Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamulenkillä vastaamme tuli nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli nätti"

Vierailija
06.03.2021 |

Sanoi kotona, että ei tietenkään niin nätti kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Viikonloppuni on oikeastaan jo pilalla.

Kommentit (601)

Vierailija
21/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi ystävälleni että tällä on kaunis hymy. No se on kyllä totta, hänellä on täydelliset hampaat jne.

Mutta kun tuo on juuri minun heikoin kohtani, hampaat epäjärjestyksessä ja ohuehkot huuletkin.

En pysty unohtamaan.

Vierailija
22/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kummallisia suhteita, jos ei voi kommentoida toisten viehättävää ulkonäköä kauniilla tavalla. 

Ymmärtäisin, jos sanominen olisi hyvin seksuaalisviritteistä tyyliin "olipa pan tavan näköinen" tms.

Mutta tuohan oli aivan nätisti todettu. Olisin vastannut, että kyllä oli ja unohtanut asian saman tien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m41_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain ääliö päästää tuollaista suustansa ääneen. Parempi pitää mölyt majassaan ja ihailla ääneti muuten käy niinkuin tässä.

Enemmän kai ärsyttää se, kun naisen silmät hakeutuu kokoajan ulkona (esim. kaupoilla, lenkillä, jne) komeitten miesten puoleen ja vilkuilulle ei tule loppua. Ei sano mitään, mutta arvaa kyllä mitä ajattelee, kun yöllä peiton alla touhuilee itsekseen (varsinkin silloin kun nähnyt todella komean miehen) :(

"yöllä peiton alla touhuilee itsekseen"

😆

Vierailija
24/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törpöimmtkin miesystäväni ovat lopettaneet tuollaiset kommentit, kun olen itse alkanut kommentoimaan vastaavasti vastaantulevia komeita nuoria lenkkeilijämiehiä. Tosin ovat saattaneet aluksi pari kertaa mököttää "törppöyttäni".

Vierailija
25/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ääliö päästää tuollaista suustansa ääneen. Parempi pitää mölyt majassaan ja ihailla ääneti muuten käy niinkuin tässä.

Minusta olisi todella ahdistavaa olla suhteessa, missä joutuisin esittämään koko ajan, etten edes katso vastakkaisen sukupuolen suuntaan. Toisen epävarmuus ja huono itsetunto ei kestäisi sitä.

Vierailija
26/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoi ystävälleni että tällä on kaunis hymy. No se on kyllä totta, hänellä on täydelliset hampaat jne.

Mutta kun tuo on juuri minun heikoin kohtani, hampaat epäjärjestyksessä ja ohuehkot huuletkin.

En pysty unohtamaan.

Mutta ehkäpä voin sitten itsekin surutta kehua hänen kilpauimarikaveriaan, että sulla on hyvännäköinen kroppa. Oma mies on ylipainoinen...

Vierailija
27/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m41_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kai ärsyttää se, kun naisen silmät hakeutuu kokoajan ulkona (esim. kaupoilla, lenkillä, jne) komeitten miesten puoleen ja vilkuilulle ei tule loppua. Ei sano mitään, mutta arvaa kyllä mitä ajattelee, kun yöllä peiton alla touhuilee itsekseen (varsinkin silloin kun nähnyt todella komean miehen) :(

😆

Voisikin vain nauraa, mutta ärsyttää kun muut miehet saavat naiseni, niin kuumaksi, että litinä ja 'mulla tulee- hengitys äänet (koettaa olla tosin hiljaa) vain kuuluvat yön pimeydessä naisen peiton alta :(

Vierailija
28/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törpöimmtkin miesystäväni ovat lopettaneet tuollaiset kommentit, kun olen itse alkanut kommentoimaan vastaavasti vastaantulevia komeita nuoria lenkkeilijämiehiä. Tosin ovat saattaneet aluksi pari kertaa mököttää "törppöyttäni".

Hyvä taktiikka! Jos on niin tyhmä, että möläyttelee tuollaisia kunppanille, niin yleensä järkipuhetta paremmin toimii kun antaa maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
29/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sopivassa tilanteessa komean miehen nähdessäni, että ”voi kun olisit lähellekään noin komea!”

Vierailija
30/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m41_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m41_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆

Voisikin vain nauraa, mutta ärsyttää kun muut miehet saavat naiseni, niin kuumaksi, että litinä ja 'mulla tulee- hengitys äänet (koettaa olla tosin hiljaa) vain kuuluvat yön pimeydessä naisen peiton alta :(

no nyt meni jo överiksi

Vierailija
31/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöaika. Aikuinen osaa pitää moiset mölyt mahassaan.

Vierailija
32/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollut samaa mieltä, olisin sanonut että niin muuten olikin. Ja jatkanut viikonlopun viettoa.

Ihanaa, miten paljon AV:lta löytyy näitä täydellisen itsetunnon omaavia superihmisiä, jotka kertovat AP:lle tyyliin "kyllä MINÄ olisin järjestänyt meille kimppakivaa!" Hohhoijaa...

Vierailija
33/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin sopivassa tilanteessa komean miehen nähdessäni, että ”voi kun olisit lähellekään noin komea!”

Miksi vertaat omaan mieheesi? Se on loukkaavaa.

Vierailija
34/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää miehelläsi on?

Vierailija
35/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee.

Ei kannata, jos mies on fiksu ja mukava. Jokainen töppää. (Kyllä, tiedän mitä u-u-ulisit.)

Pidän kauniskasvoisist, nuorista ja hoikista miehistä ja katselen heitä erittäin mielelläni. Kauniita ihmisiä on mukavaa katsella. 

Vierailija
36/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu puoliso olisi kommentoimatta positiivisesti muiden ulkonäköä. Mutta jos tollanen virhe tapahtuisi, alkaisin luettelemaan samantien muutamienkin julkimomiesten hyviä ulkonäköseikkoja 🙂 Seuraavan kerran ukkos älyää harkita pidempään mitä kommentoi, että jos heittää sulle lunta tupaan, niin omaan tupaansa tulee vielä enemmän.

Vierailija
37/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fiksu mies tai nainen jättää ulkonäön kommentoinnin yleensä ottaen missään tilanteessa pois. Miksi jonkun ihmisen ulkonäkö olisi asia, jota on tarpeen kommentoida? Ulkonäkökeskeiset ihmiset ovat kyllä pinnallisia, joten ehkä se fiksuus ja tilannetaju puuttuu ominaisuuksista

Vierailija
38/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m41_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m41_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆

Miksi et itse harrasta seksiä naisesi kanssa tarpeeksi ettei tarvitse onanoida öisin? Ja mistä päättelet että hän muka masturboi ohi kävelleille miehille, naurettava ajatus :D

Vierailija
39/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollut samaa mieltä, olisin sanonut että niin muuten olikin. Ja jatkanut viikonlopun viettoa.

Ihanaa, miten paljon AV:lta löytyy näitä täydellisen itsetunnon omaavia superihmisiä, jotka kertovat AP:lle tyyliin "kyllä MINÄ olisin järjestänyt meille kimppakivaa!" Hohhoijaa...

Olit kyllä eka joka kimppakivaa ehdotti, tai ajatteli.

Senkö takia te ette hyväksy toisen kauneuden kehumista kun ajattelette, että se johtaa automaattisesti kimppakivaan?

Vierailija
40/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m41_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m41_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆

Miksi et itse harrasta seksiä naisesi kanssa tarpeeksi ettei tarvitse onanoida öisin? Ja mistä päättelet että hän muka masturboi ohi kävelleille miehille, naurettava ajatus :D

Koska ei koskaan tee aloitteita seksiin eikä osoita mitään merkkejä, että haluaisi minua :/