Bruttopalkkasi/ammatti
Kommentit (101)
Koneinssi 5200 + 800 muita tuloja = 6000 brutto
Kehityspäällikkö 5100 + vuokratuloja 1200, eli 6300
n.2800e (riippuu vuoroista ja lisistä) Myyjä TES täydet vuodet, vastuulisä ja kielilisät.
2500€, viestinnän työntekijä ja sisällöntuottaja, Helsinki. On kyllä alle vähimmäispalkkasuosituksen.
Viime vuonna eskimäärin 3300 € / kk. Sisällöntuotantoa ja asiakaspalvelua.
Markkinointiassari 1200-1300e, työaika 40%.
Tuotantomestari vuorotyö. N. 6ke/kk.
Tämän vuoden tavoite ylitöineen +90ke/vuosi.
Vuosibonusten kanssa noin 12000 kuussa, yritysjuristi. Töitä aika helvetisti.
Osastonsihteeri (lähihoitaja) 2300 €
Aikaisemmin tehtaassa asentaja 2500e/kk palkka + iltalisät 100e. Nyt työttömänä 1600e.
Vierailija kirjoitti:
8212€/kk, johdon konsultti, työaika 37,5h/vko
Työaika on eri asia kuin todelliset työtunnit. Voin sanoa, että yksikään tuntemani konsultti ei tee 37,5 tunnin viikkoja. Sitä paitsi konsulttipuolella sopimuksen työaika on lähes poikkeuksetta 40 h/ vko.
Palkan uskon, jos kyseessä on johtava konsultti, mutta työaika tässä viestissä ei pidä paikkansa.
Itsekin olen siis konsultti.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako alapeukku sitä, että kyseisen ammatin edustajalle ei kuuluisi sen kokoinen palkka ja yläpeukku sitä, että juuri oikea palkka ko. hommasta vai mitä?
Alapeukku tarkoittaa sitä, että peukuttaja tienaa itse selvästi vähemmän ja on kateellinen. Yläpeukku taas sitä, että palkka on peukuttajan palkkaa pienempi, mikä on peukuttajasta hyvä juttu.
3922e/kk, perus insinööri kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4500eur analyytikko
Mitä noin halvalla analysoidaan?
Pankissa riskejä. Minusta hyvä palkka vaativuuteen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Koulunkäynninohjaaja 1954 €/kk.
Ja koululaisten lomien aikaan työttömänä. Jippii.
Onko tässä jotain lisiä ?
Vierailija kirjoitti:
4650. Amiksen maikka.
Ohoh, missäpäin Suomea ? ja missä koulussa ?
Account Manager 3900€/kk + bonuksia maltillisesti. Viimeksi bonukset oli 3000€ /vuosi. Tällä nimikkeellä voi tehdä monenlaista työtä, minä lähinnä vastaan asiakkuuksista ja autan heitä meidän palvelujen käytössä sekä myyn lisäpalvelupaketteja. Yliopistokoulutus taustalla eli siihen nähden palkka ei kummoinen, olen urani alkupuolella.