Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulenkillä vastaamme tuli nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli nätti"

Vierailija
06.03.2021 |

Sanoi kotona, että ei tietenkään niin nätti kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Viikonloppuni on oikeastaan jo pilalla.

Kommentit (601)

Vierailija
101/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m41_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain ääliö päästää tuollaista suustansa ääneen. Parempi pitää mölyt majassaan ja ihailla ääneti muuten käy niinkuin tässä.

Enemmän kai ärsyttää se, kun naisen silmät hakeutuu kokoajan ulkona (esim. kaupoilla, lenkillä, jne) komeitten miesten puoleen ja vilkuilulle ei tule loppua. Ei sano mitään, mutta arvaa kyllä mitä ajattelee, kun yöllä peiton alla touhuilee itsekseen (varsinkin silloin kun nähnyt todella komean miehen) :(

Tätä mä en tajua, en minä ainakaan kuvittele ketään randomia kadulla tai kaupassa vastaan tullutta hyvännäköistä miestä, oli tyyppi miten komea tahansa, jos ''yöllä peiton alla touhuilee''. Onko se muka yleistä muiden naisten keskuudessa?

Vierailija
102/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin menee ohi vanhemmiten, jos ei ole ihan limainen ja kyttää lastensa ikätovereita silläsilmällä.

Ei mene. Setämiehet ovat pahimpia esineellistäjiä ja kyttäreitä.

Tämä. 50-60-vuotiaat elävät yhä patriarkaatin kulta-aikoja mielikuvissaan. Tuijottavat myös poikiensa tyttöystävät puolikovina arvostellen. Kuvottavaa paariaa, onneksi kohta jo haudassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin menee ohi vanhemmiten, jos ei ole ihan limainen ja kyttää lastensa ikätovereita silläsilmällä.

Tämä. 50-60-vuotiaat elävät yhä patriarkaatin kulta-aikoja mielikuvissaan. Tuijottavat myös poikiensa tyttöystävät puolikovina arvostellen. Kuvottavaa paariaa, onneksi kohta jo haudassa.

Mene hoitoon.

Vierailija
104/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon.

Kuole koronaan mätsäkki. Onko kinkkeistä ollut puutetta kun ei vienti vedä!

Vierailija
105/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja myhäilee tyytyväisenä kun mammat tarttuivat taas tähänkin syöttiin.

Vierailija
106/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon.

Tietääkö täkkivaimo thaikkupanoista setä?

Vierailija
107/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mieheni kanssa hauska leikki. Minun suosikkitoimittajani on Lontoosta raportoiva Pasi Myöhänen ja hänen Saksasta raportoiva Suvi Turtiainen. Ylen uutisissa siis. Suosikki-säätyttö on Anniina Valtonen, molemmilla 😂🤣😂 Nimim. yli 30 v aviossa olleet.

Vierailija
108/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?

Kasvata itsetunto.

Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.

Siis miksi ei? Jos joku on sinua fiksumpi niin sitäkään ei saa sanoa, vaikka olisi maailmanluokan huippukirurgi? 

No näin just!

Meillä ainakin normipäivä menee näin:

Aamulla huomautan miehelleni miten työpaikan pekka on komeampi kuin mieheni.

Päiväsellä keskustellaan siitä miten naapurin jake on niin paljon kätevämpi käsistään kuin mieheni joka ei osaa oikeastaan mitään.

Päivällispöydässä kerron kuinka monta miestäni älykkäämpää miestä olen tämänkin päivän aikana tavannut.

Illalla saunassa kerron faktana että näin salilla miehen jolla oli paljon isommat lihakset ja timmimpi kroppa kuin miehelläni.

Saunan jälkeen sängyssä muhinoidessamme muistutan että exälläni on paljon isompi muna, ja kovempi panokunto kuin miehelläni.

Vierailija
109/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on kummallisia suhteita, jos ei voi kommentoida toisten viehättävää ulkonäköä kauniilla tavalla. 

Ymmärtäisin, jos sanominen olisi hyvin seksuaalisviritteistä tyyliin "olipa pan tavan näköinen" tms.

Mutta tuohan oli aivan nätisti todettu. Olisin vastannut, että kyllä oli ja unohtanut asian saman tien. 

Et tunne miehiä 😜, tuohan juuri tarkoitti että panisin, panisin.

Vierailija
110/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?

Kasvata itsetunto.

Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.

Siis miksi ei? Jos joku on sinua fiksumpi niin sitäkään ei saa sanoa, vaikka olisi maailmanluokan huippukirurgi? 

No näin just!

Päiväsellä keskustellaan siitä miten naapurin jake on niin paljon kätevämpi käsistään kuin mieheni joka ei osaa oikeastaan mitään.

Päivällispöydässä kerron kuinka monta miestäni älykkäämpää miestä olen tämänkin päivän aikana tavannut.

Illalla saunassa kerron faktana että näin salilla miehen jolla oli paljon isommat lihakset ja timmimpi kroppa kuin miehelläni.

Saunan jälkeen sängyssä muhinoidessamme muistutan että exälläni on paljon isompi muna, ja kovempi panokunto kuin miehelläni.

Eihän aloittaja sanonut että muijaansa kauniimpi. "Olipa nätti".

Kivaa analyysiä :DDDDDDDD

Vierailija
111/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Tollaset asiat vois kyl pitää omana tietona, eikä mennä sanomaan niitä kumppanille… En ymmärrä mikä siinä sanomises on pointtina, muu ku satuttaa toista.

Parisuhteessa kunnioitus ja luottamus ei ole kiinni siitä saako puoliso pitää jotain toista ihmistä komeana tai kauniina. Muiden ihmisten ulkonäköä voi kommentoida kuin maisemamaalausta eikä liity mitenkään parisuhteeseen. Se on ihan eri asia kuin jos puoliso jatkuvasti kuolaa muita. 

Vierailija
112/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olisin kyllä vähän nyreissäni. En siis siksi, että miehen mielestä joku muukin nainen on nätti, sillä tottakai on. Vaan siitä, että tyyppi on noin epähuomaavainen, että kommentoi tuollaisia asioita ääneen. En minäkään ala hänelle ilmoittamaan kuinka seksikäs komistus joku vastaan kävelevä mies on. En kyllä pilaisi sillä edes päivääni, saatika viikonloppuani.

Vierailija
113/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon.

Tietääkö täkkivaimo thaikkupanoista setä?

Täytyy vissiin vihjata kun käytös ei muutu!

Vierailija
114/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto.

No näin just!

Siinä on vahvan ja rehellisen parisuhteen resepti.

Vierailija
115/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto.

No näin just!

Mihin tämä liittyy? AP:n postauksessa ei verrattu ketään mihinkään vaan nähtiin kaunis ihminen ja todettiin että onpa nätti.

Vierailija
116/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on kummallisia suhteita, jos ei voi kommentoida toisten viehättävää ulkonäköä kauniilla tavalla. 

Ymmärtäisin, jos sanominen olisi hyvin seksuaalisviritteistä tyyliin "olipa pan tavan näköinen" tms.

Mutta tuohan oli aivan nätisti todettu. Olisin vastannut, että kyllä oli ja unohtanut asian saman tien. 

Et tunne miehiä 😜, tuohan juuri tarkoitti että panisin, panisin.

Et tunne naisia 😜, tuohan juuri tarkoitti että muija panis, panis sitä muijaa.

Vedän kyllä itkupotkut jos mies hoitaa pyykit tänään, sehän tarkoittaa että tapaa jonkun siellä pyykkituvassa.

Nuppineula osui jalkaan lattialla. Se oli siinä varmasti jonkun vosun vaatteesta, aloitan illallla itkupotkun.

Vierailija
117/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan äsken meinasin törmätä Helena Lindgreeniin! 😮

Vierailija
118/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katsoss lisää lisää lenkkiä niin oot kohta mega nätti eikä muihin kiinnitä huamiota

Vierailija
119/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto.

No näin just!

Mihin tämä liittyy? AP:n postauksessa ei verrattu ketään mihinkään vaan nähtiin kaunis ihminen ja todettiin että onpa nätti.

Ylianalysointia. Matala äo johtaa helposti sellaiseen alkukantaiseen puolustautumiseen kaikkia uhkia vastaan, kuten kauniimpaa naista. Huomaan tämän kyllä muiden naisten vittuilevasta käytöksestä vaikka miten nätisti itse olisi. Sitten jos vielä jonkun oma mies kehuisi niin helvetti soikoon.

Vierailija
120/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis olisin kyllä vähän nyreissäni. En siis siksi, että miehen mielestä joku muukin nainen on nätti, sillä tottakai on. Vaan siitä, että tyyppi on noin epähuomaavainen, että kommentoi tuollaisia asioita ääneen. En minäkään ala hänelle ilmoittamaan kuinka seksikäs komistus joku vastaan kävelevä mies on. En kyllä pilaisi sillä edes päivääni, saatika viikonloppuani.

"Onpa nätti" ei mielestäni ole rinnastettavissa luonnehdintaan "seksikäs komistus". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi