Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erityispedagogiikkaa opiskelleita?

Vierailija
09.08.2006 |

Olen tässä täydentelemässä opintojani...Jostain syystä minua on alkanut kiinnostaa erityispedagogiikan opiskelu. Siitä olisi ehkä hyötyä nykyisessä työssänikin, mutta kenties uusiki ura voisi aueta.

Kertokaapa kokemuksia, joohan. Oliko/onko sivu- vai pääaine , miten olette työllistyneet ja millaisiin töihin pyritte jne....Niin, ja tykkäsittekö?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut todellakaan se kiinnostavin osio noissa opinnoissa, minun mielestäni. Mutta erityisopettajaksihan sitä varmaan päätyisi, jos sen ottaisi pääaineekseen. Eikös okl:n nettisivuilta löytyisi jotain infoa?

Vierailija
2/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes harkitsisi muita kuin eritysopettajan tutkintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lisäksi logopediaa, fonologiaa (puheopettajan pätevyys) ja peruskoulussa opetettavien aineiden opinnot (erityisluokanopettajan pätevyys) nyt toimin laaja-alaisena eo:na. Mutta noista opinnoista siis: itse en oikein tykännyt erityispedagogiikan approsta, se tuntui antavan vain raapaisun vähän sieltä täältä. Sitten cumusta eteenpäin tentittiin englanninkielisiä kirjoja...Mutta pääaineopiskelijana sain myös ne todella antoisat harjoittelut erityiskouluissa ja laaja-alaisessa eo:ssa. Tässä työssä todellakin vasta käytäntö opettaa työhön. Toki teoriaakin tarvitaan mutta kyllä sitä valmistuessaan on aika " kädetön" ennen kuin tulee kokemusta. Tykkään työstäni ja ihan mielelläni taas palaan sorvin ääreen :)