Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulenkillä vastaamme tuli nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli nätti"

Vierailija
06.03.2021 |

Sanoi kotona, että ei tietenkään niin nätti kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Viikonloppuni on oikeastaan jo pilalla.

Kommentit (601)

Vierailija
541/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en ikinä tapaa hyypiöitä joiden on aivan pakko analysoida ja kehua muiden ulkonäköä. Huomatkaa taas että luultavasti kaikki nämä "kauniit" joita heidän on aivan ihailla ovat luultavasti melko trash kuminaamoja. Olen samaa mieltä sen kanssa joka sanoin että muiden kyttäily ja "kehuminen" taitaa olla älykkyydestä kiinni. Yleensä vähän matalampitasoiset kyttäävät kaikkien ulkonäköä ja antavat sille aivan liian suuren merkityksen. 

Kylläpä täällä suomessa kävelee paljon maalausmaisia ihmisiä(ainoastaan naisia), kumma kun en itse ole huomannut pk-seudulla:D 

Vierailija
542/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset eivät kestä totuutta... mistään asiasta

Mitä totuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin näkee että suurin osa pervo-kyttääjistä ja kuolailijoiden puolustelijoista ON u leja ja varmaan ulilaudan nappuloita. hoh hoi..

Vierailija
544/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä totuutta?

vaikka sitä, että vastaantulija on nätti. tai luuletko, että miehet uskaltavat vastata rehellisesti, kun nainen kysyy "onko perseeni leveä?"

Vierailija
545/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalaiset miehet osaavat olla noin juntteja ja päästellä suustaan tuollaista.

Ulkomailla miehet arvostavat naisia ja ovat kohteliaita kaikin tavoin, puhuvat kauniisti, avaavat ovia, kantavat painavia laukkuja.

Ovia avaamalla ja painavia laukkuja kantamalla voi päästä nytkyttämään päällä.

No kyllä ainakin jenkeissä hehkutetaan kaikkien kauneutta / osaamista / ihanuutta ja rakastetaan kaikkia. Eikä se ole keneltäkään pois.

Ihmeellinen tällainen suomalainen puolisonkyttäys-kulttuuri. Ei se ole keneltäkään pois, jos ihminen sanoo, että hänen mielestään kaunis nainen on hänen mielestään kaunis.

Usa:ssa ollaan hyvin pinnallisia ja ulkonäöllä on ylikorostunut merkitys. Onneksi emme ole samanlaisia ja toivottavasti emme tulekaan, vaikka pahalta vaikuttaa. Siellä myös viljellään kevyesti rakastamista, vaikka se tunteena on suuri. Jos pinnallisuus on hyvä asia, niin sitä kyllä jenkkilästä löytyy. Mutta niihin sanomisiin ei kannata luottaa, koska ne sanotaan vain, mutta ei tarkoiteta. Se olisi meille suomalaisille vaikea oppi

Vierailija
546/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä mielenkiitoinen kysymys. Itsekin olen suhtautunut rennosti ja ymmärtäväisesti siihen että lenkillä tai kaupungilla miehen pää kääntyilee ja kommentoi minulle näkemäänsä. Mutta jossain vaiheessa se alkoi mennä vähän yli. Nykysin hän aina kertoo yksityiskohtaisesti, käsiä apuna käyttäen ja kieli lipattaen, minkälaisia ihania muotoja on nähnyt käydessään lounaalla / vaatekaupassa / kaupungilla. Ja sitten nuo yleisurheilukisat... ei enää huumori riitä kuunnella sitä kommentointia. Että rajansa kaikella.

Kaikki me ei olla niin kauniita että itsetunto kestäisi mitä vaan. Miehille voi sanoa että nyt riittää siitä aiheesta puhuminen tai tulee ero.

Erolla uhkaileminenko sun itsetuntoa nostattaa? Kannattaa opetella olemaan sinuit itsensä kanssa, eikä verrata omaa itseään muihin. Muuten tulee haastava elämä kun totuus nyt kuitenkin on että aina jossain on joku nätimpi. Ja mitä sitten? Joku sustakin SILTI välittää eniten.

Vierailija
547/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin näkee että suurin osa pervo-kyttääjistä ja kuolailijoiden puolustelijoista ON u leja ja varmaan ulilaudan nappuloita. hoh hoi..

Mies kommentoi naista nätiksi ja sinä kommentoit miestä pervoksi kyttääjäksi?

Mikä sussa moista vihaa aiheuttaa? Ulkonäköpaineetko? Saatte tällä haukkumisillanne näyttämään itsenne tosi tympeinä, katkerina ja loukkaavina ihmisinä.

Vierailija
548/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en ikinä tapaa hyypiöitä joiden on aivan pakko analysoida ja kehua muiden ulkonäköä. Huomatkaa taas että luultavasti kaikki nämä "kauniit" joita heidän on aivan ihailla ovat luultavasti melko trash kuminaamoja. Olen samaa mieltä sen kanssa joka sanoin että muiden kyttäily ja "kehuminen" taitaa olla älykkyydestä kiinni. Yleensä vähän matalampitasoiset kyttäävät kaikkien ulkonäköä ja antavat sille aivan liian suuren merkityksen. 

Kylläpä täällä suomessa kävelee paljon maalausmaisia ihmisiä(ainoastaan naisia), kumma kun en itse ole huomannut pk-seudulla:D 

Sinä pidät itseäsi älykkäänä ja muita ylempänä haukkumalla ihmisiä, jotka kehuvat? Samaan hengenvetoon käytät ihmisistä sanoja "hyypiö", "trash", "kuminaama", "matalampitasoinen"?

Kirjoitit alkuun: "Toivottavasti en ikinä tapaa hyypiöitä joiden on aivan pakko analysoida muiden ulkonäköä" ja loppuun: "Kylläpä täällä Suomessa kävelee paljon maalausmaisia ihmisiä, kumma kun en ole itse huomannut.."

Tiedätkö, sä olet tavannut sen "hyypiön" jo.

Vierailija
549/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä totuutta?

vaikka sitä, että vastaantulija on nätti. tai luuletko, että miehet uskaltavat vastata rehellisesti, kun nainen kysyy "onko perseeni leveä?"

Miksi ihmeessä mies ei valitse kumppanikseen itselleen täydellistä naista? 😳 Onko sinulla oikeasti tarve kertoa kumppanillesi jos joku muu on visuaalisesti kiihottava? En edes oikein tajua mistä puhut! Haluat huomautella itse valitsemallesi kumppanille hänen puutteistaan? Miksi olet hänen kanssaan! Mitä ihmettä?

Vierailija
550/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun voisi oikeasti lukita koska ihan turha yrittää keskustella. Saman tien päivystävä u li lurkki tulee lässyttämään naisten kuolailun ihanuudesta. Parisuhteista lässyttävät ne jotka koskaan edes olleet niissä ja sepitetään muka uskottavia tarinoita "naisena" jossa avoimuus on ihqua ja kaikki kuolailee kaikkia ja lääh lääh. Sitten pari kitkerää poikamiestä taas saapuu nillittämään kuinka naiset ovat säälittäviä ja totta kai mies saa tölviä puolison naamalle mitä vain ja jokaisen perseen kyyläily lenkkipolulla on sallittava, onhan hän M-I-E-S. 

Mikä pelle ketju. 

Vierailija
551/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun voisi oikeasti lukita koska ihan turha yrittää keskustella. Saman tien päivystävä u li lurkki tulee lässyttämään naisten kuolailun ihanuudesta. Parisuhteista lässyttävät ne jotka koskaan edes olleet niissä ja sepitetään muka uskottavia tarinoita "naisena" jossa avoimuus on ihqua ja kaikki kuolailee kaikkia ja lääh lääh. Sitten pari kitkerää poikamiestä taas saapuu nillittämään kuinka naiset ovat säälittäviä ja totta kai mies saa tölviä puolison naamalle mitä vain ja jokaisen perseen kyyläily lenkkipolulla on sallittava, onhan hän M-I-E-S. 

Mikä pelle ketju. 

Tietysti voisi sulkea kun ottaa niin luonnon päälle, eikä tarvitsisi ottaa vastuuta sanoistaan. Itse olen 45-vuotias nainen mutta nimittele toki kitkeräksi poikamieheksi jos se sinun oloasi helpottaa. Toisen ihminen sanominen nätiksi ei ole tölväisy puolison naamalle, no, toki sinulle on ja se kertookin jo paljon se. Aloituksessa ei puhuttu mitään kyyläämisestä, ihan turhaan ohjaat keskustelua provompaan suuntaan.

Toisten ihmisten nimittelykö on sitten ok? Siis se, mitä sinä olet tehnyt jo useamman kommentin voimin.

Vierailija
552/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee kommentoitua kenenkään satunnaisen vastaantulijan ulkonäköä miehelleni tai hänen vastaavasti kommentoitua minulle. Joskus voin sanoa kehun jollekin tutulle suoraan, moitteita ei ole mielestäni kohteliasta sanoa toiselle. Silloin tällöin kehun miestäni tai hän minua.

Varmaan mieheni huomaa erityisen kauniin naisen ja minä toisinaan komean miehen mutta kummallakaan ei ole tarvetta alkaa ruotimaan asiaa ääneen. Ja mielellään sitä antaa muillekin ihmisille rauhan, että he voivat lenkkeillä ilman, että muut ihmiset tuijottavat heitä epäkohteliaasti. Katsella saa mutta miksi tehdä asioista numeroa, annetaan ihmisille rauha ja puhutaan oman puolison kanssa muustakin kuin toisten ihmisten ulkonäöstä.

Vierailija
553/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi outoa, että puolisoilla olisi tapana useinkin kommentoida toisilleen ihmisten ulkonäköä. Koitan miettiä meidän suhteeseen sellaista tilannetta, niin aika harvoin tapahtunut. Mieheni ei ole koskaan lähtenyt keskustelemaan esim. meidän kahden välisistä luottamuksellisista asioista kavereidensa tai sukulaistensa kanssa, hän sanoo ettei meidän asiat kuulu muille. Kunnioitan tätä asennetta ja ajattelen, toimin itse samoin.

Joku satunnainen kommentti voi olla, että oli mukava nainen ja vielä nättikin, se liittyy vaikka johonkin missä on saatu hyvää palvelua. Minä saatan kehua palvelua mutta harvoin siinä kehun kenenkään ulkonäköä samalla. Se voi olla tyypillistä, että mies valitsee mieluummin naiskassan tai naisparturin kuin miehen palvelun. Mutta mieheni on niin huomaavainen ettei tuijota tai möläyttele. Ja meillä on muutakin puhuttavaa kuin toisten ihmisten ulkonäkö. Moni muu on tahdittomampi tai suorastaan moukkamainen.

Vierailija
554/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pelle ketju. 

Tietysti voisi sulkea kun ottaa niin luonnon päälle, eikä tarvitsisi ottaa vastuuta sanoistaan. Itse olen 45-vuotias nainen mutta nimittele toki kitkeräksi poikamieheksi jos se sinun oloasi helpottaa. Toisen ihminen sanominen nätiksi ei ole tölväisy puolison naamalle, no, toki sinulle on ja se kertookin jo paljon se. Aloituksessa ei puhuttu mitään kyyläämisestä, ihan turhaan ohjaat keskustelua provompaan suuntaan.

Toisten ihmisten nimittelykö on sitten ok? Siis se, mitä sinä olet tehnyt jo useamman kommentin voimin.

Joo joo niin niin, peukuta omaa kommenttiasi vieläkin enemmän. Luulette olevanne ovelia mutta kyllähän tuon kuvion näkee tässä ja muissakin provo-ketjuissa. Sen takia muutkin oikeat normaali kirjoittajatkin ovat hävinneet kun porukka huomaa mikä on homman nimi. Joko täällä hyökkää kärppänä kimppuun naisia vihaava kyttäys-äijä tai sitten teitä "naisia" jotka kiivaasti puollatte kaikkea "avoimuutta" ja sekoilua ja myöntelette miesten paskaa käytöstä. Kyllä kyllä, juurikin niin. Sinäkin ilmestyt taas heti puoltamaan ja selittämään(aina samanlaisella tekstillä) ;) 

Ja se että tölväsee puolisolle yht äkkiä OHO WAUTSI MIKÄ NAINEN ei ole mitään neutraalia "ihmisten" "kehumista" 

Vierailija
555/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis ei nyt ääneen pitäis sanoo yhtään mtn ellei kummallakin oo tapana niin tehdä.

Kyllä tuollaisesta loukkaantua saa. Voin omalta kohdalta sanoa et mun mies on niitä jotka kyttää vieraita naisia ja perseitä varsinkin. Esim oltiin kans joskus ajelemassa kotiin kaupasta ja siellä meni sit kaks naista kävelyllä niin pää käänty äijällä niin et hyvä ku ei niskat menny nurin.

Tietää kyllä että loukkaa tuollanen käytös mut mikäs sille mahtaa.

Ei nykymiehillä ole kunnioitusta omaa naista kohtaan.

Deittailin itse aikoinani miestä, joka oli samanlainen niskojen nyrjäyttäjä ja päästeli maiskutusääniä seksikkäästi pukeutuneita naisia nähdessään. Arvaatko, miksi meistä ei koskaan tullut paria? (No, se ei ollut ainoa syy, mutta vaikka kaikki muu olisi toiminut niin olisi riittänyt syyksi sille, etten kehtaa liikkua hänen seurassaan eli suhde ei toimi).

Ja ennen kuin joku jälleen tahallaan väärinymmärtää: ihan varmasti nykyinen puolisonikin huomaa seksikkäät ja kauniit naiset ympärillään eikä siinä ole mitään ongelmaa, en minäkään ole sokea mieskomeudelle. Mutta kumpikaan ei käyttäydy häpeää tai myötähäpeää herättävästi.

Vierailija
556/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mieheni taidamme olla jotain kummajaisia sillä saatamme kommentoida toisillemme kun näemme kauniita/komeita ihmisiä emmekä kumpikaan pahastu asiasta.

Mekin. En edes tajunnut mitä uniikkeja lumihiutaleita olemme.

Hyvä että vakka on löytänyt kantensa. Kaikille tuo ei todellakaan ole ok.

Mitä pahaa siinä on että sanoo olipas siinä komea mies tai kaunis nainen? Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 19 vuotta enkä ole jättämässä tai pettämässä häntä yhden komean miehen takia. Pettämiseen tarvittaisiin aivan jotain muuta kuin hyvä ulkonäkö. Muutenkin olisi mielestäni typerää ajatella ettei hyvännäköinen yksilö aiheuttaisi yhtään mitään huomioita kumppanissa. Onhan jokaisella meillä silmät päässä.

Miksi sinä et kestäsi jos puolisosi kommentoisi nähneensä hyvännäköisen naisen? Kävisikö itsetunnolle?

En jaksa laskea, montako kertaa tähän on jo vastattu, mutta vielä yhden kerran vastaan:

En deittailisi moukkaa. Ihminen, joka kommentoi muiden ulkonäköä ääneen, on moukka. Katsoa saa niin paljon kuin mieli tekee, kunhan ei aiheuta myötähäpeää eli tee sitä niin, että muutkin huomaavat tuijotuksen. Yksin ollessaan silläkään ei ole merkitystä, tosin toivon ettei hän omassa kotikunnassa tee itsestään noloa, koska täällä liikumme myös pariskuntana. Poke, insta muut vastaavat eivät minulle edes kuulu. Mutta minä en olisi parisuhteessa bensalenkkari-amisjonnen kanssa vaan sivistyneen, fiksun aikuisen miehen.

eri

Vierailija
557/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihaillaan puolison kanssa molemmat nättejä naisia, eipä tule paha mieli. Aina on olemassa sua nätimpi eukko, äly hoi!

Minulle ei ole olemassa komeampaa miestä kuin rakkaani. Omituista, eikö?

Oikeasti? Minä näen kyllä jatkuvasti miestäni komeampia. Mutta mitä ihmeen merkitystä sillä on, ei meidän parisuhteemme hänen ulkonäköönsä perustu. Tottakai edellytys sille, että olemme yhdessä, oli että hän on hemmetin puoleensavetävä ja hyvännäköinen tummine hiuksineen ja sinisine silmineen ja hänen kroppansa on juuri sellainen, mistä pidän. Mutta ei hän mikään Dressmann-malli ole.

Ei ole kuitenkaan koskaan tullut pieneen mieleenikään kommentoida ääneen muiden miesten ulkonäköä hänen seurassaan. Hyvin harvoin edes naisporukassa puhutaan kenenkään ulkonäöstä.

Vierailija
558/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko halvan näköinen? Miehet ihailee semmosia.

Naisen pitää juosta puolialasti -20 pakkasessa ja kaikki mahd. täytteet naamassa ja hiustenpidennykset.

Itse olisin jo häipynyt.

Vierailija
559/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi outoa, että puolisoilla olisi tapana useinkin kommentoida toisilleen ihmisten ulkonäköä. Koitan miettiä meidän suhteeseen sellaista tilannetta, niin aika harvoin tapahtunut. Mieheni ei ole koskaan lähtenyt keskustelemaan esim. meidän kahden välisistä luottamuksellisista asioista kavereidensa tai sukulaistensa kanssa, hän sanoo ettei meidän asiat kuulu muille. Kunnioitan tätä asennetta ja ajattelen, toimin itse samoin.

Joku satunnainen kommentti voi olla, että oli mukava nainen ja vielä nättikin, se liittyy vaikka johonkin missä on saatu hyvää palvelua. Minä saatan kehua palvelua mutta harvoin siinä kehun kenenkään ulkonäköä samalla. Se voi olla tyypillistä, että mies valitsee mieluummin naiskassan tai naisparturin kuin miehen palvelun. Mutta mieheni on niin huomaavainen ettei tuijota tai möläyttele. Ja meillä on muutakin puhuttavaa kuin toisten ihmisten ulkonäkö. Moni muu on tahdittomampi tai suorastaan moukkamainen.

Tuo satunnainen kommentti että olipa mukava nainen ja vielä nättikin on ihan samaa kaliiberia kuin ap viesti. Tuomitset muut möläyttelijöiksi vaikka samaa nätiksi "nimittelyä" myönnät käyttäväsi itsekin? Ja miksi sanoa naista nätiksi kun saanut hyvää palvelua? Ootte te venkuloita. 😊

Vierailija
560/601 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihmisen sivistyksestä ja ehkä koulutustasosta kiinni kuinka suuren merkityksen ulkonäkö saa ja keskusteleeko pariskunta ihmisten ulkonäöstä. Tuntuu, että ulkonäkökeskeisyyttä esiintyy vähän koulutetuissa ihmisissä enemmän. Kun on pään sisällä enemmän, niin jää joutava ulkonäön arvostelu epäkiinnostavana asiana pois. Parempaa puhumista.

Ihan samaa ajattelen. Bensalenkkariamikset kommentoivat ulkonäköä, koulutetut aikuiset hyvin harvoin. Vaikea kuvitella, että kun Sale ja Jenni ovat aamukävelyllä, Sale kääntelisi päätään muiden naisten perään tai kommentoisi heidän ulkonäköään. Eiköhän he keskustele ihan muista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän