Tapailemani mies onkin naimisissa
Hän kertoi minulle aluksi, että on asumuserossa vaimostaan. Tapasimme muutaman kerran tässä viimeisen kuukauden aikana, jonka jälkeen hän kertoikin, että hän ei ole vielä edes laittanut avioeroa vireille, ja asumuserokin päättyi hänen muutettuaan takaisin kotiin. Minua loukkasi tuollainen veistely, mutta mies sanoi, että tavatessaan minut oli varma erostaan eikä uskonut palaavansa enää kotiin. Nyt hän haluaa pitää taukoa sen aikaa, kunnes järjestää asiansa. Mitä se sitten tarkoittaakaan. Sanoo, että ei haluaisi "luopua" minusta ja pyytää odottamaan, että hän eroaa. Emme ole tehneet mitään seksuaalista varsinaisesti, viestitelleet olemme kyllä arkaluontoisiakin asioita.
Löysin hänen vaimonsa somesta, ja vaimo ainakin ylistää miestään ylitsevuotavasti ja he vaikuttavat onnellisilta. Tuntuu todella typerältä ja huijatulta nyt, että meninkin uskomaan miestä. En ymmärrä, miksi mies juoksutti minua näinkin pitkään eikä edes yrittänyt tapaamistemme aikana mitään kädestä pitämistä kummempaa, jos tarkoituksena oli vain saada seksiä. Miksi hän teki noin? Ja miksi hän tekee vaimolleen noin? Minä ehdin ihastua vahvasti ja mieskin vaikutti todella ihastuneelta minuun. Tekikö hän sen tahallaan, että odotti että ihastun ja sitten kertoi?
Kommentit (49)
Millanen nainen lähtee näiden ero vireillä ukkojen juttuihin? Tai edes justiin eronneen? Kuka on niin hölömö jotta uskoo siinä tilanteessa olevan juttuja ku eihän ne sillon tiijä ihekään mitä haluvaa! Kyllä kannattaa erot olla käsitelty ennen kun uuteen lähetään.
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä lapsia?
On, muuta en kerro.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä lapsia?
On, muuta en kerro.
Ap
Tämä en ollut minä, mutta samoin olisin vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Millanen nainen lähtee näiden ero vireillä ukkojen juttuihin? Tai edes justiin eronneen? Kuka on niin hölömö jotta uskoo siinä tilanteessa olevan juttuja ku eihän ne sillon tiijä ihekään mitä haluvaa! Kyllä kannattaa erot olla käsitelty ennen kun uuteen lähetään.
Käsitin miehen puheista, että liitto on taputeltu ja ero suunnilleen byrokratiaa vaille valmis.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niistä heti ekoilla treffeillä yleensä huudella, ja sitten kun ehtii ihastua, ei enää älyä poistua tilanteesta.
Suhteesta toiseen heti vaihtavia ihmisiä jos ottaa ihan tosissaan niin itsessä on vikaa. On ihan epätoivoinen helppoheikki jos alkaa uskomaan juuri tuollaisten peli ihmisten valheet jotka pelittävät vain ihan huvikseen ihmisten tunteilla ja seilaavat itsekkään tietämättä missä lie.
Hae vain sellaisia suhteita josta tiedät että sillä on monta vuotta sitten loppunut suhde edelliseen ja mahdollisimman monta vuotta sitten.
Jotkut vaan on pettäjiä. Ne tekee sitä eri tyypit eri tasoilla. Ehkä tää sun tapailema vaan ajattelee että sillä on oikeus flirttailla, treffailla, ihastua, rakastua ja samalla olla naimisissa, liehitellä vaimoa takas ja rakentaa yhtä aikaa monta elämää.
Ei se välttämättä oo mitenkään suunnitelmallista, tai että se miettisi itsekään kauheasti mitä tekee ja miksi. Mutta jos se jotain haluaa tehdä, niin "miksi ei".
Oisko se sit jotain lapsenomaista itsekkyyttä? Minä ja mun tarpeet on tärkeintä.
En tiedä ja onhan se TODELLA outoa meidän mielestä, jotka ei toimisi noin.
Mä mietin yhtä omaa entistä heilaa. Kun se oli niin aito ja karismaattinen ja hellyyttävä ja hauska. Ja meillä oli ihan aito lämmin yhteys. Niin jälkikäteen en vaan voi käsittää (tai siis voin, kun tästä on jo vuosia, mut sillon aika shokki) että sillä oli sekä tyttöystävä, että useampi minunkaltainen "yhteys" ja ihastus. Se sanoi itse että rakastaa rakastua. Ja senkin se sanoi sillai virnistellen, kuin tää olisi ollut joku söpö ja hömppä piirre hänessä.
Ei kuulosta kovinkaan vakaalta suhteelta, joten unohda, kärsi ja mene eteen päin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan on pettäjiä. Ne tekee sitä eri tyypit eri tasoilla. Ehkä tää sun tapailema vaan ajattelee että sillä on oikeus flirttailla, treffailla, ihastua, rakastua ja samalla olla naimisissa, liehitellä vaimoa takas ja rakentaa yhtä aikaa monta elämää.
Ei se välttämättä oo mitenkään suunnitelmallista, tai että se miettisi itsekään kauheasti mitä tekee ja miksi. Mutta jos se jotain haluaa tehdä, niin "miksi ei".Oisko se sit jotain lapsenomaista itsekkyyttä? Minä ja mun tarpeet on tärkeintä.
En tiedä ja onhan se TODELLA outoa meidän mielestä, jotka ei toimisi noin.
Mä mietin yhtä omaa entistä heilaa. Kun se oli niin aito ja karismaattinen ja hellyyttävä ja hauska. Ja meillä oli ihan aito lämmin yhteys. Niin jälkikäteen en vaan voi käsittää (tai siis voin, kun tästä on jo vuosia, mut sillon aika shokki) että sillä oli sekä tyttöystävä, että useampi minunkaltainen "yhteys" ja ihastus. Se sanoi itse että rakastaa rakastua. Ja senkin se sanoi sillai virnistellen, kuin tää olisi ollut joku söpö ja hömppä piirre hänessä.
Tääkin mies puhui "yhteydestä". Voi luoja miten typerä olo!!!
Turha teidän on mua syyllistää siitä, että ihastuin ihmisiin, johon kuvittelin että voin luottaa. Mä en ole ihastunut keheenkään vuosiin! Käyn hyvin harvoin treffeillä, enkä olisi tämänkään kanssa lähtenyt mihinkään, jos olisin tiennyt asian todellisen laidan. Turha on sieltä norsunluutornista hekumoida omalla erinomaisuudella.
Oon itse nainen, joka pettää miestä. Tavallaan mulla on siihen miehen lupa, koska diabeetikkona ja tupakoitsijana mun mies on impotentti.
Käyn sitten Tinderin kautta treffeillä, ja treffaan nimen omaan niitä parisuhdetta etsiviä. Haluan nimittäin sekstata terveiden miesten kanssa. Ja olen pysynyt terveenä, sukupuolitesteissä käyn säännöllisesti, jo vuosia ollut terve, koska kierrän kaukaa ne panomiehet. No. Pointti on se että olen jäänyt koukkuun siihen miesten ihastumiseen (olen kaunis ja hoikka, sporttinen nainen DD-kupin pysyvillä rinnoilla, urheilen 5-6 krt viikossa). Tiedän tarkkaan miten hurmata mies. Kaikki on vain suurta teatteria. Kun saan miehen ihastumaan edetään seksiin, joka on mun goal. Sekstaillaan pari kertaa, ja siirryn seuraavaan uhriin. Kaikille miehille itken samaa asiaa; seksitön liitto ja olen eroamassa. Totuus kuitenkin on, etten aio miestäni jättää koskaan, olen vain ulkoistanut seksin. Sori. Mulla ei ole hävittävää, neljä vuotta mennyt jo näin. Ja kusettanut kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse nainen, joka pettää miestä. Tavallaan mulla on siihen miehen lupa, koska diabeetikkona ja tupakoitsijana mun mies on impotentti.
Käyn sitten Tinderin kautta treffeillä, ja treffaan nimen omaan niitä parisuhdetta etsiviä. Haluan nimittäin sekstata terveiden miesten kanssa. Ja olen pysynyt terveenä, sukupuolitesteissä käyn säännöllisesti, jo vuosia ollut terve, koska kierrän kaukaa ne panomiehet. No. Pointti on se että olen jäänyt koukkuun siihen miesten ihastumiseen (olen kaunis ja hoikka, sporttinen nainen DD-kupin pysyvillä rinnoilla, urheilen 5-6 krt viikossa). Tiedän tarkkaan miten hurmata mies. Kaikki on vain suurta teatteria. Kun saan miehen ihastumaan edetään seksiin, joka on mun goal. Sekstaillaan pari kertaa, ja siirryn seuraavaan uhriin. Kaikille miehille itken samaa asiaa; seksitön liitto ja olen eroamassa. Totuus kuitenkin on, etten aio miestäni jättää koskaan, olen vain ulkoistanut seksin. Sori. Mulla ei ole hävittävää, neljä vuotta mennyt jo näin. Ja kusettanut kaikkia miehiä.
Onhan tuo surullista. Mutta ilmeisesti mulla on positiivinen päivä, kun heti nousi mieleen myös, että onneksi maailmassa on myös paljon hyvyyttä ja kauneutta tasapainottamaan tuollaista muiden satuttamista.
Toivottavasti lopetat tekosi. Jos et, niin toivottavasti ja onneksi (koska niin ei tule käymään) et osu minun kohdalleni treffikentällä
Tuli mieleen tuosta kun kirjoitit että vaimo ylistää miestään somessa ylitsevuotavasti. Tämä voi oikeasti tarkoittaa että niillä menee kaikkea muuta kuin hyvin. Monilla jotka todistelee jatkuvasti onneaan ja hehkuttaa vaimoaan/miestään somessa ei ole puhtaat jauhot pussissa...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa pysyvät rinnat? Älä huoli, kyllä ne roikkumaan alkaa ne sunkin hinkit, ja se ei sitten ole kaunis näky.
Tottakai tilaisuus tekee joskus varkaan, mutta en ymmärrä miksi ihmisten pitää huijata ja vedättää ihan ulkopuolisia ihmisiä noilla pskapuheilla. Ihan varmasti löytyisi tinderistä niitäkin joita ei paljon haittaisi vaikka tietäisivät säätävänsä varatun kanssa. Ei tarttisi keksiä noita juttuja joilla saa ihmisen koukkuun ja särkee sydämiä. Pahimmillaan tuolta ulkopuoliselta menee totaalisesti luottamus ihmisiin. Sen näkee siitä että täälläkin aina syyllistetään sitä ulkopuolista ja vastuutetaan häntä kun oli niin hölmö että uskoi miehen puheet. Niin kuin kaikkia pitäisi pitää valehteljoina.
Onko heillä lapsia?