Kiinnittymiskivuista kaipaisin tietoa...
Kertokaahan te joilla on kokemusta... Millaisia ovat nämä paljon puhutut kiinnittymiskivut ja kauanko ne kestivät?
Mulla on nimittäin tässä parin päivän ajan tuntunut enemmän tai vähemmän ikävää vihlontaa ja kihelmöintiä tuolla alaselässä, pääasiassa vasemmalla puolella. Välillä siis yltyy aika kovaksikin... Ja lisäksi masussa on menkkamaiset tuntemukset, jos kp:t ei olisi vasta 19, voisin luulla että menkat alkaa näillä näppylöillä! Oviksen veikkaisin olleen kp11-12, jolloin rinnat kipeytyivät hetkellisesti, mutta loppui pian (yleensä rinnat kipeytyy oviksen jälkeen ja kipuilee menkkoihin asti). Varmasti sekavaa kerrontaa...
Kokemuksia siis kaipaisin, voiko olla SITÄ vai onko vaan jotain muuta?
Kommentit (3)
Eli vko oviksen jälkeen, keskellä yötä oli hillitön kipukohtaus, jonka olen tulkinnut kiinnittymiskivuksi. Alkoi ihan yhtäkkiä (heräsin siihen) ja kymmenisen minuuttia jatkui niin etten voinut kuin itkeä ja vääntelehtiä. Sitten loppui kuin seinään.
Näin siis mulla. Toivottavasti Naksu plussaat! bd bd bd!!!
Kesämorsian, 5+6
Noinko harvinaisia ne onkin..? Eli varmaan mielikuvituksen tuotetta tai hyvin myöhäiseen ovikseen liittyviä tuntemuksia...
Että mulla oli kiinnittymiskipuja kp20/28. Ne kesti tuon yhden päivän ja sitten tuli ihan " hiljaista" . Koko tuon päivän kohtu kipristeli, muualla ei ollut tuntemuksia. Tosin kiinnittyihän noita kaksi.
Alia ja pikkuoravat rv27+2