Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tälläinen käytös normaalia bdsm suhteen päättymisen jälkeen?

Vierailija
04.03.2021 |

Toinen osapuoli ei halua lopettaa vaikka toinen osapuoli ei ole enää kiinnostunut toisesta ja suhteesta. Ilmaissut tahtonsa että toinen lopettaa yhteydenotot. Toinen silti jatkaa seuraamista ja käy jopa kotiovella.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miten tämä liittyi bdsm:ään?

Vierailija
2/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiin yhteyttä. Noi vaan pahenee, sekopäät siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä suhteen päättymisestä alkaa olla jo useampi vuosi. Muutama kk sitten yritti vielä tulla kylään. Mikä tälläiseen käytökseen ajaa? Ap

Vierailija
4/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi on psyykkisiä ongelmia ja todennäköisesti ollut lapsuudessa ongelmalliset suhteet vanhempien kanssa miksi hänen on ilmeisesti vaikea olla yksin ja päästää irti menneisyyden haikailuista

Vierailija
5/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen osapuoli on perheellinen henkilö. Että yksin ei ole jäämässä eikö se minun ongelma olekaan. Ap

Vierailija
6/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä suhteen päättymisestä alkaa olla jo useampi vuosi. Muutama kk sitten yritti vielä tulla kylään. Mikä tälläiseen käytökseen ajaa? Ap

Kuule, en tunne tilannetta enkä edes bdsm:ää. Mutta toi käytös ei ole normaalia, älä anna mitään siimaa. 

Toi mies vaikuttaa sekopäältä. Epäilen nimittäin ettei tää vainoaja ei ole nainen joka oli subin roolissa siinä jutussa silloin. 

Että ei mitään kontaktia, ja pidä kirjaa kaikesta tällasesta. Eihän tossa ole mitään järkeä, ja tollaset tyypit pitää ainakin pitää kaukana kaikesta mikä viittaakin bdsm:ään, saattaa olla todellisuus ja leikki mennyt sekasin. Tai menossa sekasin. 

Vierailija
7/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kumpa teistä Dom?

Vierailija
8/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sub. Tämä seurailija on dom. Ap

Vierailija
9/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit.

Vierailija
10/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin silloin mielenterveysongelmista kärsivä ja suostuin tuohon suhteeseen ehkä vain painostuksen takia. Näin jälkeenpäin ymmärrän että toinen ei todellakaan ollut mieleiseni henkilö millään tavalla. Teki paljon asioita mitkä ei ollu minulle nautinnollista vaan hänelle vain. Lopetin suhteen ja kerroin että en halua olla tekemisissä eikä alistuminen enää kiinnosta. Tästä alkoi väittely että kyllä muka kiinnostaa. Vaihdoin numeron salaiseksi ja sen jälkeen alkoi ilmestymään samoihin paikkoihin selvästi seurailemaan minua. Ap

Vierailija
11/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä stalkkeri tuollainen henkilö.

Vierailija
12/14 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up