Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen
Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.
Kommentit (915)
No jos AP on 41v, niin 39v puoliso on täysin mahdollinen.
Tämän palstan perusteella miehet haaveilee aasialaisesta naisesta, mutta valitsevat joka päivä sen sijaan juttelun ihratiinujen kanssa. Ihratiinuille 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei enää oikein saa omanikäistä naista ainakaan nuorena kun kaikki naiset vain ovat sugardaddyjen ja muiden sellaisten perässä.
M25
Kannattaa vaihtaa ympyröitä missä pyörit. Vakuutan, että vain pieni osa on tuollaisia.
Naiset ovat parhaassa lisääntymisiässä noin 30-vuotiaana, ja keskiverto ikäero parisuhteissa on vain 2-3 vuotta.
Eli sinun pitäisi olla noin kymmenen vuotta nuorempi jotta sinulla olisi hyvät mahdollisuudet. Juna siis taisi mennä jo.
Miksi jengi täällä olettaa ap:n etsivän parikymppistä naista? Hän mainitsee vain haluavansa nuoremman kuin nelikymppisen. Esimerkiksi 30-35- vuotiaan?
Minulla ja miehelläni on 10 vuotta ikäeroa, tavatessani mieheni enntiennyt häven olevan jo nyt 40v. Rakastuimme, ja saimme kolme tervettä lasta. Yhä onnellisesti yhdessä <3 mies myönsi myöhemmin etsineensä hieman nuorempaa naista, jotta olisi edes pieni mahdollisuus saada jälkikasvua. Onko se nyt niin väärin!? Mielestäni ei. Tietty olisi voinut käydä niin, etten minä - tai joku muu hänen kohdalle osunut nuorempi nainen - olisikaan voinut saada lasta. Sellaista elämä välillä on.
Tästä syystä kehotan ap:ta avaamaan hakuaan myös niihin naisiin, joilla ehkä on jo lapsi/lapsia. Ja haluavat lisää. Heidän on luultavasti varmempi tuottaa sinulle jälkeläisiä, kun todistetusti voivat tulla raskaaksia, uudelleen raskautuminen on yleensä myös helpompaa, kuin ensimmäisellä kerralla.
Mutta ennen kaikkea ap, kehotan sinua etsimään ensisijaisesti elämänkumppania! Voihan olla, ettet itse pysty lisääntymään, mistä sen tietää?
Vierailija kirjoitti:
No jos AP on 41v, niin 39v puoliso on täysin mahdollinen.
30v on ihan mahdollinen, riippuen toki setäytyneisyyden tasosta. Minulla on fiksu 29v tyttöystävä, vaikka olen pitkäaikaistyötön luuseri.
M39
Voin kertoa että 20-vuotiaalle nuorelle naiselle on jo 25-vuotias mies ikäloppu raakki, joten älkää nyt herranjumala luulko vanhat ukkelit liikoja itsestänne :D
Viisikymppiset miehet sanovat ottavansa kolmekymppisen naisen, vaikkeivät ilmeisesti kertaakaan ole saaneet naista, olleet naisen kanssa, saati tunne ainuttakaan, lukuunottamatta oma äitinsä.
Olisi koomista jollei olisi surullista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jengi täällä olettaa ap:n etsivän parikymppistä naista? Hän mainitsee vain haluavansa nuoremman kuin nelikymppisen. Esimerkiksi 30-35- vuotiaan?
Minulla ja miehelläni on 10 vuotta ikäeroa, tavatessani mieheni enntiennyt häven olevan jo nyt 40v. Rakastuimme, ja saimme kolme tervettä lasta. Yhä onnellisesti yhdessä <3 mies myönsi myöhemmin etsineensä hieman nuorempaa naista, jotta olisi edes pieni mahdollisuus saada jälkikasvua. Onko se nyt niin väärin!? Mielestäni ei. Tietty olisi voinut käydä niin, etten minä - tai joku muu hänen kohdalle osunut nuorempi nainen - olisikaan voinut saada lasta. Sellaista elämä välillä on.
Tästä syystä kehotan ap:ta avaamaan hakuaan myös niihin naisiin, joilla ehkä on jo lapsi/lapsia. Ja haluavat lisää. Heidän on luultavasti varmempi tuottaa sinulle jälkeläisiä, kun todistetusti voivat tulla raskaaksia, uudelleen raskautuminen on yleensä myös helpompaa, kuin ensimmäisellä kerralla.
Mutta ennen kaikkea ap, kehotan sinua etsimään ensisijaisesti elämänkumppania! Voihan olla, ettet itse pysty lisääntymään, mistä sen tietää?
Tämä!
Jos lapsen saaminen on ap:lle niin tärkeää, parempi vaihtoehto olisi etsiä suht nuori, jo synnyttänyt nainen! Noin 30+- ikäinen.
Naiset ovat parhaassa lisääntymisiässä noin 30-vuotiaana, ja keskiverto ikäero parisuhteissa on vain 2-3 vuotta.
Eli sinun pitäisi olla noin kymmenen vuotta nuorempi jotta sinulla olisi hyvät mahdollisuudet. Juna siis taisi mennä jo.
andytähtietiede kirjoitti:
oisko ulkomailta tilattavissa hyvä vaimo ei sellainen thaimaalainen tahanryöstäjä ja nöpönenä vaan esim etelä amerikasta kuten kansalllissankarimme Teuvo Hakkarainen teki?
Mikset laita Teuvolle sähköpostia ja kysy, josko hän tietäisi sieltä sopivaa naista sinulle? Kyllähän Teuvo jelppii mielellään suomalaista veljeä hädässä.
Ap:n kannattaa tosiaan suunnata katseensa ulkomaille. Jos pariutuminen perheenperustamismielessä ei tuohon ikään mennessä ole onnistunut Suomen rajojen sisällä, kannattaa vaimoa etsiä sieltä, missä halukkaita saattaisi olla, kuten esim Thaimaasta. Nyt vaan nettipalvelussa suhde vireille ja syksyllä (kun ap on varmasti saanut koronarokotuksen) morsiota tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että 20-vuotiaalle nuorelle naiselle on jo 25-vuotias mies ikäloppu raakki, joten älkää nyt herranjumala luulko vanhat ukkelit liikoja itsestänne :D
Juuri noin! Itse aloin "hyväksyä" yli 5 vuotta vanhempia kumppaneita vasta liki kolmekymppisenä! :D siihen saakka semmoinen max pari vuotta oli ehdoton. Löysinkin 29-vuotiaana itseäni 9 vuotta vanhemman miehen, joka ei vaikuttanut yhtään sedältä, kuten aiemmin mielestäni KAIKKI yli kolmekymppiset vaikutti :D
Eli ap, toivoa on jos kohdistat haun 30+ naisiin
Jennifer Lopezilla ei ollut selluliittia 40 vuotiaana eli kai sellaisen voisi ottaa sitten brasiliasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet syöttää toisilleen tätä ideaa että aikaa on loputtomasti koska joku Bernie Eccelstone. Totuus on että 45-vuotias mies on jo auttamattomasti mahdollisuutensa lähes menettänyt, eikä siinä auta yhtään että taputellaan tosiaan selkään kun joku sikarikas ikoni äijä joutuu golddiggerin kynsiin ja hups, kukauden päästä on pulla uunissa ja mimmillä loppuelämän elarit. Tällä perusteella miesreppanat sitten vatvoo nelivitosina jotain parikymppisiä, kun olisi hirveä kiire etsiä se 35 vee yhtä epätoivoinen nainen.
Höpö höpö, Venäjä, Thaikut ja monet muut maat ovat täynnnä naisia, jotka haluavat suomalaisen keski-ikäisen miehen kanssa lapsia. Ei tarvitse ja eikä kannata suomalaisiin siideriponttooneihin vilkaistakaan...
Juu, ja sellainenhan onkin ihan sormia napsauttamalla nousemassa huomenna koneeseen. Kun tyyppi istuu perjantai-iltana jossain vauvapalstalla nillittämässä ja päiväunelmoimassa niin voi olla varma siitä ettei munaa löyty riittävästi sen Thaikun tuomiseen.
Tällaiset keskustelupalstat kuten vauva av ja hevostallinet ovat mainioita paikkoja miesten kannalta. Näitä kun lueskelee, alkaa nähdä millaisia suomalaiset naiset todellisuudessa ovat. Itsellekin tuli vuosien varrella vain entistä vahvemmaksi se tunne, ettei suomalaisesta naisesta ole kumppaniksi. Se ilkeyden määrä, mitä täälläkin saa lukea naisten taholta on käsittämätöntä.
Otin melkoisen haasteen, kun päätin etsiä naisen aivan eri kulttuurista. Luin paljon toisten miesten kokemuksista ja kun huomasin, että varsinkin eräästä maasta (ei Thaimaa) vaimonsa löytäneet miehet olivat tasapainoisia, asiallisia ja mukavia, niin päädyin itsekin etsimään samasta maasta. Muutaman kuukauden jouduin selailemaan erästä deittisivustoa ja tutustuin muutamaan varteenotettavaan kauniiseen ja reippaasti nuorempaan naiseen. Yksikään ei luonnollisesti ollut sinnepäinkään, mitä katkeroituneet hapannaamanaiset täälläkin tarinoivat, vaan kaikki sopivat ehdokkaat olivat koulutettuja, hyvistä ja vähintään keskiluokkaisista perheistä. Lopulta yksi heistä tuntui sellaiselta, jonka kanssa voisi syntyä jotain pysyvää ja keskityin vain häneen. Jonkin aikaa jouduin kilpailemaan hänestä muutamaa jenkki- ja kanadalaismiestä vastaan, mutta lopulta vedin pisimmän korren. Kerroin rehellisesti millainen olen ja sen, etten ole upporikas, vaan tavallinen työssäkäyvä mies, jolla halu perustaa perhe ja hankkia lapsia jos niitä on tullakseen.
Jouduin matkustamaan tulevan vaimoni kotimaahan muutaman kerran, koska siellä ollaan sillä tavalla vanhoillisia, ettei tytärtä anneta kenelle tahansa juipille, vaan miehen pitää kyetä todistamaan, että nainen on hyvissä ja turvallisissa käsissä.
Tästä on jo kymmenisen vuotta aikaa, vaimolla on Suomen kansalaisuus, pari lasta ollaan tehty ja kaikki on sujunut hyvin. Suosittelen samaa kaikille muillekin miehille, joita kyllästyttää suomalaisten naisten ilkeys ja tyhmyys.
Thaimaassa ainakin haluvat varmistaa että länkkärimies on kyllin varakas elättämään koko suvun. Pikkuhiljaa rahasi siirtyvät perheelle. Onhan näitä nähty. Kun et osaa sitä heidän kieltään et myöskään ymmärrä kulttuuria.
Olen ymmärtänyt palstamammojen puheista, että ainakin heidän tuttavapiireissä miehet ovat rutiköyhiä ja isovatsaisia juoppoja, eli samanlaisia kuin itse mammatkin. Ihmettelen, että millä rahalla ne tuttavamiehet sitten thaikkuja tänne roudaavat.
Minun mies oli 26-vuotias ja minä 38 kun päätimme perustaa perheen, ensimmäinen lapsi syntyi kun olin 39-vuotias ja toinen ollessani 40-vuotias.
kypsällä aikuisiällä äidiksi
andytähtietiede kirjoitti:
Jennifer Lopezilla ei ollut selluliittia 40 vuotiaana eli kai sellaisen voisi ottaa sitten brasiliasta
Kysäisepä Keskisen Vesalta apua. Hänen vaimollaan on varmasti tuttuja, jotka haluavat Suomeen naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
AndymcCoys kirjoitti:
sama mulal ikää 49 ja haluan naisen ja lapsia, en toisen tekemiä murrosikäisiä ipanoita. eli pitää ottaa joku 30-35 v max ikäinen nainen ja onhan nainen jo 40vuotiaana muutenkin rupsahtanut vaikka olisi neitsyt
ainoo että pitää nyt laihduttaa 15 kg pois että saan sen nuoren naisen, salilla kyllä käy nuoria ja terhakoita pimuja mut oisko ne vasta 20 v eli aivot ei ole kehittyneet oikein vielä mutta pepa ja tisut on terhakkaat
Ootko jo 10 vuotta jauhanut täällä naisen ottamisesta siitä ja tuosta kulttuurista. No, nauti päiväunistasi.
Miksi olet jo 10 vuotta stalkannut tuotaa miestä? Hakeudu jo hoitoon.
Rakkauden takia, kuten sinä ja vaimosikin toivoakseni.