Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle voi tehdä valituksen siitä, miten biologia alistaa naista?

Vierailija
04.03.2021 |

Kuukautiset kaikkine vaivoineen, raskaus kaikkine vaivoineen, synnytys kuolemanvakavine riskeineen, fyysinen heikommuus, korkeampi rasvaprosentti, JNE..!

Kelle voi valittaa? En ole valinnut enkä halunnut tällaista osaa maailmassa. Totaalisen epäreilua. Janoan kostoa, kompensaatiota ja korvauksia.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasinkin että joku vetää orgasmit tähän keskusteluun. En todellakaan usko että seksi tuntuisi naisesta olennaisesti paremmalta kuin miehistä. Ja nainen kantaa yksin seksinkin riskit koska vain nainen voi tulla raskaaksi. Ap

Kokeile lesboilua :)

Vierailija
22/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasinkin että joku vetää orgasmit tähän keskusteluun. En todellakaan usko että seksi tuntuisi naisesta olennaisesti paremmalta kuin miehistä. Ja nainen kantaa yksin seksinkin riskit koska vain nainen voi tulla raskaaksi. Ap

Mihin sinä miestä orgasmeihisi tarvitset? Itse pystyn tuottamaan itselleni parikymmentä orgasmia peräjälkeen, mies pystyy tuottamaan orgasmin minulle seksissä silloin tällöin.

No kuule niin pystyn minäkin. Kuten pystyy mieskin vetämään käteen, eikä koskaan kärsi kuukautisista esim.

Ap

No mies ei kyllä pysty saamaan orgasmia parikymmentä kertaa peräkkäin :D

TÄMÄ! Naisen arkipäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä miestä orgasmeihisi tarvitset? Itse pystyn tuottamaan itselleni parikymmentä orgasmia peräjälkeen, mies pystyy tuottamaan orgasmin minulle seksissä silloin tällöin.

No kuule niin pystyn minäkin. Kuten pystyy mieskin vetämään käteen, eikä koskaan kärsi kuukautisista esim.

Ap

No mies ei kyllä pysty saamaan orgasmia parikymmentä kertaa peräkkäin :D

Pystyy, kun on vahvat pc lihakset ja pidättää siemensyöksyä orgasmin ajan. Laite pysyy ottelukunnossa kun ei päästä siemeniä karkaamaan. Tosin harjoitusta vaatii, ei ole vielä miehillä automaatio.

Vierailija
24/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän ei ole oikeasti tarkoitus olla tasa-arvoista niin että kaikilla olisi asiat samalla lailla. Miehen tehtävä on perinteisesti ollut kuolla sodassa ja koko elämänsä ajan valmistautua siihen. Nykymiehellä kun ei länsimaissa enää ole tätä biologista tehtäväänsä, niin kärsivät tarkoituksettomuudesta, tyhjyydestä ja syrjäytymisestä.

Vierailija
25/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehillä on puolestaan aina liian pienet vehkeet.

Vierailija
26/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olo on vapaaehtoista. Aina voi vaihtaa sukupuolta.

Vierailija
27/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voin kyllä sanoa ettei kyky saada monta orkkua peräkkäin kompensoi kaikkia naistenvaivoja lähimainkaan. Sitä paitsi isolla osalla naisista kyky on kokonaan viety silpomalla. Ap

Suurella osalla naisista ei ole mitään "naistenvaivoja".

On harvinaista, että joku nainen olisi "silvottu" niin ettei saisi orgasmeja sen takia.

Vierailija
28/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap soita 5051 niin yläkerran ukko kuuntelee

Vierailija
29/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sattuu olemaan varattu niin timo jabba soini vastaa ja auttaa ongelmissasi.

Vierailija
30/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän ei ole oikeasti tarkoitus olla tasa-arvoista niin että kaikilla olisi asiat samalla lailla. Miehen tehtävä on perinteisesti ollut kuolla sodassa ja koko elämänsä ajan valmistautua siihen. Nykymiehellä kun ei länsimaissa enää ole tätä biologista tehtäväänsä, niin kärsivät tarkoituksettomuudesta, tyhjyydestä ja syrjäytymisestä.

Pseudohöpöä. Kannattaa lukea kirja "Hyvän historia", josta selviää, että valtaosan kehityshistoriastaan (metsästäjä-keräilijäajan) ihminen on ollut varsin rauhanomainen ja sodat ovat olleet harvinainen ja jossain määrin jopa tuntematon ilmiö.

Vierailija
31/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aville kolmena kappaleena.

32/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina tyytyväinen olotilaani.En ole koskaan kärsinyt sen takia että olen nainen. Mitä kitiset?

Vierailija
33/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0700-jesse

Sano samalla, kun soittelet, että voisi vaihtaa tämän hyppykupan vaikka heinäsirkkoihin

Vierailija
34/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita 5015 niin taivaan Isä kuuntelee

Vierailija
35/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tehtiin ylimääräisestä kylkiluusta. Ei siitä sen parempaa saanut aikaiseksi.

Vierailija
36/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Itse olen aina tyytyväinen olotilaani.En ole koskaan kärsinyt sen takia että olen nainen. Mitä kitiset?

Voi miten ihailtavaa! Kas kun et jopa oikein nauti naiseudestasi! Masokistit tietty nauttivat kaikenlaisesta kivusta ja vaivasta... ehkä moni nainen joka ei ”kitise” sitten on masokisti!

Ap

Vierailija
37/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pseudohöpöä. Kannattaa lukea kirja "Hyvän historia", josta selviää, että valtaosan kehityshistoriastaan (metsästäjä-keräilijäajan) ihminen on ollut varsin rauhanomainen ja sodat ovat olleet harvinainen ja jossain määrin jopa tuntematon ilmiö.

Hyvän historia on ideologista soopaa. Totta kai on ollut rauhallisempiakin jaksoja, muuten tässä oltaisiin jo kuoltu sukupuuttoon. Mutta kyllä sotiminen , alistaminen ja tappaminen on kautta aikojen ollut sitä, mihin toimintatapaan ihmiset palaavat.

Vierailija
38/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän historia on ideologista soopaa. Totta kai on ollut rauhallisempiakin jaksoja, muuten tässä oltaisiin jo kuoltu sukupuuttoon. Mutta kyllä sotiminen , alistaminen ja tappaminen on kautta aikojen ollut sitä, mihin toimintatapaan ihmiset palaavat.

Ihan hyvä perusteluiden kokoelma se on. Luonnossa eläimet välttelevät taistelua viimeiseen asti, koska riskit ovat niin suuret. Sen takia kosiotaistelutkin ovat usein rituaali eikä fyysinen yhteenotto. Tietysti yheenottoja on tapahtunut, mutta niiden määrä on minimoitu, koska se on usein edunmukaista.

Vierailija
39/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Voi miten ihailtavaa! Kas kun et jopa oikein nauti naiseudestasi! Masokistit tietty nauttivat kaikenlaisesta kivusta ja vaivasta... ehkä moni nainen joka ei ”kitise” sitten on masokisti!

Ap

En ole se, jolle urputat, mutta minusta ainakin naiseus on ehdottoman nautittavaa. Mielestäni kunnon nautintoa ei voi olla ilman kipua ja hyvää ilman pahaa.

- Kuukautiset ovat sotkuinen, ällöttävä ja kivulias asia, mutta ne opettavat sietämään sitä, millaista ihmisen lisääntyminen on.

- Naisen tehtävä on lisääntyminen. Itse olen omasta halustani synnyttänyt kuusi kertaa ilman kivunlievitystä. On upeaa tuntea olevansa alkukantainen gorillanainen, joka selviytyy voittajana kaikista tuskan meristä, mitä tulee vastaan.

- Pikkulasten hoitaminen on oman elämän menetystä, jos sen haluaa tehdä kunnolla. Ihminen ei tarvitse omaa elämää silloin kun on pieniä lapsia. Sen saa kyllä myöhemmin takaisin.

- Naisen ruumiini on herkkä antenni, jonka kautta tunnen kaikki tunteeni nyt päälle viisikymppisenä, kun elämä on sen virittänyt täyteen kukoistukseen. Kaikki tunteita aiheuttava, onnistumiset, ilot ja ylpeydenaiheet tunnen seksuaalisena värinänä rinnoissani ja lanteillani. Myös pelot ja pettymykset saa huuhtottua pois sillä oksiosiiinipilvellä, jonka oma ruumis aiheuttaa. Vastakkainen sukupuoli taas on loputtoman energian lähde. Pelkkä normaali jutustelu jonkun miehen kanssa, jopa hänen kanssaan puhumatta samassa tilassa oleminen, kiinnittää erogeeniset alueeni kuinnäkymättömällä sähköjohdolla mieheen, ja imen hänestä energiaa itseeni. Näin jokainen päiväni on käytännössä yhtä nautintoa.

Vierailija
40/74 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ap

En ole se, jolle urputat, mutta minusta ainakin naiseus on ehdottoman nautittavaa. Mielestäni kunnon nautintoa ei voi olla ilman kipua ja hyvää ilman pahaa.

- Kuukautiset ovat sotkuinen, ällöttävä ja kivulias asia, mutta ne opettavat sietämään sitä, millaista ihmisen lisääntyminen on.

- Naisen tehtävä on lisääntyminen. Itse olen omasta halustani synnyttänyt kuusi kertaa ilman kivunlievitystä. On upeaa tuntea olevansa alkukantainen gorillanainen, joka selviytyy voittajana kaikista tuskan meristä, mitä tulee vastaan.

- Pikkulasten hoitaminen on oman elämän menetystä, jos sen haluaa tehdä kunnolla. Ihminen ei tarvitse omaa elämää silloin kun on pieniä lapsia. Sen saa kyllä myöhemmin takaisin.

- Naisen ruumiini on herkkä antenni, jonka kautta tunnen kaikki tunteeni nyt päälle viisikymppisenä, kun elämä on sen virittänyt täyteen kukoistukseen. Kaikki tunteita aiheuttava, onnistumiset, ilot ja ylpeydenaiheet tunnen seksuaalisena värinänä rinnoissani ja lanteillani. Myös pelot ja pettymykset saa huuhtottua pois sillä oksiosiiinipilvellä, jonka oma ruumis aiheuttaa. Vastakkainen sukupuoli taas on loputtoman energian lähde. Pelkkä normaali jutustelu jonkun miehen kanssa, jopa hänen kanssaan puhumatta samassa tilassa oleminen, kiinnittää erogeeniset alueeni kuinnäkymättömällä sähköjohdolla mieheen, ja imen hänestä energiaa itseeni. Näin jokainen päiväni on käytännössä yhtä nautintoa.

Mielenkiintoista näkökulmaa naisena olemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme