Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireet loppuivat yhtäkkiä vkolla 6, keskenmeno pelottaa...

09.08.2006 |

Onko muilla loppunut raskauden alkuvaiheilla oireet kokonaan?

Mua ei enää pissata, ei väsytä, ei ole pahaolo, kahvikin maistuu. Esikoisesta nämä kaikki vaivasivat aina vkolle 14.

Vuotoa ei kuitenkaan ole ollut, mutta eihän sitä keskenmenossa aina olekaan.

Pystynkö mitenkään tarkistamaan, onko vaistoni oikeassa? Vai tarviiko tosiaan odottaa sinne ultraan vkolle 8. Eihän sitä ennen siellä edes välttämättä mitään näy :(.

Kauhistuttaa tää odotus...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain vaikka samoja kokemuksia...

Vierailija
2/4 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tästä mitään apua, mutta mulla on ainakin oireet niin vaihtelevat ettei mitään rajaa. Saattaa mennä 2-4 päivää ilman minkäänlaista oiretta, ja sitten taas kaikki (ne vähäiset mitä muutenkaan on) hyökkää taas päälle.

Itse en jaksa huolestua muutamasta oireettomasta pvästä, kunhan ei tule kovaa kipua tai vuotoa.

Hmm..no, eipä tästä tainnut paljoa apua olla :(

Tappert 9+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli jos kyse on vain parin päivän oireettomuudesta, niin oireet voivat hyvinkin tulla uudestaan. Ja jokainen raskaushan on erilainen - vaikka esikoisesta oireita oli pitempään, niin se ei automaattisesti tarkoita että nyt on oltava samoin.

Odottelisin rauhassa sinne ultraan. Aiemminkaan sinne ei kannata mennä, sillä syke ei välttämättä vielä näy vaikka raskaus vielä etenee.

Pidetään peukkuja!

Vierailija
4/4 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pistän hormoonien piikkiin :).

MUTTA KYLLÄ MUUTAMAT HASSUT VASTAUKSET VAIN AUTTOI. Halusin vaan kuulla myös joltain muulta noi sanat, vaikka itsekin kyllä omassa pikku päässä noin ajattelin.

Kiitos kanssasisaret :)