Äitiysvapaa
Vinkkejä miten saisi äitiysvapaan viikoilla 20 eikä sairaslomaa??
Maisa voisi kertoa.
Kommentit (19)
Mutta eikös hän ole äitiyslomalla? Ei siis sairaslomalla?
Itsenäisenä yrittäjänä tuo onnistuu, jos on rahaa jemmassa tai rikas mies.
Mutta kun ei hänellä ole rikasta miestä ja voinen epäillä ettei rahaakaan hirveästi jemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, sehän litki viiniä koko loppuvuoden??
Vaikka muka ollut jo raskaana?
Maisa-maailmassa aikajana on todella mielenkiintoinen 🤣
Näitkö itse vai puhutko insta-kuvista huulet lasin reunassa?
Mutta Maisa on. Mutta onkin maailman paras äiti, vaimo ja ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei hänellä ole rikasta miestä ja voinen epäillä ettei rahaakaan hirveästi jemmassa.
Ei tarvitsekaan kun on maallistuneet arvot eikä materia(aaaali) enää merkitse.
Erosotku ketju taisi kadota. Siis tältä aamulta jo nelisen väh.
Pitkään olen odottanut, että tuo kupla puhkeaa.
Nyt taidetaan olla aika lähellä sitä.
Mitä uskotte, todennäköisyys sille että ero tulee ennen vauvan syntymää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä uskotte, todennäköisyys sille että ero tulee ennen vauvan syntymää?
100%
Ja yhdessäkään ketjussa ei ollut muuta kuin, että oikeastiko näin. Ei ollut halventavaa.Ainoastaan kyseenalaistavaa. Eikö sitä journalismin pitäisi tukea?
Epäilen, että M on todellakin tehnyt rikosilmoituksen tästäkin palstasta ja siksi kaikki poistuu ennen kuin oikeus ottaa kantaa siihen onko ok, että annetaan tällaisten ketjujen olla netissä. Varmasti oikeus punnitsee sananvapauden puolesta, jonka jälkeen sitten taas täällä voi vapaammin kirjoitella. Siis tämä mun omaa mutua.
Onko muuten normaalia, että vauvakuplaan syksylle sitten tulee ne suuret asiat, mitä vielä ei voi paljastaa. Eikö silloin pitäisi olla keskiössä vauva?
Kirjaan en usko. Veitolan kanssa joku reality? (En katso.)
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että M on todellakin tehnyt rikosilmoituksen tästäkin palstasta ja siksi kaikki poistuu ennen kuin oikeus ottaa kantaa siihen onko ok, että annetaan tällaisten ketjujen olla netissä. Varmasti oikeus punnitsee sananvapauden puolesta, jonka jälkeen sitten taas täällä voi vapaammin kirjoitella. Siis tämä mun omaa mutua.
Tuo on varmasti totta. Miten vaan niin täydellistä ja onnensa kukkuloilla voi liikuttaa kommentit, niin että rikosilmoituksen tekee. On vaikea uskoa, että mammat täältä terrorisoi Maisan oikeassa elämässä. Itseä enemmän ahdistaisi Tapsat ja Penat ja heidän kuolansa. Pikemmin niiden stalkkaus saisi laittamaan kaikki estot. Ei lapsirakkaiden mammojen, jotka oikeasti toivovat Leolle (itse maininnut nimen) ja Metelle kaikkea hyvää.
Kyllähän me jokainen nähdään, miten M puhuu koko ajan täyttä potaskaa. Säälittää todella ne, jota edelleen uskoo hänen satuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän me jokainen nähdään, miten M puhuu koko ajan täyttä potaskaa. Säälittää todella ne, jota edelleen uskoo hänen satuihinsa.
Luulen, että hänen juttujaan komppaa vain samalla tavalla uskomattoman narsistiset ja epävakaat, jotka haluaa elää samanlaisessa todellisuudessa.
Ja sitten jonkinlaiset kiusaajat, jotka tahtovat yllyttää ja kannustaa tuohon hulluuteen eli esittävät uskovansa, jotta Maisa ei lopettaisi olemasta täysi vitsi.
Sitten tietysti on myös älyllisesti kehitysvammaisia kuola-pertsoja, jotka ei edes tajua mitä Maisa puhuu, joten eivät ymmärrä totuutta ja valhettakaan, mutta kunhan saa kuolata niin kaikki on heidän puolesta hyvin.
Miten hän voi kulkea koko ajan kohusta kohuun? Kenenkä pää edes kestää tuollaista?
Mitä ihmettä, sehän litki viiniä koko loppuvuoden??
Vaikka muka ollut jo raskaana?
Maisa-maailmassa aikajana on todella mielenkiintoinen 🤣