Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muut huomanneet muuttuvansa pinnallisemmiksi ollessaan pitkään kotona

Vierailija
05.03.2021 |

Muodikas sisustaminen ja merkkivaatteet tulevat melkein liian tärkeiksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo vuoteen käyttänyt rintsikoita, meikannut tai pukenut työpäivän ajaksi. Sisustettua ei tule mutta helpompi on siivota ja ulkoilla kun jää työmatkat pois ja aikaa vapautuu.

Eli en ole huomannut.

Vierailija
2/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan vaatteet tuke tärkeiksi, enemmänhän niihin panostaa jos on töissä ja on rahaa enemmän. Ja vaatii se sisustaminenkin rahaa. Joten en ole samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsemmäksi olen muuttunut, kun olen ollut niin paljon kotona vaan.

Vierailija
4/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Hyvä kun hiuksiani harjaan. Merkkivaatteet eivät voisi vähempää kiinnostaa. Johanna Tukiaisen miehen- ja vauvanmenetysjutun kyllä luin, eli jos se on pinnallista niin se sitten pätee.

Vierailija
5/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enpä ole kyllä huomannut samaa muutosta itsessäni.

Vierailija
6/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsemmäksi olen muuttunut, kun olen ollut niin paljon kotona vaan.

Jep :D

Kaveri/sukulainen: "no mitäs kuuluu?"

Minä: "ei yhtään mitään"

Vierailija
7/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päinvastoin muuttunut syvällisemmäksi ollessani paljon kotona. Pois silmistäni ovat kaikki pinnalliset ihmiset. Turhanpäiväiset hyvänpäiväntutut. Sitä paitsi onhan some, jos alkaa pitkään kotona nyhjääminen ahdistaa. Some on kuin tehty tähän korona aikaan.

Vierailija
8/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Liikkunut maalitahraisissa remppavaatteissa jo yli puoli vuotta, mutta ei tarkoita sisustamista, vaan perusremppaa. Kotona koko ajan, niin en edes muista koska olen meikannut. Tukkakin on nähnyt kampaajan viimeksi viime kesäkuussa.

Vierailija
9/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on muodikaassa sisustuksessa ja merkkivaatteissa? En pidä laadun ja estetiikan arvostusta pinnallisina. Tottakai kun kotonaan viettää enemmän aikaa on suorastaan älykästä panostaa viihtyisyyteen.

Vierailija
10/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatteet? Esitteletkö niitä jossain? Kaipa jos jää enemmän aikaa tyyliblogin pitämiseen tms. Itse olen huomannut viihtyväni paremmin, kun ei tarvitse joka arkipäivä mennä toimistolle.

Somen myötä olen huomannut monien ihmisten muuttuneen kauneusvalokuvia ja imagoaan tyrkyttävämmiksi, mutta etenkin ennen korona-aikaa. Jos esiin pääsyyn tarvitsee vain ulkoiset avut, ne korostuvat.

Vierailija
11/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole pinnallisuuden osoitus, jos lopettaa kauneuden vaalimisen, jos kukaan muu ei ole näkemässä? Oletko aiemmin pukeutunut vain muista varten? Minä pukeudun toki rennommin kotona, mutta yhtälailla oloni on parempi kauniissa on vaatteissa, joten pukeudun sellaisiksi. Ja sisustus on minua varten. Mulla on kaunis ja trendikäs sisustus, vaikken kuvaa someen tai kukaan käy kylässä.

Vierailija
12/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minä aloitin laihdutuskuurin. Naamassani on pari näppyä, ja ekaa kertaa elämässäni ne ovat alkaneet häiritsemään niin, että päätin ennen kesää mennä leikkauttaa pois. Puunaan hiuksiani niin kallilla aineilla, etten ole ennen käyttänyt.

Outo. Todella outoa. Vanhaksi kun elää, niin kaikkea uutta itsestään oppii.

N52

Vierailija
13/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Vaatteisiin ei tarvi panostaa, kun on vaan kotona ja töissä jossa huppari on riittävän siisti asu. Kotona vähän paikat sekasin, kun tietää ettei kukaan oo tulossa kylään. Pari kuukautta ennen koronan tuloa tänne muutin uuteen asuntoon ja ajattelin panostaa enemmän sisustukseen, niin ihan sama tyylittömyys tääl on kuin kaikissa edellisissäkin asunnoissa.

Vierailija
14/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä. En meikkaa, en laita hiuksia, olen viikon samalla t-paidalla ja pieruverkkareilla. Rintsikoitakaan en viitsii käyttää. Ihan sama miltä yksin kotona näyttää. Meillä ei töissä pidetä Teams palavereissa kameroita päällä, vaan pelkkä ääni.

Sisustamisenenkaan ei ole sen ihmeemmin napannut. On jo ihan ok sisustus, ja kun ketään ei edes saa kutsua kylään, niin mitäpä sillä hienommalla tekisi.

Vierailija
15/17 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan tuon joistakin tutuistani kyllä

Vierailija
16/17 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen vuoden aikana olen käyttänyt kaikki ylimääräiset rahani vaatteisiin, kasvohoitoihin ja itseni laittamiseen. Matkustella ei saa eikä käydä ravintoloissa. Ensimmäistä kertaa elämäni aikana olen tyytyväinen omaan vaatekaappiini.

Vierailija
17/17 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt päinvastoin. Olen päästänyt itseni ja kämppäni ihan törkeään kuntoon.