Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletteko te muut ylipainoiset naiset, että pukeutumisella ei ole niin merkitystä

Vierailija
05.03.2021 |

Itse olen niin huonoitsetuntoinen ylipainoni (15 kg) vuoksi, etten satsaa pukeutumiseen. Liikkua toki kehtaan ja vaatteet ovat ehjät ja puhtaat. Olen myös taloudellisesti tiukassa tilanteessa juuri nyt (kohta sekin helpottaa), joten senkään vuoksi en näe järkeä yrittää kiristää entisestään budjettia vaatteiden vuoksi. Kunhan toivottavasti alan laihtua ruokavalion ja pyöräilyn myötä, niin sitten asia tulee muuttumaan. Ajattelin jokaisen 5 kilon pudotuksen vuoksi palkita itseni jollain vaatekappaleella, esim. puserolla, siis vain yhdellä. Kohtahan ne jäisivät pieneksi kuitenkin :)

Mites te muut? Ja huom. en todellakaan väitä, että lihavat eivät saa pukeutua kauniisti. Puhun nyt lähinnä itsetuntoon liittyvistä asioista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kauniit vaatteet nyt vaan näyttävä kauniimmilta hoikemman varren yllä. 

Vierailija
2/6 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tilanne päinvastoin, silloin kun olin lihava, niin panostin pukeutumiseen, meikkiin, yms. juuri sen takia, että tunsin itseni niin rumaksi, että sitä oli pakko kompensoida. Nyt kun olen laiha ja tunnen itseni kauniiksi, niin olen alkanut pukeutua mukavammin, ja meikkaaminenkin vähentynyt huomattavasti, koska tuntuu, että ei ole väliä mitä laitan ylleni; olen kaunis joka tapauksessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piittaa vaatteista, olinpa lihava tai laiha.

Vierailija
4/6 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä näytä hoikemman yllä paremmalta, kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
5/6 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi sitten netti on pullollaan plus size-curvy-full figured-chubby- vaateblogeja?

Vierailija
6/6 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin up- käsitteen tuntuvat kaapanneen kokonaan omakseen tuhdit tytöt.