Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen
Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.
Kommentit (915)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei enää oikein saa omanikäistä naista ainakaan nuorena kun kaikki naiset vain ovat sugardaddyjen ja muiden sellaisten perässä.
M25
Odota vielä vähän aikaa, niin niitä liian vanhoja.meille setämiehille on tarjolla...
Mikäs siinä, sitten hakee nuorempaa naista. Fiksuahan se on vähän miettiä totakin asiaa kun kerran lapsia haluaa!
Nelikymppisenä naisena en halua nelikymppistä suomalaismiestä. En jaksa passata ketään. Olen varakas ja tulen hyvin toimeen. Voin hyvin elättää perheeni ja miehenkin. Haluan olla vapaa ja onnellinen. Haluan saada mieheltä yhtä paljon, kuin antaa.
Nainen on hedelmällinen vaihdevuosiin asti. Jotka alkavat yleensä 50-vuotiaana, tietääkseni.
Mutta joo, yli 30-vuotiaan miehen kanssa alkaa olla niin, että samanikäinen nainen hänelle liian vanha. Paitsi jos nuorena pariutuneet. Ja tietysti on upeita naisia, jotka saavat nuoremman miehen, jos heille sopiva sattuu olemaan nuorempi.
Mutta se että mies saisi nuoremman naisystävän/vaimon... pitäisi olla edellytyksiä. Mieheltäkin vaaditaan enemmän iän myötä. Et voi tyhjätaskuna kosia vaikkapa Maisulia.
Vierailija kirjoitti:
On se aika outoa, jos vasta nelikymppisenä alkaa miettiä perhettä? Kyllä kellot soi, että miehessä joku vika. Eikä kukaan nuorempi innostu, jollet ole joku rahamies ja komeakin.
En nyt enää nykyaikana ymmärrä näitä yhtäläisyysmerkkejä siinä, että ei ole lapsia tarkoittaisi että ei ole ikinä aiemmin miettinyt perhettä. Olen itse 40v nainen jolla ei ole lapsia, ihan riippumatta siitä että se on ollut mielessä ja ihan aktiivisessa yrityksessäkin monen vuoden ajan siitä asti kun täytin 25. Aina ei vaan asiat mene niin kuin haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
Olet myöhässä. Menin itse naimisiin 28-vuotiaana samanikäisen vaimoni kanssa. Reilut kaksi vuotta tuon jälkeen saimme ensimmäisen lapsemme.
Miksi hedelmällisessä iässä oleva nainen valitsisi sinut, kun voi saada lähempänä omaa ikäänsä olevan miehen?
M30
Yksi syy putkahti heti mieleen. Aloittaja ei haiskahda soijapoitsulta.
Ei mikä tahansa juntti voi vaatia puolta nuorempaa, koska joku muukin saa.
Ok, ap. Kukin tavallaan.
40v tapasin aviomieheni, ja synnytin lapsemme 42v ja 43v. Tuskinpa olisin sinua ap kelpuuttanut, sillä mieheni on minua 9v nuorempi, freesi ja hyvännäköinen, ja ennen kaikkea avarakatseinen ja mukava mies.
Haluan mieheltä energiaa, luovuutta ja hyvää seksiä. Monet nelikymppiset miehet ovat jo kaivautuneet kuoppiinsa. Ei kiitos minulle, lapset on jo tehty, nyt haluan vain nauttia elämästä täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha isäksi ap.
Eikö ap ole täydellinen samanikäiselle lasta haluavalle naiselle?
Olen huomannut miehessäni jo vanhan miehen (hien) hajun, vaikka hän on 44. Olisi vaikea kuvitella että joku parikymppinen tykkäisi sellaisesta. En sitten tiedä tuleeko se kaikille näin nuorena vai onko oman mieheni hormonitoiminta jo aikaisin muuttunut. Ne miesten vaihdevuodet, jotka siittiöidenkin laatuun vaikuttaa. Ja nelikymppinen jos on ja ryyppää säännöllisesti... paljon mutaatioita spermassa. Tarvitsisi olla useita kuukausia juomatta ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan mieheltä energiaa, luovuutta ja hyvää seksiä. Monet nelikymppiset miehet ovat jo kaivautuneet kuoppiinsa. Ei kiitos minulle, lapset on jo tehty, nyt haluan vain nauttia elämästä täysillä.
Mitä annettavaa sulla oli tähän ketjuun?
Ap, ole rehellinen itsellesi. Et voi ottaa nuorempaa naista, koska petät ja kyllästyt naisiin. Nuorempi jättää sinut ja etsii uuden. Tekee vielä lisää lapsia. Sinä et kestä sitä uusperhekuviota. Mustasukkaisuus on liikaa. Ainoa vaihtoehto on reilusti itseäsi vanhempi ja toivoa luojan suovan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet myöhässä. Menin itse naimisiin 28-vuotiaana samanikäisen vaimoni kanssa. Reilut kaksi vuotta tuon jälkeen saimme ensimmäisen lapsemme.
Miksi hedelmällisessä iässä oleva nainen valitsisi sinut, kun voi saada lähempänä omaa ikäänsä olevan miehen?
M30
Yksi syy putkahti heti mieleen. Aloittaja ei haiskahda soijapoitsulta.
No ei tuoksahda soijalta, ei. Mutta ei aloittajasta myöskään tule positiivinen mielikuva. Ekana tulee mieleen punakka, vatsakas mies joka ritarillisesti on tehnyt sopimuksen pupun kanssa. Pupu saa rehut ja hän lihan.
Kymmenen vuoden päästä sitten viimeistään tuleekin sydänkohtaus tai joku elintasosairaus. Mutta ainakaan ei ollut soijapoika!
Trollihan aloittaja toki vain on. Tai sitten auttamattomasti myöhässä perheenperustamismarkkinoilta ja haaveeksi vain jää.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Ei tuossa iässä 10v ikäero hirveästi näy.
Täytyy kyllä sanoa, että minusta 40-vuotiaat tuntuvat aika papoilta ja olen 30... Tiedostan myös, että ollessani 20-vuotias niin 30-vuotiaat tuntuivat papoilta. ....Pointtini on, että usein ihmiset haluavat seurustella oman ikäluokkansa sisällä.
Eikö suurempi riski, lapsen näkökulmasta ole sinun ikäsi, kuin naisen?
Vierailija kirjoitti:
M30
Ei kumppania noin vain oteta. Ei kukaan.
Olet jo liian vanha isäksi ja kello tikittämässä ohi. Riskit kasvavat.
"miesten on hyvä tietää, ettei lapsionni välttämättä parane vaihtamalla nuorempaan vaimoon. Myös miesten biologinen kello tikittää, ja se tikittää paljon luultua aikaisemmin"
Mä oon parikymppinen nainen, mutta en ikinä perustaisi perhettä vanhan miehen kanssa. Toivon terveitä lapsia ja vanhan miehen siittiöt aiheuttaa vaikka ja kuinka erilaisia ongelmia ja riskejä.
En myöskään mieli hoitamaan lapsien ja kodin ohella myös sitä miestä.