Visuaalisesti kauneimmat elokuvat
Ehdottakaa minulle tälläisiä elokuvia.
T:: Visuaalisten elokuvien ystävä
Kommentit (43)
Piano, Kirjava huntu, Vettä elefanteille.
Amélie. Sori, tiedän että se on monien mielestä liian pliisu.
Katsoin juuri Children of the sea elokuvan (animea). Siitä tuli tämä aloitus mieleen ja nyt alan tsiigata teidän ehdotuksia kunnolla.
Ap
"Ghost in the Shell 2: Innocence" oli ilmestyessään todella hieno ja kyllähän sitä katsoo vieläkin, vaikka animaatio on kehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Dario Argenton elokuvat esim. Suspiria ja Opera.
Suspirian olen nähnyt ja vähän aikaa sitten hankin Argenton collection bluray boksin.
Ihastuin tähän ohjaajaan täysin tämän yhden leffan ansiosta.
Ap
Kaikki elämän aamut - Tous les matins du monde
Musiikki myös ihanaa
Minusta tavallaan Tuulen Viemää. Toki vanha mutta yritystä on, puvut ym.
Uusi Tuntematon Sotilas; maisemat hienot, niihin panostettu enemmän kuin edellisissä.
Schindlerin lista kauheudessaan
Vierailija kirjoitti:
Amélie. Sori, tiedän että se on monien mielestä liian pliisu.
En ole ikinä ajatellut tuon olevan visuaalista elokuvaa, mutta tämähän on porukoillani oleva elokuva. Taidanpa huomenna katsoa tämän elokuvan ekaa kertaa.
Ap
Piano
Kokki, varas, vaimo ja rakastaja
Orlando
Vierailija kirjoitti:
Kaikki elämän aamut - Tous les matins du monde
Musiikki myös ihanaa
Tulin juuri ajatelleeksi ikäpolvi näkemyksiä ja tämän kaltaiset eivät varsinkaan uppoa minuun.
Olen vähän reilun viikon päästä 28v ja nuorekkaammat elokuvat ja mielikuvitukselliset elokuvat esim 80-luvulta ovat ainaskin makuuni.
Ap
Philip Ridleyn The Reflecting Skin – lapsuuden loppu (1990) on visuaalisesti kaunein elokuva minkä olen nähnyt. Myös kauheat asiat on kuvattu niin maagisen kauniisti, että elokuva saa haukkomaan henkeä. Myös Viggo Mortensen on visuaalisesti kaunista katsottavaa.
Kubrickin 2001 avaruusseikkailu
blade runner
taru sormusten herrasta elokuvat
ilmestyskirja - nyt
Vierailija kirjoitti:
Kubrickin 2001 avaruusseikkailu
blade runner
taru sormusten herrasta elokuvat
ilmestyskirja - nyt
Tsekkaa elokuva sun viestin yläpuolelta Kubrickin Barry Lyndon. Et voi olla elokuvaharrastaja jos et ole nähnyt sitä.
Terminator 2