Aamulenkillä vastaamme tuli nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli nätti"
Sanoi kotona, että ei tietenkään niin nätti kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Viikonloppuni on oikeastaan jo pilalla.
Kommentit (601)
Niin kauan kuin mieheni keksii kaunista sanottavaa minusta, niin on täysin ok, että sanoo ääneen senkin, jos joku toinenkin nainen on kaunis tms. Meillä on aika samanlainen kauneuskäsitys. Olisi kuitenkin törppöä, jos sanoisi sen meidän aamulenkillä sen tuntemattoman naisen kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Jo on kummallisia suhteita, jos ei voi kommentoida toisten viehättävää ulkonäköä kauniilla tavalla.
Ymmärtäisin, jos sanominen olisi hyvin seksuaalisviritteistä tyyliin "olipa pan tavan näköinen" tms.
Mutta tuohan oli aivan nätisti todettu. Olisin vastannut, että kyllä oli ja unohtanut asian saman tien.
Öö, miksi tuo on siis nyt sitten eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Eli teidän mielestä saa kommentoida vain rumia ihmisiä, koska muuten puolison itsetunto ei kestä?
Onpa negatiivinen maailmankuva.
Onko sulla joku pakkomielle kommentoida random-ihmisiä?
Alkoiko miehesi tyydyttää itseään lenkkipolulla? Rohkaisitko häntä sanallisesti? Onko kuvia miehestäsi runkkaamassa housut kintussa ja suu auki?
Nyt pakkaat ne avioehdossa saamasi vaatteesi ja jätän sen sian!!! teko on anteeksi antamaton!!!
Tässä taas näkee, kuinka erilaisia ihmiset on. Toisia ei ollenkaan häiritse, jos puoliso ihailee vieraita naisia/miehiä, ja toiset pahoittavat mielensä. Itse kuulun jälkimmäisiin.
Kahta miestä olen joskus tapaillut, jotka jatkuvasti kommentoivat toisten naisten ulkonäköä,. Molemmat lemppasin lähinnä tästä syystä, vaikka oli niitä syitä muitakin. En vain voi seurustella miehen kanssa, jonka käytöstä pidän todella epäkunnioittavana ja tökerönä ja joka on niin kiinnostunut vieraista naisista.
Löysin sitten itselleni sopivan miehen, joka ei kommentoi toisten ihmisten ulkonäköä tai tiiraile toisia naisia ainakaan minun nähteni. Nämä kyseiset exät on vielä sinkkuja. Toivottavasti löytävät itselleen naiset, joita ei tuo kommentointi häiritse.
Miksei voisi sanoa ääneen puolisolleen jos näkeejotain silmiinpistävää? Jännä että toi vedetään heti niin että se olisi jotenkin sinulta pois. Toihan oli luottamuksen osoitus että miehesi uskalsi sanoa ääneen asian minkä varmaan jokainen vastaavassa tilanteessa oleva mies rekisteröi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ollut samaa mieltä, olisin sanonut että niin muuten olikin. Ja jatkanut viikonlopun viettoa.
Ihanaa, miten paljon AV:lta löytyy näitä täydellisen itsetunnon omaavia superihmisiä, jotka kertovat AP:lle tyyliin "kyllä MINÄ olisin järjestänyt meille kimppakivaa!" Hohhoijaa...
Se on se cool girl -syndrooma. Mieheltä siedetään kaikkea törppöilyä, jotta vaikuttaisi itse ns. paremmalta tyttöystävältä. Sitten tämä naamioidaan vielä johonkin "hyvään itsetuntoon", jotta voidaan lytätä muita lisää ja siinä samalla nostaa itseä.
Trollaus tai heikko itsetunto haisee tänne asti
En ihmettele ettei äijät jaksa naisia. Tästäkin aloituksesta päätellen hiton rasittavia.
Tuskin ap on miehensä mielestä edes maailman kaunein. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas näkee, kuinka erilaisia ihmiset on. Toisia ei ollenkaan häiritse, jos puoliso ihailee vieraita naisia/miehiä, ja toiset pahoittavat mielensä. Itse kuulun jälkimmäisiin.
Kahta miestä olen joskus tapaillut, jotka jatkuvasti kommentoivat toisten naisten ulkonäköä,. Molemmat lemppasin lähinnä tästä syystä, vaikka oli niitä syitä muitakin. En vain voi seurustella miehen kanssa, jonka käytöstä pidän todella epäkunnioittavana ja tökerönä ja joka on niin kiinnostunut vieraista naisista.
Löysin sitten itselleni sopivan miehen, joka ei kommentoi toisten ihmisten ulkonäköä tai tiiraile toisia naisia ainakaan minun nähteni. Nämä kyseiset exät on vielä sinkkuja. Toivottavasti löytävät itselleen naiset, joita ei tuo kommentointi häiritse.
Minuakin vaivaa tällaisessa käytöksessä se, että se on epäkunnioittavaa omaa kumppania kohtaan, eli tyypistä tulee vähemmän viehättävä. On selvää, että maailmassa on paljon kauniita ihmisiä ja kumppanikin sen huomaa. Se ei sinällään aiheuta mustasukkaisuutta.
Ei tuossa aloittajan tapauksessa ole kyse siitä että aloittaa pahoittaa mielensä siksi että itsetunto olisi huono, vaan siksi että tuollaisia suustaan päästävä mies on ajattelematon juntti idiootti. Kyllähän jokainen meistä tajuaa että varmasti maapallolla on kauniimpia ja komeampia ihmisiä kuin itse tai puoliso on. Mutta jokainen haluaa tietysti ajatella että itse on sen oman puolison mielestä ihanin. Tuollaiset ajatukset tulee älytä pitää oman päänsä ja suunsa sisällä eikä turhaan loukata ja pahoittaa puolisonsa mieltä tuollaisilla sammakoilla.
Mitä ihmettä? Tottakai pidän vaimoani kauneimpana naisena maailmassa! En löydä yhtään muuta syytä olla kimpassa hänen kanssaan kuin se että hän on paras mahdollinen nainen kaikin tavoin juuri minulle.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Ja todellakin molemmat exät ovat edelleen sinkkuja. Miksiköhän :)
Teidän liitto ei tule kestämään ,jos noin pienestä mökötät koko viikonlopun.
Sanoin eileen El Gigantissa että jopa olet komea nuorelle myyjämiehelle. Sehän on vaan kohteliasta.
Sellaiset miehet kuin ap:n mies, eivät itse kestä ollenkaan, jos nainen kehuu vierasta miestä. Sekoavat ja ryhtyvät jatkossa jankkaamaan ja sairaalloisen mustasukkaisiksi. Suosittelenkin siksi, että alkaisi vastavuoroisesti kehua muita miehiä, niin sen oman miehen luonne paljastuu nopeammin, eikä tarvitse hukata suhteeseen liikaa aikaa.
Koska en saa aloittaa uutta kesksutelua toivotan kaikille aidoille naisille hyvää Kansainvälistä naistenpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Tottakai pidän vaimoani kauneimpana naisena maailmassa! En löydä yhtään muuta syytä olla kimpassa hänen kanssaan kuin se että hän on paras mahdollinen nainen kaikin tavoin juuri minulle.
Kimppa tässä onkin se ratkaisun avain: samalla vaimokin oppii olematta mustasukkainen!
Oma mieskin alkaa jotain mussunmussunmussuttaa, jos sanon jostain telkkarissa olevasta miehestä, että onpa tuo hyvännäköinen. Heti tulee jostain negatiivista, että eihän tuo näytä miltään.
Eli teidän mielestä saa kommentoida vain rumia ihmisiä, koska muuten puolison itsetunto ei kestä?
Onpa negatiivinen maailmankuva.