Otin yhteyttä valvontaan
ja tein ehdotuksen darkroomista.
Kerroin myös viime aikojen häiriköinnistä.
Toivotaan että ajat vielä paranee.
Kommentit (25)
Tehkää muutkin sama, niin päästään taas nauttimaan itse asiasta ilman ihmism*lkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää muutkin sama, niin päästään taas nauttimaan itse asiasta ilman ihmism*lkkuja.
Täysin samaa mieltä. Ei näitä aloituksia ja muiden haukkumista jaksa kokoajan lukea. Menee koko palstasta maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Ei näitä aloituksia ja muiden haukkumista jaksa kokoajan lukea. Menee koko palstasta maku.
Älä lue.
Tee kiihottava aloitus.
Näin ulkopulelta asioita lukeneena täytyy vain ihmetellä. Jos jollain on oikeasti elämä tuossa jamassa, että ainoa ilon aihe on vauva palstalla kimppailu ja jos sitä ei pääse tekemään on elämä pilalla ja siitä jaksetaan kokoajan aamusta-iltaan valittaa ja tehdä uusia aloituksia uusien perään niin antaa toisen pitää edes se.
No niin, huomaatteko.
Aloitteelle oli todellinen tarve.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Koko palstaa, ihan aihe vapaatakin, vaivaa aggressiiviset väliintunkijat, ne mölyävät eniten ilman asiaa.
Jos hankkisitte muuta tekemistä, meillä muilla olisi paljon kivempaa. Kimpalla ja ilman.
Vierailija kirjoitti:
Näin ulkopulelta asioita lukeneena täytyy vain ihmetellä. Jos jollain on oikeasti elämä tuossa jamassa, että ainoa ilon aihe on vauva palstalla kimppailu ja jos sitä ei pääse tekemään on elämä pilalla ja siitä jaksetaan kokoajan aamusta-iltaan valittaa ja tehdä uusia aloituksia uusien perään niin antaa toisen pitää edes se.
Toinen mäkätti seksin puutteesta...päättäkää nyt jo.
Minä olen ollut yhteydessä Tasavallan Preidenttiin ja puolustuvoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut yhteydessä Tasavallan Preidenttiin ja puolustuvoimiin.
Hyvä, minä laitoin varoiksi vielä viestiä Trumpille.
Vierailija kirjoitti:
Tää just. Mitä se muiden ongelma on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää just. Mitä se muiden ongelma on?
Eihän kenenkään kimppaketjun pitäisi olla ongelma. Sen seuraaminen on vapaaehtoista.
Pakko-oireinen ja epäsosiaalinen väki tekee asiasta ongelman.
Osallistujia maalitetaan. Hulluin huutaja huutelee muissakin ketjuissa.
Ja kun ei se mt-osasto oikein tajua edes hakea apua ongelmiinsa. Mutta helppo on tietysti terveenä sanoa, harva pystyy itsensä ylös suosta nostamaan omin voimin.
Varmaan haluaa jotenkin kostaa tai vaikuttaa johonkin asiaan. Ja varmasti jossain syvällä sisimmässään tietää saman kuin muut näkevät, että käyttäytyy idioottimaisesti ja on vain katkera. Mutta ei tajua että niin kauan kuin jatkaa käytöstään, muiden häiriköintiä se oma olo ei yhtään parane. Oikeestaan vähän surullista.
Mutta vain vähän surullista, koska jos on noin stanan tyhmäkin niin ei sille ole kauheesti mitään tehtävissä.
Vika ei tarvitse olla iso, jos se on oikeassa paikassa
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän tämä sinun ketjusi tarkoitus sitten mahtoikaan olla? Nähdäkseni et tee muuta kuin yksinäsi mesoat ja haukut täällä ties ketä/keitä?
N32
En ole aloittaja, muttaaa....
ehdotus koski siis sitä, että seksipalstalla voisi olla sellanen rekisteröitymispakollinen alue, jossa keskustelu saisi olla sitten luvan kanssa vapaampaa.
Sä oot nuori nainen, ja varmaan tajuat että seksuaalisuus on monimuotoista ja toisaalta varmaan senkin että kaikkien ei oo pakko pitää samanlaisista asioista. Te nuoret ootte kuulemma kauhean seksipositiivisia noin muutenkin.
Kuka jaksaa sellasta, että mukavien jutteluun tulee joku itkemään että te että saa tuolleen puhua, on aika idioottimaista sellanen. Ja ketjuja voi tosiaan jättä lukematta jos aiheet häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän tämä sinun ketjusi tarkoitus sitten mahtoikaan olla? Nähdäkseni et tee muuta kuin yksinäsi mesoat ja haukut täällä ties ketä/keitä?
N32En ole aloittaja, muttaaa....
ehdotus koski siis sitä, että seksipalstalla voisi olla sellanen rekisteröitymispakollinen alue, jossa keskustelu saisi olla sitten luvan kanssa vapaampaa.
Sä oot nuori nainen, ja varmaan tajuat että seksuaalisuus on monimuotoista ja toisaalta varmaan senkin että kaikkien ei oo pakko pitää samanlaisista asioista. Te nuoret ootte kuulemma kauhean seksipositiivisia noin muutenkin.
Kuka jaksaa sellasta, että mukavien jutteluun tulee joku itkemään että te että saa tuolleen puhua, on aika idioottimaista sellanen. Ja ketjuja voi tosiaan jättä lukematta jos aiheet häiritsee.
Kyllä, ehdottomasti olen sitä mieltä. Jokainen on erilainen ja pitää erilaisista jutuista. Mutta ei tämä teidän juttelunne kyllä minusta kovin mukavalta vaikuta myöskään. Vai mitä meinaat itse? Mt-ongelmaisia, kusipäitä, tyhmiä ym nimikkeitä teitä lainataksenne. Ja näköjään minun kommentti on ollut tarpeen poistaa?
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti olen sitä mieltä. Jokainen on erilainen ja pitää erilaisista jutuista. Mutta ei tämä teidän juttelunne kyllä minusta kovin mukavalta vaikuta myöskään. Vai mitä meinaat itse? Mt-ongelmaisia, kusipäitä, tyhmiä ym nimikkeitä teitä lainataksenne. Ja näköjään minun kommentti on ollut tarpeen poistaa?
N32
Jos menet baariin, ja alat huuteleen viereiseen pöytään ryhmälle aikuisia ihmisiä että että te ette muuten saa puhua kuin urheilusta. Että politiikasta ei saa puhua ollenkaan.
Niin luuletko että sua kauheesti kuunnellaan, tai naapuripöydässä vaihdetaan aihetta?
Sut lähinnä halutaan pois häiritsemästä keskustelua. Voi joku sanoa ihan suoraankin painutko helv ettiin meluamasta. Sitten itket baarin ulkopuolella jonossa olijoile että sua haukutaan.
Ja ihan sen takia, että sä aloitit sen huutelun. Olisit voinut olla ihan rauhassa, jos et olisi alkanut häiriköimään. Ja sulle on sanottu eka aika nätisti, mutta halusit itse vaan lisää ja lisää kuraa niskaasi.
Näätkö mitään yhtymäkohtia omaan käytökseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32Jos menet baariin, ja alat huuteleen viereiseen pöytään ryhmälle aikuisia ihmisiä että että te ette muuten saa puhua kuin urheilusta. Että politiikasta ei saa puhua ollenkaan.
Niin luuletko että sua kauheesti kuunnellaan, tai naapuripöydässä vaihdetaan aihetta?
Sut lähinnä halutaan pois häiritsemästä keskustelua. Voi joku sanoa ihan suoraankin painutko helv ettiin meluamasta. Sitten itket baarin ulkopuolella jonossa olijoile että sua haukutaan.
Ja ihan sen takia, että sä aloitit sen huutelun. Olisit voinut olla ihan rauhassa, jos et olisi alkanut häiriköimään. Ja sulle on sanottu eka aika nätisti, mutta halusit itse vaan lisää ja lisää kuraa niskaasi.
Näätkö mitään yhtymäkohtia omaan käytökseesi?
No minä en ole kieltänyt ketään puhumasta yhtään mitään. Oletko ihan sekaisin? Ihmettelin vain tämän ketjun kielenkäyttöä.
N32
Hei.
Jos ette kirjoittele trollien aloituksille, ne tipahtavat hetkessä sivulle x. Kirjoittamalla te vain ruokitte trollien valtaa täällä.
Olkaa hiljaa, olkaa hyvä!
Kusipäät on kusipäitä, mutta niitä vastaan voi taistella.