Aamulenkillä vastaamme tuli nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli nätti"
Sanoi kotona, että ei tietenkään niin nätti kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Viikonloppuni on oikeastaan jo pilalla.
Kommentit (601)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan aika heikko suhde teillä ja lapsellinen. Itselläni ja vaimolla ei ole mitään ongelmaa puhua siitä jos vastaan tulee harvinaisen nätti nainen tai komea mies. Toki ymmärrän jos mies vain ihailee muita naisia seksuaalisessa mielessä epäkunnioittavasti ja jättää sinut huomioimatta. Pienissä vivahteissa on iso ero. Puhu miehesi kanssa asiallisesti, mutta älä puhu kuin mustasukkainen lapsi.
Just näin. Onneksi en itse ole parisuhteessa jossa ei voi puhua ihan kaikesta.
Tuollainen käytös on todella ikävää...
Itse harvoin näen hyvännäköisiä, saati wau-upeita ihmisiä, joten satutttaisi jos kumppani olisi aina kieli pitkällä.
Itse en toisia tuijottele, haluaisin että kohdellaan yhtä hyvin takaisin.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Teidän liitto ei tule kestämään ,jos noin pienestä mökötät koko viikonlopun.
Sanoin eileen El Gigantissa että jopa olet komea nuorelle myyjämiehelle. Sehän on vaan kohteliasta.
Ymmärrätkö, että tuo on häirintää? Hän on työssään eikä sinulla ole oikeutta kajota häneen edes sanallisesti. Hänellä ei ole mitään mahdollisuutta sanoa, että pidä mielipiteesi itselläsi, kun on työssä. Käyttäydyit moukkamaisesti
Huomaa taas että u lilaudan penskat ja vanhatpojat ovat täällä eniten aukomassa suutansa. Ensinnäkin, aikuisten suhteissa ei yleensä päästetä suusta mitä tahansa varsinkaan puolison läsnäollessa. Ehkä joku teini menee möläyttelemään tyttikselle kuinka sillä ja sillä on hyvä perse, ei aikuinen mies. Toisekseen, minkä takia oletetaan automaattisesti että joku tytön hupakko olisi parempi ja seksikkäämpi kuin aikuinen nainen? Se nuori saattaa olla todella tavis naamalta kun taas vanhempi nainen on kaunotar. Täällä palstalla on todella omituisia luuloja. Ihan kuin joku ikä määräisi henkilön kehon ja ulkonäön??
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Teidän liitto ei tule kestämään ,jos noin pienestä mökötät koko viikonlopun.
Sanoin eileen El Gigantissa että jopa olet komea nuorelle myyjämiehelle. Sehän on vaan kohteliasta.
Ymmärrätkö, että tuo on häirintää? Hän on työssään eikä sinulla ole oikeutta kajota häneen edes sanallisesti. Hänellä ei ole mitään mahdollisuutta sanoa, että pidä mielipiteesi itselläsi, kun on työssä. Käyttäydyit moukkamaisesti
Päinvastoin, sanoi että oli kiva saada kehuja. Useimmat asiakkaat ovat pahantuulisia joten tein hänen päivän.
Jos ollaan yhdessä liikkeellä ja vastaan kävelee nätti nainen niin se kumpi ehtii huomauttaa siitä. Viimeksi eilen ehdin ennen miestä kommentoida että mikä misu. Sama tietenkin jos oikein komea ja treenattu mies tulee vastaan, niin mies saattaa kommentoida. Esim ”nyt oli muuten treenattu” ihan positiivisesti.
Kauniiden naisten kommentoimisesta tulee alemmuuskompleksi lähinnä siitä etten itse viitsi pukeutua kauniisti (epäkäytännöllisesti) meikata paljon ja laittaa hiuksia. Tottakai huoliteltu nainen on kaunis tuulipukuprinsessaan verrattuna. Kuten myös mies puku päällä, vrt mies dimeksin haalareissa.
Mies sanoi ääneen, mitä ajatteli. Oli varmaan vahinko. Jatkossa osaa varoa sanojaan. Katsella ja ajatella voi toki jatkossakin.
Mutta miksi ihmeessa pilaat viikonloppusi tuollaisen möläytyksen myötä?
Turha kivittää miehiä, kyllä me naistekin osataan komeita miehiä katsella. Ja aika räävittömiä kommenttejakin kuulee. Mutta sehän on naisille ok. Miehet ovat automaattisesti sikoja.
Taas niin selvä miesvastainen trolli.
Oikein itkettää miten te naiset uskotte kaiken.
Eikö olisi pahempi jos mies ei olisi sanonut mitään mutta kumppani olisi huomannut katseet? Nyt on selvää, että mies vain ihaili nuoren naisen ulkonäköä eikä yrittänyt edes iskeä tätä. Onko ulkonäön ihailu välttämättä edes seksuaalista? Onhan se kiva välillä itse kustakin huomata kuinka kauniita ihmisiä maailmasta voi löytyä, vaikka niiden kanssa ei olisi koskaan missään tekemisissä.
Silloin olisi aika laittaa lusikat jakoon, jos mies kommentoisi samalla tavalla joka lenkillä jonkun nuoren naisen ulkonäköä. Nyt ymmärsin vastaan tulleen nuoren neitosen olleen poikkeuksellisen kaunis näky. Kenties mies myös ystävällisesti ajatteli nuoren naisen itsetunnon kohenevan, kun kuulee jonkun ohikulkijan ohitettuaan kehuvan.
Jotenkin pimeetä edes kyttäillä muita ihmisiä. Jotkut naiset sitten yrittävät olla "mukavia ja rentoja" miehilleen, oikein saalistavat niitä seksipimuja ja huomauttavat niistä miehilleen, katso nyt vautsi mikä pimu! Todella säälittävää..
Muiden kyttääminen ja kuolaaminen kuuluu jonnekkin nuoruuteen, mitä väliä vaikka mikä muovitissi-tiina tai penis-pekka juoksisi ohi, who cares??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?
Kasvata itsetunto.
Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.
Siis miksi ei? Jos joku on sinua fiksumpi niin sitäkään ei saa sanoa, vaikka olisi maailmanluokan huippukirurgi?
Provohan tämä on. Oletteko tyhmiä😄😁😂
Olin itse huonoina aikoinani suhteessa mieheen, joka katseli ja kommentoi naisten ulkonäköä. Hän kohteli minua muutenkin kuin roskaa ja hyväksyin kaiken, kun yritin olla suvaitseva ja hyväksyvä tyttöystävä. Onneksi pääsin eroon, ja voin kyllä omasta kokemuksesta sanoa, että kyllä murentaa jo entisestään mitätöntä itsetuntoa. Asia myytiin minulle juuri tuolla tavalla, että hienoa hyväksyä kaikki pa..a, että on tyttöystävien parhaimmistoa. Käytännössä kaikki oli pelkkää alistamista ja nöyryyttämistä. En pidä ihmistä, joka puolisonsa läsnäollessa kyttää ja ääneen kommentoi toisten ulkonäköä minään muuna kuin itsekkäänä omaan napaan tuijottajana, joka ei arvosta puolisoaan yhtään ja näyttää sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?
Kasvata itsetunto.
Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.
Siis miksi ei? Jos joku on sinua fiksumpi niin sitäkään ei saa sanoa, vaikka olisi maailmanluokan huippukirurgi?
Sinä autistinen parisuhteeton jänkkääjä nyt et varmastikaan tajua miten ihmisten kanssa toimitaan ja mikä on sopimatonta käytöstä ja miksi ei saa sanoa tietyllä tavalla.
lauantain porvoo aloitus. keksi parempi seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on. Oletteko tyhmiä😄😁😂
Joskus mietin onko mammoilla aivoja.
Täysin selvä provo. Nyt haloo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata itsetunto.
Sinä autistinen parisuhteeton jänkkääjä nyt et varmastikaan tajua miten ihmisten kanssa toimitaan ja mikä on sopimatonta käytöstä ja miksi ei saa sanoa tietyllä tavalla.
No ehkä sitten olen autistinen, mutten tosiaan parisuhteeton koska miesvaltaisella alalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin kommentoin ihan ääneen kumppanille jos tulee hyvännäköinen mies tai nainen jossain vastaan. Tyyliin, et wau. Mielessään kaikki kuitenkin ajattelee niin. Mies tekee samoin. Onko se jotenkin parempi koittaa katsoa salaa?
En tietenkään niin sano, et se ulkopuolinen kuulee 😀
Usein kehun toisia naisia, joilla jokin piirre mitä itselleni toivon. Vaikka kauniit, pitkät hiukset.
Sama täällä :D
Jos kehun toista naista tai miestä niin yritän tarkoituksella kehua niin lujaa että kehun kohde kuulisi. Esim. "katso miten ihanat hiukset tai makee tyyli". Ei mitään "vau mikä perse" :D
Kukaan mies ei ääneen tuollaista sano vaikka ajatuksissa pitäisi haluttavana ja tsekkaisi muodot 🤔
M34