Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen
Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.
Kommentit (915)
Ei niitä ihmisiä oteta, se on yhteistyötä jossa kumpikin valitsee ja tavoittelee haluamaansa
Puhut kuin poimisit marjoja metsästä. Siellä ne odottavat ottajaansa, marjat passiivisina
Yaaas! Ne parikymppiset käy sinuun kuumina vaikka eivät uskalla tunnustaa, muista ettei kannata heti lannistua vaan yrittää vaikka montakin vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ihmisiä oteta, se on yhteistyötä jossa kumpikin valitsee ja tavoittelee haluamaansa
Puhut kuin poimisit marjoja metsästä. Siellä ne odottavat ottajaansa, marjat passiivisina
Juuri noinhan ne naiset käyttäytyvät; passiivisesti.
Annetaan jotain epäsuoria ja tulkinnanvaraisia vihjeitä.
Nainen mieluummin on tekemättä aloitetta elämänsä miehelle ja jää yksin, kuin alentuu olemaan aktiivinen
Minä olin 37v kun tapasin mieheni, joka oli 39v. Kummallakaan ei ollut lapsia entisistä liitoistaan ja perhe saatiin hyvin perustettua kuitenkin.
Nykyään ei enää oikein saa omanikäistä naista ainakaan nuorena kun kaikki naiset vain ovat sugardaddyjen ja muiden sellaisten perässä.
M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noinhan ne naiset käyttäytyvät; passiivisesti.
Annetaan jotain epäsuoria ja tulkinnanvaraisia vihjeitä.Nainen mieluummin on tekemättä aloitetta elämänsä miehelle ja jää yksin, kuin alentuu olemaan aktiivinen
Ok.
En usko että 40+ naisilla olisi mielessä mies, joka etsii nuorempaa "lapsentekotarkoituksiin" tai jos ei muuten ole haussa miehellä sen ikäinen. Naisillakin on haussa jotkut kriteerit, riippuen kuka (nainen) on kyseessä, eivät ole yhtenäinen joukko vaan eri persoonia.
No onhan paljon 30+ lapsettomia naisia sinkkuna kun ei ole miestä löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikähaarukka on 18-25v naisten haussa juuri tuosta syystä.
M45
Hienoa. Et tuu saamaan ja hukkaat siihen ihan viimeiset vuodet kun sulla olisi edes jotain tsäänssejä. Kaikki on niin kuin pitääkin. Voi joskus vielä vituttaa, ja hyvä niin.
Haluaisitko liittyä setämiesklubiimme ap? Mukavia illanviettoja ja iloisia nuoria naisia tarjolla runsaasti. Toki varallisuutta vaatii jonkin verran...
Siitäpä vaan ottamaan kas kun et ole ottanut aiemmin. Postimyyntimorsiamenhan voisi ostaakin...
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei enää oikein saa omanikäistä naista ainakaan nuorena kun kaikki naiset vain ovat sugardaddyjen ja muiden sellaisten perässä.
M25
Ihan varmaan on jos vain instatyrkyt kelpaa. Lähipiirissä on tuon ikäisiä vaikka kuinka pariutunut ihan tavallisten pullaposkisten nurorten miesten kanssa.
No meillä kaikilla on omat kriteerit joiden mukaan toimimme. Niitä ei kyllä tällä palstalla paljon kunnioiteta.
On se aika outoa, jos vasta nelikymppisenä alkaa miettiä perhettä? Kyllä kellot soi, että miehessä joku vika. Eikä kukaan nuorempi innostu, jollet ole joku rahamies ja komeakin.
Luulen että ne nelikymppiset naiset pääsevät kyllä yli tästä takaiskusta