Koivun siitepölylle allergiset HOX! Paras lääke??
Olen muuttanut takaisin Suomeen, ja edessä on koivujen kukinta... Olen aika pahasti allerginen koivun siitepölylle, mutta ei nyt mitään astmaattisia oireita kuitenkaan. Asuin maassa, jossa ei koivuja kasvanut, joten en ole käyttänyt allergislääkkeitä vuosiin.
Onko apteekista saatavat allergialääkkeet nykyään tehokkaita, vai kannattaisiko hakea lääkäriltä resepti johonkin tehokkaampaan? Kertokaa kokemuksianne 🙏
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Telfast eli vaikuttava aine feksofenadiinihydrokloridi. Kaikkea muuta koittaneena tämä on ollut ylivoimaisesti paras minulle. Ei väsytä, käsikauppalääke, kannattaa ehdottomasti kokeilla jos toimii sinullekkin. Suurin osa allergialääkkeistä väsyttää, mutta tämä ei oikeastaan lainkaan.
Tätä mäkin suosittelen. Lähes poikkeuksetta saan lääkkeistä hirveän määrän sivuvaikutuksia, mutta tästä ei tullut yhtään mitään.
Telfast eli vaikuttava aine feksofenadiinihydrokloridi. Kaikkea muuta koittaneena tämä on ollut ylivoimaisesti paras minulle. Ei väsytä, käsikauppalääke, kannattaa ehdottomasti kokeilla jos toimii sinullekkin. Suurin osa allergialääkkeistä väsyttää, mutta tämä ei oikeastaan lainkaan.