalaa tilanteessa, jossa joku ihminen pelastaa hengen. Vaikka se lääkäri. Tai vaikka se olisi vesipelastuskoira, tai etsijäkoira. Ei, niille ei kunniaa anneta, Jumalalle vaan.
Pahoillani olen ap:n puolesta kuitenkin, kun sinä olet pahoillasi Jumalan kunniasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että typeryys on sellainen asia, mitä ei voi vielä hoitaa pois. Mutta ehkä vielä jonakin päivänä sinäkin voit siitä parantua.
Onpas sinut aivopesty paskasti, sunhan piti kääntää vain toinen poski eikä alkaa uhoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä moukkamaista siinä on? Valehdellako pitäisi? Valheissahan toki uskovaiset elääkin, että siinä mielessä ihan loogista.
Itseäni suututtaa se, että kiitetään Jumalaa tilanteessa, jossa joku ihminen pelastaa hengen. Vaikka se lääkäri. Tai vaikka se olisi vesipelastuskoira, tai etsijäkoira. Ei, niille ei kunniaa anneta, Jumalalle vaan.
Pahoillani olen ap:n puolesta kuitenkin, kun sinä olet pahoillasi Jumalan kunniasta.
Olet siis Jumalalle kateellinen töksäyttelijä. Ei hyvin mee sullakaan.
Ei se ole täällä.