A-talk äsken: en ollut uskoa korviani kun Jussi Halla-aho ja Sanna Marin olivat täysin samaa mieltä ihan jokaisesta korona-asiasta!
Jussi kehui ja puolusti Sannaa, joka komppasi Jussia samalla tavalla. Ja mikä oudointa, minä olin samaa mieltä molempien kanssa vaikken pidä kummastakaan. Etenkin Jussin ja Sannan kommentit "ihme-taikasana" Nyrkistä olivat todella osuvia. Essayah räksytti kuin Orpo pahimmillaan ja Henrikssonista näkee ettei noin vanha enää taida jaksaa.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Eihän A-talk ollut äsken vaan eilen illalla.
Äsken pe tuli uusintana.
Sanna on hyvä poliitikoksi. Tosin hänestä puuttuu särmää ja se tulee olemaan pitkän päälle ongelma. Ihmiset haluaa poliitikosta sellaista sopivaa särmää/hiomattomuutta ja lämpöä.
Mutta hyvä, koska on riittävän sujuvasanainen ja nokkela, muttei kuitenkaan penaalin terävin kynä. Yleensä kovin älykkäät ihmiset ovat itsekriittisiä ja eivät sokeasti usko itseensä vaan vaativat itseltään paljon. Sannalla on se lahja, ettei ole kovin itsekriittinen ja pyrky ylittää taidot ja tiedot. g
Halla-Aho tekee soinit, jotta pääsee hallitukseen. Sanokaa mun sanoneen.
Sananvapauspuolue?
Ei ehtinyt eduskuntatyö kauaa kestää, kun muista vaalipiireistä eduskuntaan valitut kollegat ja puoluejohto alkoivat ulisemaan etten saisi olla julkisesti tuota ja tuota mieltä asioista.
Siinä hiljalleen alkoi paljastumaan, että puolue on Halla-ahon johdolla tekemässä Soini-kakkosta, eli pettämässä äänestäjänsä ja muokkaamassa eduskuntaryhmää muille eduskuntapuolueille mieleiseksi mahdollista tulevaa hallituspestiä ajatellen.
-Ano Turtiainen
Vierailija kirjoitti:
Halla-Aho tekee soinit, jotta pääsee hallitukseen. Sanokaa mun sanoneen.
Sananvapauspuolue?
Ei ehtinyt eduskuntatyö kauaa kestää, kun muista vaalipiireistä eduskuntaan valitut kollegat ja puoluejohto alkoivat ulisemaan etten saisi olla julkisesti tuota ja tuota mieltä asioista.
Siinä hiljalleen alkoi paljastumaan, että puolue on Halla-ahon johdolla tekemässä Soini-kakkosta, eli pettämässä äänestäjänsä ja muokkaamassa eduskuntaryhmää muille eduskuntapuolueille mieleiseksi mahdollista tulevaa hallituspestiä ajatellen.
-Ano Turtiainen
Hallis ei halua hallitukseen vaan Helsingin pormestariksi.
Jostain kumman syystä.
Liisa59 kirjoitti:
Persut on aito oikeistopuolue (yrittäjien puolue) ja demarit ovat työväenpuolue. Toki ne ovat eri puolilla pöytää mutta pelaavat lopulta kuitenkin samaa peliä. Tässä on iso ero verrattuna kokoomukseen jolla on ihan eri pelit mielessään...
Koskahan persujen kannattajat tuon tajuavat? Nimittäin sen, että persut on yrittäjien puolue. Kovasti paljon tuntuu kannattajissa olevan pienipalkkaisia ja työttömiä, jotka eivät ajattele, että oikeistolainenpolitiikka pelaa aina sen yrittäjän (työnantajan) ja paremmin toimeentulevan pussiin ja leikkaa köyhiltä.
Ai, nytkö persut ovatkin yrittäjien puolue? Minä kun luulin että ovat yhden asian, eli sen máahanmúuton puolue. Persut ovat gallupeissa maan suurin puolue ja vetää kaikenlaista porukkaa puoleensa. Sinulla on todella yksinkertainen ja omituinen ajattelutapa, eikä kaikki ole niin mustavalkoista, tuo yrittäjät vs työntekijät vastakkainasettelu on surullista. Ihmiset myös punnitsevat eri asioita ja äänestävät sen perusteella.
Lähiaikoina oli kysely jonka mukaan SDP ja Vihreät menivät Vasemmistoliiton ohi pienituloisten keskuudessa. Mitenhän tämmöinen on mahdollista?
Jokainen kirjoittamasi sana on surkeaa valetta. Puhut jostain tammikuun tilanteesta. Suomi oli silloin tartuntojen lisääntymisessä Euroopan top3 mutta silloinkin tartuntojen MÄÄRISSÄ Euroopan toiseksi paras. Nyt maaliskuun alussa koko Euroopan tartuntatilanne on kääntynyt taas toiseen suuntaan, eli tartunnat lisääntyvät ihan jokaisessa maassa. Eli lopeta disinformaation suoltaminen, sellainen on laitonta!