Foodoran fillarikuski melkein ajoi lapsen päälle jalkakäytävällä, huuteli kirosanoja ja näytti keskaria kun huomautettiin jalkakäytäväpyöräilyn olevan laitonta
Mihin voi tehdä kyseiselle yritykselle valituksen tästä? Nettisivuilta ei löydy mitään puhelinnumeroa yritykselle, mailiosoite vain, mutta johon laitettuun viestiin ei tule vastausta.
Onko tällainen nyt sitten yrityksen mielestä hyväksyttävää käytöstä heidän läheteiltään?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Helsingissä
Ei saa valittaa, rauhispaholoiset on pyhiä
Ruokaläheteillä on kiire, antakaa heidän polkea.
Ne kaikki pyöräilevät Helsingissä jalkakäytävillä. Aika törkeää silti lähteä vielä käyttäytymään noin.
Vierailija kirjoitti:
Laittomasti ja lapsen turvallisuuden uhalla? Joo, ehkä ei ole ok. En minäkään voi tehdä ihan mitä tahansa laitonta vain sille tekosyyllä että minulla on kiire.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa valittaa, rauhispaholoiset on pyhiä
Tämä oli kyllä ihan suomalainen, v*ttu-huutelut tulivat ihan ilman mitään aksenttia.
Ap
Kävelitte varmaan keskellä vierekkäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittomasti ja lapsen turvallisuuden uhalla? Joo, ehkä ei ole ok. En minäkään voi tehdä ihan mitä tahansa laitonta vain sille tekosyyllä että minulla on kiire.
Alipeukuttaja - asiakkaat voivat sitten ilmeisesti jättää maksamatta Foodoralle, vedoten siihen että heillä on liian kiire maksaakseen?
Vierailija kirjoitti:
Kun kyseessä on jalkakäytävä - tiedätkö mikä se on? - niin sillä voi vaikka kymmenen ihmistä kävellä vierekkäin eikä sillä ole mitään väliä, koska pyöräily jalkakäytävällä on yksinkertaisesti aina täysin laitonta. Capisce?
Vierailija kirjoitti:
Silloin saisi korkeintaan toinen kävelijä näyttää keskaria. Pyöräilijä oli itse väärässä paikassa.
Miun päällein ajo nelttiwookeri keskustassa Urho Kekkosen kavulla.
Toivottavasti ei tullut pahat melkein vammat.
Olisit tuupannut fillarin kumoon siten, että ruoat menevät mukelis makkelis. Olisi kuski maksanut ne omasta pussistaan...
Oletko täysin varma, ettei ollut kevyenliikenteenväylä/pyörätie? Eli missä kohtaa Helsingissä tuo tapahtui? Jos vahingossa kävelitte pyörätiellä tai yhdistetyllä väylällä koko väylän leveydeltä, ymmärrettävästi lähettiä harmittaa. Jos taas oikeasti tuossa kohtaa oli vain jalkakäytävä, niin kokeilkaa facebookin kautta kommentoimalla jokaisen heidän päivityksensä alle - Mesengerin kautta lähetettyihin viesteihin vastaavat yhtä hyvin kuin sähköposteihin eli eivät koskaan.
Oletko pienikokoinen nainen? Jos olisi ollut ajamassa minun lapseni päälle jalkakäytävällä olisi jääneet ruuat jakamatta ja olisi poistunut paikalta ambulanssilla tai ainakin nenä poskella pyörää taluttaen.
Erityisesti itseäni v*tuttaa miehet, jotka ajavat jalkakäytävällä Hämeentiellä, johon on juuri rakennettu miljoonilla euroilla pyörätietä. Mikä v*ttu siinä on, ettei voi pyörätiellä ajaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko täysin varma, ettei ollut kevyenliikenteenväylä/pyörätie? Eli missä kohtaa Helsingissä tuo tapahtui? Jos vahingossa kävelitte pyörätiellä tai yhdistetyllä väylällä koko väylän leveydeltä, ymmärrettävästi lähettiä harmittaa. Jos taas oikeasti tuossa kohtaa oli vain jalkakäytävä, niin kokeilkaa facebookin kautta kommentoimalla jokaisen heidän päivityksensä alle - Mesengerin kautta lähetettyihin viesteihin vastaavat yhtä hyvin kuin sähköposteihin eli eivät koskaan.
Olen erittäin varma, kyseessä kun sattuu olemaan kotikatu niin tiedän varsin hyvin sen liikennejärjestelyt.
Ja kun kyseessä on vanha kantakaupunki, missä erittäin harvoin yhdistettyjä kevyen liikenteen väyliä vaan erilliset jalkakäytävät ja pyörätiet (tai sitten pyöräilijän paikka on ajoradalla), niin näitä ei voi mitenkään erehtyä luulemaan yhdistetyiksi kevyen liikenteen väyliksi, edes pyörälähetti, varsinkin kun kyseisellä jalkakäytävällä on leveyttä vain vajaa metri.
Vierailija kirjoitti:
Oletko pienikokoinen nainen? Jos olisi ollut ajamassa minun lapseni päälle jalkakäytävällä olisi jääneet ruuat jakamatta ja olisi poistunut paikalta ambulanssilla tai ainakin nenä poskella pyörää taluttaen.
Lopeta se uhoaminen ja osta itsellesi dildo. Pelle.
Missä?