Paras kalorienlaskentasovellus?
Kokemuksia kaipailen tällaisista "turhakkeista".
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän sulamo.fi.
Laskee myös kaikki ravintoaineet ja tekee käyriä mittauksista. Huomioi liikunnan myös.
Maksaa 15 e/3 kk.
On harmillista kokeilla maksullisia kun jos ei sitten tykkääkkään. Useampaa jo kokeillut minäkin. Kannattaisi laittaa noihin joku ilmainen aloituskausi.
- Ei ap mutta sama etsinnässä
Yasion perusversio on ilmainen ja sen voi muuttaa maksulliseksi jolloin saa lisäpalveluita. Mulle on riittänyt tuo perus. Kaikki tarvittava tieto löytyy helposti
Olen ollut tosi tyytyväinen Yazioon. Käytin ensin ilmaisversiota, sitten hankin maksullisen. Olikohan se kympin vuodessa, tosi pieni sijoitus omaan terveyteen. Ainoa miinuspuoli, että synkronointi Garminin kanssa lakkasi toimimasta.
Yaziosta oon tykänny minäkin, oon jääny siihen koukkuun.
Vuoden jäsenyys maksaa muuten kylläkin vajaa 23e. Itse käytän ilmaista versiota.
Itsekin käytin Yaziota. Tehokas tapa, mutta onhan siinä hommaa pidemmän päälle, jos haluaa laittaa kaiken tarkasti.
Laskin itsetehtyjä ruokia siis myös ihan perinteisellä taulukkolaskennalla Google Sheetsissä ja sitten valitsin niistä vaihtoehdoista kikkailemalla sopivan pääruuan, kun käytin tosiaan kalorinlaskentaaan enkä vitamiinien tms. seurantaan.
Tottakai jos on aivan pöllö ruokien suhteen, niin voisi mennä metsään, mutta useimmat näitä käyttävät varmaan tajuavat jotain energiasisällöistä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Energian yksikkö on joule.
Ne ilmoitetaan kaikissa pakkauksissa.
Taulukkolaskentaohjelmalla voi pitää kirjaa.
Nuo huuhaaohjelmat joihin käyttäjät itse voivat lisätä "tietoja" voi jättää omaan arvoonsa.
Olet varmasti hauskaa seuraa.
Sulamo. Tykkään varsinkin käyrät-osiosta, kun motivaatio on kadoksissa, siitä on apua. Näkee mitä on jo lähtenyt, milloin on tavoitepainossa, jumien aikaan ei tee mieli heittää hanskoja tiskiin, kun voi päätellä käyristä onko jumitus ihan vaan luonnollista siinä kohtaa painonpudotusta vai tuntuuko vain, että paino sahaa. Lisäksi chatti, missä voi kysyä kaikkea. Useiten käytetyt listautuu, joka nopeuttaa merkkaamista, ruokia voi kopsata, omia reseptejä voi tehdä ruuille, niin ei tarvitse miettiä mitä on kuinkakin paljon vaikka mustikkapiirakassa. Tosin löytyy valmiinakin paljon ruokia, joten voi valita listasta. Finelin arvot löytyy ja tarvittaessa tuotteita voi lisätä tai ilmoittaa virheellisistä tiedoista, niin niitä poistetaan.
Yazio ♥️ sen avulla laihtunut 7 kg
Fatsecret on mulla ollut käytössä 3 vuotta. Ekan vuoden pudotin painoa 30kg ja sen jälkeen ylläpitoa 2v.
Itse sain vinkin tuosta Yaziosta täältä, ja olen käyttänyt nyt pari viikkoa. Pari kiloa on tullut paino alaspäin.