Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Mahdutko vaimosi pikkupöksyihin?

Vierailija
04.03.2021 |

Silkkisiin tai pitsisiin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilinpa juuri. Tyttöystävällä on leveät lanteet ja iso perse, niin kyllähän ne päälle saa vedettyä, mutta eipä ne kuulat ja muna stringien alle kuitenkaan mahdu. Muunmallisia alusvaatteita ei hänellä ole ja hyvä näin.

Sulla on termit persiillään. Kuulat ja munat ovat sama juttu mutta muna on jompi kumpi kuulista tai munista. Kul -li, ky -rpä tai mulk -ku on se osa, joka on av:lla aina 15cm pitkänä nysäksikin kutsuttu.

Vierailija
22/30 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö muka oikeesti kokeilla😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö muka oikeesti kokeilla😀

Pitäisi. 

Ja pitää myös raportoida asia tarkoin tänne. 

Jos vaimosi on hyvin vähästä järkyttyvä, niin otat ne pöksyt taskuun ja käyt sitten vessassa lukitun oven takana kokeilemassa. Muista taitella ne samalla tavalla, jos viet ne kokeilun jälkeen takaisin kaappiin. 

:)

Vierailija
24/30 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minä en huomannut kokeilla miesten boksereita silloin, kun oli siihen vielä tilaisuus... 

🤔

Epäilen kyllä, että eivät varmaan tunnu juuri sen kummemmalta päällä kuin tavalliset puuvillaiset pyöräilymallin shortsit, napakampi kuminauha ja matalampi vyötärö vain. 

Haluaisin kyllä nyt sellaiset jocksträpit itselleni... 😁

Vierailija
25/30 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun saa mahtumaan ensimmäiset 16 senttimetriä. Sen jälkeen ei tarvitse enempää mahtua.

Vierailija
26/30 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä minä en huomannut kokeilla miesten boksereita silloin, kun oli siihen vielä tilaisuus... 

🤔

Epäilen kyllä, että eivät varmaan tunnu juuri sen kummemmalta päällä kuin tavalliset puuvillaiset pyöräilymallin shortsit, napakampi kuminauha ja matalampi vyötärö vain. 

Haluaisin kyllä nyt sellaiset jocksträpit itselleni... 😁

Miesten bokserit on ihania päällä! Mä joskus huvikseen kokeilin eksän boksereita ja koin valaistumisen. Sen jälkeen oon käyttäny vuosien ajan vaan miesten boksereita :D Ne menee mukavan pitkälle reidessä eikä lahkeet kasaannu nivusiin. No nyt on The Other Danish Guylla naisten boksereita jotka on yhtä hyvä niin siirryn varmaan niihin hiljalleen.

Ei oo muuten kukaan mies kieltäytynyt seksistä vaikka mulla on ollu miesten bokserit, eli turha vaivautua sellasta ehdottamaan :D

Vierailija
27/30 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten bokserit on ihania päällä! Mä joskus huvikseen kokeilin eksän boksereita ja koin valaistumisen. Sen jälkeen oon käyttäny vuosien ajan vaan miesten boksereita :D Ne menee mukavan pitkälle reidessä eikä lahkeet kasaannu nivusiin. No nyt on The Other Danish Guylla naisten boksereita jotka on yhtä hyvä niin siirryn varmaan niihin hiljalleen.

Ei oo muuten kukaan mies kieltäytynyt seksistä vaikka mulla on ollu miesten bokserit, eli turha vaivautua sellasta ehdottamaan :D

Uijui, nyt haluan nämä pitkälahkeiset bokserit.

https://theotherdanishguy.fi/collections/all/products/adventure-boxer

Vierailija
28/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kokeilin äsken kysymyksen innoittamana. En mahtunut ja tuntui vähän oudolta.

Mun mielestä olisi outoa jos mahtuisi. Mä olen 180/100 ja vaimo 155/43. Mun päähän ne varmaan menisi.

Vierailija
29/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, muijalla on kyllä aika iso perse, että voisihan ne sopiakin mulle?

Vierailija
30/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mahdun, koska olemme käytännössä samanpituiset ja -painoiset, mutta eihän niissä tietysti vehkeille tilaa ole. Hän on vielä pienirintainenkin, joten jos kävisin ostamassa hänelle hepeneitä (en käy koska hän ei niistä välitä), niin tuskinpa myyjä uskoisi, että olen niitä jollekin muulle kuin itselleni ostamassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi