Mies! Mahdutko vaimosi pikkupöksyihin?
Kommentit (30)
Käytämme pääsääntöisesti molemmat omiamme. Vaikkakin vallalla näkyy olevat, että akat pitää miesten yöhousuja jopa kaupassa
Minäpä kokeilin äsken kysymyksen innoittamana. En mahtunut ja tuntui vähän oudolta. Sain kiskottua ne varovasti ylös, mutta aika pinkeällä oli eikä vehkeet oikein sopineet pikku kankaisiin sisälle vaikka asettelin niitä. Stay-upeja en viitsinyt laittaa seuraksi.
Huumoria perjantai-aamuksi :)
Niiltä osin kun sinne on tarpeellista päästä. En yrittäisi tunkea itseäni niihin kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kokeilin äsken kysymyksen innoittamana. En mahtunut ja tuntui vähän oudolta. Sain kiskottua ne varovasti ylös, mutta aika pinkeällä oli eikä vehkeet oikein sopineet pikku kankaisiin sisälle vaikka asettelin niitä. Stay-upeja en viitsinyt laittaa seuraksi.
Huumoria perjantai-aamuksi :)
Onneksi narutangat on poissa muodista..😅
Silkkisiä en ole koskaan nähnytkään, pitsisiinkään ei mahdu kättä enempää. Jalkaan en noita saisi ikimaailmassa, olen kokoa L ja vaimo S.
Kokeilinpa juuri. Tyttöystävällä on leveät lanteet ja iso perse, niin kyllähän ne päälle saa vedettyä, mutta eipä ne kuulat ja muna stringien alle kuitenkaan mahdu. Muunmallisia alusvaatteita ei hänellä ole ja hyvä näin.
Itse kokoa m, naiseni s, ei ihan mahdu. Vähän yllätyin kun sillä on kuitenkin aika pyöree hanuri
Mahtuvat hyvin. Vaimo on antanut minulle muutaman mustan housun, kun ne kävivät hänelle pieneksi. Otin ne käyttöön, miksi heittää pois vielä ehjää ja hyväkuntoista vaatetta. Kierrätykseen ne eivät kelpaa.
Ukko kirjoitti:
Mahtuvat hyvin. Vaimo on antanut minulle muutaman mustan housun, kun ne kävivät hänelle pieneksi. Otin ne käyttöön, miksi heittää pois vielä ehjää ja hyväkuntoista vaatetta. Kierrätykseen ne eivät kelpaa.
Annoitko vaimolle vaihtarina vanhan Koffin lippiksesi?
En mahdu, itse kokoa XL ja ihana naiseni XS, pyöreä peppunen kyllä on mutta käyttää aina stringejä eli kangasta on vähän :)
Vierailija kirjoitti:
Ukko kirjoitti:
Annoin oranssin hankkijan lippiksen ja vuotavat saappaat. Mutta lähelle arvattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko kirjoitti:
Annoin oranssin hankkijan lippiksen ja vuotavat saappaat. Mutta lähelle arvattu!
👍
Naisena vastaan, että ei taida mahtua. Minä XS kokoa, mies xxl, 2m pituuttakin.
Tuskin. Ne on pikkuruisia, koska vaimo on pikkuruinen. Ja mä olen hillitön läski.
En ole kokeillut, mutta luulisin että helposti kun eukolla on niin valtava perse.
Lonkalta arvioiden kaksi minua mahtuisi vaimon pöksyihin samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
---kyllähän ne päälle saa vedettyä, mutta eipä ne kuulat ja muna stringien alle kuitenkaan mahdu---
Ukko kirjoitti:
---Vaimo on antanut minulle muutaman mustan housun---
Tiedostan eläneeni jo pidemmän aikaa yksin ja omaavani yhä p*rvomman mielikuvituksen,
kun luen nämä ja ensimmäinen ajatus on jokin hottis mies sellaisissa naisten pikkuhousuissa, joita itse en käyttäisi (käytän vain epäseksyjä puuvillaisia mukavia sloggeja).
Seuraavassa ajatuksessa huomasin pukevani mielessäni teiniaikojen poikaystävän niihin kuvitteellisiin pikkuhousuihin ja vielä stayupit hänen ihaniin miesreisiin...
...ja sitten poikkis polvilleen ja kevyesti painan hänen kasvonsa vasten niitä minun päälläni olevia puuvilla sloggeja... (en ikinä ole oikeasti tehnyt noin).
Tämä poikkis aikoinaan kokeili pelleillessään minun rintsikoitani päälle ja silloin se oli enemmän hauskaa kuin kuumaa, mutta ajan kultaamat muistot + selibaatti -> selkeästi tässä on nyt jotain muuttunut...
Kyllä tämä taas tästä.
Käyn ehkä kiristämässä bunkkerini oven tiukemmin kiinni, niin kohta on taas lisää p*rvoja ajatuksia perjantai-illan ratoksi.
:D
Helppo juttu kun on puuterinväriset Slogit.