Hallitus: Ulkonaliikkumiskielto todennäköinen
Eli kyllä se sieltä tulee ja saadaan vähän vaihtelua tähän juupas eipäs elämään.
Kommentit (91)
Mä justiiin mietin sitä että eikös se vähän mene niin että jos liiikaa kielletäään niin silloin juuri tuleee halu tehdä sitä? AInakin nuorillla?
Alkaa selvästi olla aika karata mökille. Ei hätää, se on täysin korvessa ja osaan ostaa ruoat kotikaupungista mukaani, joten en voi levittää koronaa. Ulkoilu on tässä tilanteessa ainoa asia joka pitää hengissä, joten siitä en suostu luopumaan. Etenkään yölenkeistä, koska silloin ulkona saa olla rauhassa ilman, että tulee ketään vastaan. Mutta todennäköisestihän juuri se kielletään.
Harmi, olisi ollut kiva odottaa kelien lämpenemistä ensin. Mutta ei voi mitään.
Ei ainakaan äskeisessä a-studiossa. Sanottiin vain, että lainsäädäntö laitetaan valmiiksi, mutta ulkonaliikkumislieltoon ei haluta mennä.
Niin, tähän ne välinpitämättömät bilettämiset ja reissaamiset ja ylenmääräiset kartsalla riekkumiset siis johti kuten oli arvattavissa. Saadaan ulkonaliikkumiskielto.
Eipä sanottu noin A-talkissa tänään.
Sanottiin, että jos tilanne menee pahemmaksi.
Ei se vielä ole varmaa.
Ja mitä se ulkonaliikkumis kielto enää auttaa, kun ravintolatkin menevät kiinni.
Auttaa vain sen, etteivät nuorisojoukot kokoonnu toreilla ja muualle iltaisin ja vkonloppu iltoina.
Kun kaikki ovet on jo suljettu, niin mihin ihmiset muka liikkuisivat.
Kyllä pysyvät tiiviisti kotona srvt kolme viikkoa.
Jaksaako kukaan enää lukea noita koronauutisia. Avasin linkin, luin otsikon ja suljin ikkunan. Eipä oikein enää kiinnosta ennustukset ja suunnitelmat. Sitten tiedetään kun päätös tehdään. Taidan minäkin lähteä tästä mökille katselemaan kevään tuloa.
Meillä asuu 3 aikuista, joten kaupassa saadaan käydä 3 kertaa päivässä. Tuskin maltan odottaa, miten poliisi ratsaa ostokseni.
Menee käsikirjoituksen mukaan, jonka joku ennusti jo aikoja sitten. En meinannut silloin uskoa millään.
Se tietää sitä, että poliisit pörrää tavallista enemmän kaupungilla.
Kun on hiljaista eikä ihmsiä liiku ilta- eikä yöaikaan, niin se on kulta-aikaa rikollisille murtautua yhteen ja toiseenkin paikkaan.
Kyllä tulee takseillekin hiljaiset ajat, miinuksen puolelle menee monella taksiyrittäjällä tämä kuukausi.
Nyt jo tarjoavat alennuskyytejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan äskeisessä a-studiossa. Sanottiin vain, että lainsäädäntö laitetaan valmiiksi, mutta ulkonaliikkumislieltoon ei haluta mennä.
Siihen tullaan menemään, koska porukka haluaa edelleen vaan Leville, ravintolaan ja bailaamaan. Suositukset ja rajoitukset ei koske heitä.
Hyvä että bilettäjät saadaan nyt suitsittua ja kunnolla.
Vain kuusi ihmistä saa kokoontua, joten eipä voi kotibileitäkään järjestellä.
Varmaan tässä kohtaa loppuu suomalaisten kärsivällisyys.
Ulkomailta tuomalla tuodaan virusta ja sen muunnoksia maahan ja tähän saakka rajoituksia kiltisti noudattaneet ihmiset laitetaan kärsimään rangaistus, rangaistus hallituksen omasta epäonnistumisesta koronan torjumisessa.
Siinähän poliisi juoksee sauvakävelijöitä sakottamassa, ei varmaan parempaa tekemistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä asuu 3 aikuista, joten kaupassa saadaan käydä 3 kertaa päivässä. Tuskin maltan odottaa, miten poliisi ratsaa ostokseni.
....niin, mutta muualle sitten ei olekaan asiaa. Ja kuka hitto nyt kaupassa huvikseen ravaa. Kyllä se aika ankeaa tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
S A N N A
V I T U N
K U S I P Ä Ä
R A J A T
P A S K U U D E L L A K I N
No ei se pääministeri tästä päätä yksin, eikä tätä ole keksinyt.
Pohdittu asiantuntijoiden kanssa, mikä parhaiten pysäyttäisi juuri nyt nuo valtavat tartuntaluvut.
Minä minä minä minun reissun ja minun tarpeeni ja minun minun bileeni, pakko päästä leville ja kapakkaan ja baila baila. Selvä se, että ulkonaliikkumiskielto tulee kun ei tätä itsekeskeisyyttä muutoin saada hallintaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että bilettäjät saadaan nyt suitsittua ja kunnolla.
Vain kuusi ihmistä saa kokoontua, joten eipä voi kotibileitäkään järjestellä.
Meinaat, että bilettäjät jonnekin ilmoittelee, montako ihmistä heillä kotona oli?
Just oikeusministeri sanoi A-studiossa, että ulkonaliikkumis kielto on viimeinen asia joka tehdään.
Se on puuttumista perusoikeuksiin.
Mutta jos se on pakko tehdä, niin se tehdään!
Hehheh, mitä seuraavaksi? Erittäin abdurdia toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Se tietää sitä, että poliisit pörrää tavallista enemmän kaupungilla.
Kun on hiljaista eikä ihmsiä liiku ilta- eikä yöaikaan, niin se on kulta-aikaa rikollisille murtautua yhteen ja toiseenkin paikkaan.
Kyllä tulee takseillekin hiljaiset ajat, miinuksen puolelle menee monella taksiyrittäjällä tämä kuukausi.
Nyt jo tarjoavat alennuskyytejä.
No hyvä vaan, jos kerrankin taksien hinnat olisivat vähän inhimillisempiä. Sitä sikamaista ylihintaa ovat saaneet kiskoa ihan tarpeeksi.
Tosssa oli kaupassa kun kävi niin lehessä jutttua että marin oli puhunut kontakteista niiin ministeri oli lähteny baaariin samanteiin.