KÄYTÄNNÖN ONGELMA o.t.
jostain ihmeen syystä mun edellinen nimimerkki ja kirjautuminen tänne on poistettu!!! Olen sentään hengaillut Vauvassa jo kolme vuotta samalla nikillä ja salasanakin oli kaikenlisäksi valmiina koneen muistissa!
Ei jummarra stella ei. Onko kellään ollut samaa? Onko vika meidän koneessa vai onko tämä ymmärrettävä vihjaukseksi poistua planeetalta :o))
Eli ilmeisesti olen nyt sama kuin ennen pisteellä---
Kommentit (5)
niin kyselen että oletko tulossa nimipäiville? En ole ainakaan vielä mailia sinulta saanut.. Olisi tosi kiva kun pääsisit tulemaan :)
T. Juli
Olen edelleen vielä vaiheessa, koska olen tosiaan sairiksella enkä tiedä kestääkö selkäni niin pitkää matkaa. En missään nimessä halua olla mikään ongelmatekijä, joten jos on on hankala kun ei tiedä montako tulee, niin on ehkä selvempi että sanon ei, sillä vointi on epäennustettava. Jos tulen, kuopus on mukana. Mutta jos teille sopii yllärivieraat, voin sitten ilmoitella lähempänä. Ymmärrän jos ei.
terveisin multipersoona stella.stellannn
Ei meillä mitään kiintiötä ole montako saa tulla eli toki saa tulla yllätysvierailulle :) Ainoastaan jos yöpaikan haluat niin sitten voisin ottaa ilmoittautumisen jo nyt.. tosin sänkypaikkoja ei ole enää paljoa jäljellä..
Olen saanut muutaman sellaisen epävarman ilmoittaumisen muiltakin eli jos haluat että sullekin laitellaan noita " sisäpiiri" -maileja joissa käsitellään kaikkia käytännön juttuja niin laita osoite mulle niin lähettelen sullekin tietoja.. Niillä nyt ei tosin ole kiire..
T. Juliste :)
nää Vauvan sivut on aivan törkeän hitaat, kestää minuutteja aueta (Mozilla). Mitkään muut sivut mulla ei töki. Jo eilen oli etanointia, mutta tänään tää ei ole sairaslomalaisellekaan sopivaa hommaa. Mikähän nytten?