Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka muistaa sen TV-sarjan, jossa Anu Hälvä huuteli "Mie! Mie!" Esko Salmisen juostessa tämän perässä huuliaan lipoen?
05.03.2021 |
Sitten siinä oli joku tyttöpuolinen konstahietanen, joka aukoi päätään kaikille ja se nauroi koko ajan paskaisesti.
.
Hälvän roolia en muista, mutta Salminen oli joku seksimaanikko tohtoris(setä)mies.
.
Tämä oli sitä kasariviihdettä parhaimillaan. Oliko tämä joku Speden ohjaama varhais-Salkkarit...?
Kommentit (5)
Taisi olla todella halpis verrattuna Salkkareihin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taisi olla nimeltään ”Jälkeenjäänyt tuli taloon” tai jotain sen suuntaista.
Hälvä taisi olla noina vuosina Suomen kuumimpia julkkiksia
Ei kyllä huudellut mitään "mietä", se oli ihan eri sarjassa missä Hälvä sanoi "mie".
Alue: Aihe vapaa
Se näköjään oikeasti oli Speden tuottama! Enpä muistanutkaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Blondi_tuli_taloon