Keittiön puhdistussuihkeen metsästys
Suositelkaa hyvää keittiön puhdistussuihketta.
Kriteerit:
- Ei jätä harmaata kalvoa tai inhottavia jälkiä esim talouspaperin kanssa pyyhkimisen jälkeen
- Tuoksuu raikkaalle
- Tulee ulos pullosta sprayna tai pieninä pisaroina, ei vaahtomöllyköinä
Kaksi edellistä ostamaani puhdistusainetta ovat olleet huonoja. Uusimpana nyt Cillit Bang, joka tulee just tuollaisena vaahtona pullosta ja jättää kauheat raidat tasoihin vaikka pyyhkisi miten pois.
Kommentit (29)
Kaikki saipouapohjaiset jättää pintaan kerroksen ja siksi ne pitää huuhtoa.
Method ei minusta ollut keittiökäyttöön sopiva, koska rasvanpoistossa se oli aika onneton. Enkä tarkoita pinttynyttä rasvaa, vaan sitä jos paistinpannulta on tullut rasvaroiskeita liedelle. Se ei tietenkään lähde myöskään pelkällä vedellä, jota joku taisi ehdottaa.
Method pink gapefruit ei jätä mitään kalvoja. Tai tavallisesn suihkepulloon voi itse lisätä hiukan fairya. Itsetehdyissä seoksissa kannattaa vaihtaa ainetta välillä, sillä niissä ei ole aineita, jotka saisivat seoksen säilymään.
Chillit Bang on tarkoitettu rasvaisille pinnoille tyyppi keittiöön ja kylpyhuoneeseen. Todella hyvä tuote !
Lue Marttojen reseptit miten puhdistetaan muita pintoja, usein etikka ja vettä...
Vierailija kirjoitti:
Vesi ja tilkka astianpesu ainetta.
Astianpesuaine et on suunniteltu poistamaan rasvaa ja toimii hyvin keittiön puhdistuksessa. Teen liuoksen itse suihkupulloon.
Minä teen varmasti kaiken väärin kun en suihkuttele mitään pinnoille vaan teen niin kuin jo äitini teki. Altaaseen vettä ja vähän astianpesuainetta. Liina kostutetaan sinne ja taitetaan niin että tulee neljä puhdasta pintaan ja niillä pyyhitään puhtaasta likaiseen ja liina puhdistetaan altaassa kun puhtaat pinnat loppuu. Hellalta toki puhdistan jo kokkauksen aikana rasvaa talouspaperilla.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Chillit Bang on tarkoitettu rasvaisille pinnoille tyyppi keittiöön ja kylpyhuoneeseen. Todella hyvä tuote !
Lue Marttojen reseptit miten puhdistetaan muita pintoja, usein etikka ja vettä...
Peukku alas.Onko huono päivä vai?
Lumme on muistaakseni tuotteen nimi ja se ainakin tuoksuu raikkaalta ja puhdistaa hyvin.
Method, paras ei jätä kemikaalien tuntua, tehoaa hyvin ja tuoksuukin hyvälle