Miksi joku Rita ja Aki Nieminen on Hesarissa?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Noloa tuo Akin meuhkaaminen ja uhoaminen, "Normaali elämä on sitä että tehdään töitä, painetaan niska limassa ja koitetaan selviytyä."
Tuosta Akilla ei kyllä ole mitään kokemusta, sehän vaan kiusaa niitä työmiehiä, teetättää kaikki työt muilla. Nytkin anto sen käsityksen että hän itse tekee tämän pihasaunan ja nää jätkät on vaan apuna, hehheh, haluaisin nähdä paljo hän itse siinä on tehny muuta kun suuta soittanu.
Niinhän siinä kävi että Aki kattoo vierestä ku toiset tekee. Nolo ku yritti taas jotain vitsiä vääntää mutta jätkät ei mitään sanonu. Luulen että ovat aika helpottuneita ku saavat tuon työmaan valmiiksi. Toivotaan että seuraavassa kohteessa ei olenoin rasittavaa isäntää.
Taas poistuu näiden ketjuja ihan urakalla
Toi Akin uhoaminen ig:ssa on kyllä noloa. Kannattaisi jäädä sometauolle. Akin ja Ritan uhriutuminen on ihan omaa luokkaansa, muut jo unohtaisivat niin he vaan jatkaa
On kyllä laaduttomaksi mennyt lehti, kun tuon tason julkkiksia haastattelee.
Häpeällistä.
Mahtaa olla suosittu pariskunta kun joka tuutista heistä kirjoitetaan. Ihmiset ovat todella kateellisia!!
Miksi joku kadehtisi noin juntteja ihmisiä jotka ovat kahden talon loukussa. Toki jos pitää sovinistista, rasistista, lihavia ja vammaisia haukkuvaa ihmistä upeana niin ehkä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla suosittu pariskunta kun joka tuutista heistä kirjoitetaan. Ihmiset ovat todella kateellisia!!
Paljon kirjoitetaan terroristeista ja heille tuskin monikaan on kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Noloa tuo Akin meuhkaaminen ja uhoaminen, "Normaali elämä on sitä että tehdään töitä, painetaan niska limassa ja koitetaan selviytyä."
Tuosta Akilla ei kyllä ole mitään kokemusta, sehän vaan kiusaa niitä työmiehiä, teetättää kaikki työt muilla. Nytkin anto sen käsityksen että hän itse tekee tämän pihasaunan ja nää jätkät on vaan apuna, hehheh, haluaisin nähdä paljo hän itse siinä on tehny muuta kun suuta soittanu.
Joo, ei sauna nouse tubettamalla, mutta instagramilla sitten 😂 eihän Aki sitä ite rakenna, niin en ymmärrä tuota tubetuskommenttia. Onko instajulkisuus jotenkin parempaa julkisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan ymmärrä tota et Akin toilailua yritetään vetää Akin suoruuden ja sarkastisen tyylin piikkiin. Tää kun ei ole eka kerta että aiheutta kohun ihan vaan tyhmyyden ja vajapäisyyden takia, niin kannattais varmaan jatkossa miettiä vähä tarkemmin mitä päästää suusta. Toivottavasti vaikuttaa heidän bisneksiin ja kukaan ei enää tue näin oksettavaa arvomaailmaa.
No ei ollut ensimmäinen kohu, eikä varmaan viimeinen. Tuossa somekohuihin liittyvässä viestinnässä voisivat pyytää vinkkiä miten sitä kannattaa hoitaa, niin eivät paisuisi niin isoiksi. Tai sitten se on tavoite, kunhan vaan saa julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan ymmärrä tota et Akin toilailua yritetään vetää Akin suoruuden ja sarkastisen tyylin piikkiin. Tää kun ei ole eka kerta että aiheutta kohun ihan vaan tyhmyyden ja vajapäisyyden takia, niin kannattais varmaan jatkossa miettiä vähä tarkemmin mitä päästää suusta. Toivottavasti vaikuttaa heidän bisneksiin ja kukaan ei enää tue näin oksettavaa arvomaailmaa.
No ei ollut ensimmäinen kohu, eikä varmaan viimeinen. Tuossa somekohuihin liittyvässä viestinnässä voisivat pyytää vinkkiä miten sitä kannattaa hoitaa, niin eivät paisuisi niin isoiksi. Tai sitten se on tavoite, kunhan vaan saa julkisuutta.
Kyl tuo kohu oli ihan tarkoituksella pidetty esillä ja lietsoivat ite sitä keskustelua. Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta
No kyllä täällä palstalla vaikuttaa monetkin olevan hyvin kiinnostuneita heidän elämästään, kun aina avataan uusia ja uusia pitkiksi venyviä ketjuja.
En ymmärrä, miks heidät on nostettu tikunnokkaan?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä täällä palstalla vaikuttaa monetkin olevan hyvin kiinnostuneita heidän elämästään, kun aina avataan uusia ja uusia pitkiksi venyviä ketjuja.
En ymmärrä, miks heidät on nostettu tikunnokkaan?
En nyt sanoisi että erityisesti heidät on nostettu tikun nokkaan, keskustellaan täällä monista muistakin pitkiä ketjuja
Vierailija kirjoitti:
Taas Rita kiusaa lastaan jahtaamalla ja kutittamalla. Nolo kun ei saa muuten lasta nauramaan😄
Kakarat tykkää tommosesta joten valivali
Vierailija kirjoitti:
Aki muka ollu aina kiusaamista vastaan😆😆
Kun vastaan tulee ärsyttävä ihminen niin sitä saa kiusata, muiden kiusaaminen on kielletty. Tässä on monen ajattelemattoman ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl tuo kohu oli ihan tarkoituksella pidetty esillä ja lietsoivat ite sitä keskustelua. Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta
Ei sentään kaikki julkisuus ole hyvää, mistä tuo käsitys on lähtenyt. Varmaan joidenkin superrikkaiden maailmantähtien suusta joiden ei tarvitse välittää mistään, paitsi laista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä kirjoitit tämän avauksen?
Aamen!
Aivan käsittämätöntä, että yhdestä typerästä telkkarin sarjasta nousee näin suuriksi julkkiksiksi. Ja molemmat haluavat olla koko ajan esillä suuresti. Silläköhän elävät?
He ovat kiinnostavia hahmoja. Kun heistä tehdään juttu, ihmiset klikkaa juttua ja Hesarin kassa kilisee.
Vierailija kirjoitti:
He ovat kiinnostavia hahmoja. Kun heistä tehdään juttu, ihmiset klikkaa juttua ja Hesarin kassa kilisee.
No ei varmaan mene ihan noin! Eli tuon mukaan jokainen otsikon klikkaus tuo rahaa HS:lle. Mistä se raha tulee? Onko netissä joku pankkiautomaatti, joka tipauttaa rahaa HS:lle aina kun yhtä juttua klikataan?