Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö 5€/pv kolmehenkiselle perheelle?

Vierailija
09.08.2006 |

Sain aikaan lievän taloudellisen katastrofin ja tämä kuukausi menee todella niukilla. Tuon verran jää rahaa ruokaan ja muihin päivittäistavaroihin kun laskut on maksettu.

Eikä tarvitse edes kysyä... Kyllä, ihan varmasti hävettää oma törsäily.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kaurapuuroa ja perunoita. Mahdollisimman halpaa lihaa vähän höysteeksi. Esim. porsaansuikaleita saa usein edullisesti. Kasviksista kaali on usein halpaa ja lisäksi hyvin terveellistä. Ruokajuomaksi vesi, vain lapselle maitoa (aikuinen kestää kyllä kuukauden vähällä kalsiumilla).

Vierailija
2/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo itse leipää. Lihaa esim. saa kaupasta alle kympin kilo ja pala riittää useampaan ruokaan. Kun tekee ruuat alusta alkaen itse, siinä säästää paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä on tullut vielä aiemmin. Lisäksi sovitte sitten vaan mahdollisimman paljon kyläilyjä lähiympäristön tuttavien luo (ei liian kauas ettei matkoihin mene rahaa), ja käytte vieraissa syömässä ;)

Vierailija
4/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa alkoi jo tehdä mieli kotiin (olen töissä) leipomaan sämpylöitä. Ja viikonloppuna taidetaan käydä isovanhemmilla :D

Kävin jo aamulla viemässä Visan kahtena kappaleena pankkiin ja tuli ihan hyvä olo. Eipä tarvitse tästä lähtien murehtia sitäkään laskua. Ja onneksi saamme tämän kuukauden aikana korjattua tilanteen.

Nyt vaan toivotaan ettei tulisi ylimääräisiä lääkekuluja...

Vierailija
5/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös tälläinen vyönkiristys kuukausi meneillään vaikkei tarvitsikaan ja 6 euroa ollaan laskettu per pvä ja meitä on kolme.

Kuukauden kesäloma reissu vaan vei muutaman tonnin,niin nyt puolestaan ollaan tarkan " markan" kuurilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän