Missä olette matkustaneet viimeisen reilun vuoden aikana ?
16.3.2020 jälkeen .
Kommentit (27)
Huoleton kirjoitti:
Italiassa ja Latviassa.
Pitikö pitää karanteeneja ?
Me muutimme takaisin Suomeen ( ajoimme Saksaan Italiasta ja sieltä laivalla SUomeen). Olimme jo vuosi ennen koronaa ilmoittaneet vuokranantajallemme, että olemme muuttamassa Suomeen takaisin. Tulimme syyskuun alussa.
Vain Uudellamaalla. Täällä sekä koti että kesäpaikka.
Miutaman matkan ulkomaille jouduin kyllä perumaan vuosi sitten.
'viimeisen REILUN vuoden aikana', '16.03.2020 jälkeen'. Nyt on 05.03.21. Onko sinulla joku Paluu Tulevaisuuteen -DeLorean?
Yhtään hotelliyötä tai mökkivuokrausta ei ole tuolla välillä. Kotona ollaan nökötetty.
Kävin oman asuinkaupungin satamassa kävelyllä päiväsaikaan viime kesänä. Matkaa sinne noin 3.5 km. Siinä oli "kesälomareissu".
Bangkokissa, Singaporessa, Maltalla, Frankfurtissa, Amsterdamissa ja Göteborgissa.
Kaksi kertaa Kouvolassa, olin sielläkin pelkästään ulkoilmassa.
Olen ymmärtänyt, että näinä aikoina paikkakunnanvaihdoksia ei suositella. Ja nyt kun olen vuoden verran näitä noudattanut ja katsonut vierestä kun kaverit ym elää elämäänsä, lomailee ja reissaa kuin ei koronaa oliskaan, tunnen itseni vähän kaheliksi.
Tänään oli lähellä etten alkanut huutaa kaupassa. Ihmiset parveili ja tunki liki ja ei vaan meinannu kestää sitä. Luulin, että arkiaamupäivä olisi rauhallinen ajankohta käydä ostoksilla, mutta kaikkea muuta. (olen päivätyössä, mutta tänään poikkeuksellisesti vapaalla).
Huomaan, että sekoaminen odottaa jo aivan nurkan takana. Vastailen vauvafooromin keskusteluihinkin ja vieläpä ohi aiheen
Karjalohjalla kylpylähotellissa! Ja miniristeilyllä Tallinnaan mikä ei mennyt maihin.
Italiassa ja Latviassa.