Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne puheet vaan teot.

Vierailija
22/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo voittaja itse ollut asiallinen viesteissä? Kun Nanna oli valmis lopulta maksamaan vain lasten osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä luntturoita ja näille yritykset maksaa ja ihmiset seuraa. Voi zaatana tää elämä on somen takia mennyt sairaaksi. Rikolliset esittää hyvinvointivalmentajaa ja zaatanan aasit ostaa valmennuksia näiltä kouluttautumattomilta moukilta.

Minä en osta mitään mitä nämä luntut mainostaa.

Vierailija
25/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja nyt riidoissa marsun kanssa

rahariita eli jättänyt marallöekin jotain maksamatta, törkeää ja noloa

Vierailija
26/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna tuntuu muutenkin esittävän jotain hengellistä laupiasta samarialaista, totuus kuitenkin ihan muuta

Vierailija
27/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se jerekin ole pennitön ja ulosotossa, miten nämä silti matkustaa koko ajan levillä jo monta viikkoa ja espanjassa esim

Vierailija
28/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ylipäätään uskoo näiden nannojen ja vastaavien juttuja. Isot puheet siinä kaikki.

Vierailija
29/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannaa olis kiva panna.

Vierailija
30/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne Karalahden päiväkotibisnekset? Tuliko jo konkurssi vai rahat loppuivat muuten?

Vierailija
31/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Nanna ja Karalahti nyt on sellaisia persoonia että ei nappaa.

Se täytyy kuitenkin huomioida esim. Tuosta Nannan ja Martinan rahariidasta että roskalehti Seiskalla ei ole mitään faktaa eikä ilmene asiasta yhtään mitään. Heidän otsikkonsa on kuin vauvapalstan keskustelut, oletusta ja spekulaatiota.

Vierailija
32/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaisia pahoinvointivalmentajia.

Vierailija
33/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo voittaja itse ollut asiallinen viesteissä? Kun Nanna oli valmis lopulta maksamaan vain lasten osalta.

Joo, mutta eiköhän tämä soppa johtunut ihan vain siitä, että luvattua palkintoa ei sitten koskaan toimitettu. Olisitko itse kiltti ja kohtelias, jos olisit voittanut jotain ja sitten palkintoa ei toimiteta vaan alkaa venkoilu?

Vierailija
34/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se marakaan mikään pyhimys ole. Nanna tuon jutun perusteella pisti välit poikki, kun meni niin rumaksi. Se kertoo totuuden näistä "zen, kiitollinen, tasapainoinen" wannabe tyypeistä.

Vierailija
35/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu yrittänee värvätä, sillä myös Kepu pettää aina.

Tosin Jerekin taisi pettää, ihmissuhteissa ja päihdeohjauksessa, ja ilman Jereähän Nanna, joka minun silmissäni kuuluu kategoriaan mattinykästen vaimot, ei mitä ilmeisimmin olisi mikään (turha) julkkis lainkaan.

Vierailija
36/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä varmaan tullut kenellekään yllätyksenä. Eikös se toinen keissi ollut samantapainen niitten lupailtujen treenileirien kanssa? Itse en jaksa kuunnella Nannan puhetta yhtään. Siis kukaanhan ei äänelleen mitään voi, mutta se puhetapa on jo niin rasittava että ei vaan pysty kuuntelemaan esim instastooreja.

Vierailija
37/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukahan näistäkin rahariidoista juoruaa seiskaan, nanna itse? Tuskin kukaan on iloinen jos rahoja jätetään maksamatta, pitäähän sitä elää.

Vierailija
38/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt rahat levin luksus mökin vuokraan niin ei ole varaa maksaa palkkoja ym?

Vierailija
39/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjästä päästä kärsii...

Vierailija
40/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se marakaan mikään pyhimys ole. Nanna tuon jutun perusteella pisti välit poikki, kun meni niin rumaksi. Se kertoo totuuden näistä "zen, kiitollinen, tasapainoinen" wannabe tyypeistä.

No niinhän Nanna lopetti vastaamasta tällekin voittajalle, sen jälkeen kun olisi jotain pitänyt oikeasti pulittaakin. Eli kun ei ole rahaa, niin välit vaan poikki niin ei tarvitse maksaa velkoja tai luvattuja palkintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi