Oikea paha probleema: muuten niin ihanan mieheni iso vatsakumpu hyydyttää seksuaalisen haluni.
Kommentit (14)
Olen sanonut, että väärä taktiikka. Mutta ei taida uskoa, että oikeesti. Olen kanssa sanonut, ettei taida tosissaan halutakaan, kun ei lopeta noita naurettavuuksia, mutta kuulemma haluaa. Ei vaan siltä vaikuta.
Ei nyt mitään ihrakumpua, mutta sellainen pehmeä röllikkä.
Ei nyt sentään mikään valtava ihrakasa, mutta kyllä isot miehet ovat ihania. Kuulun niihin, joiden mielestä sellainen " kusimato" eli 185 cm ja 65kg on epäeroottisinta mitä tiedän.
jos mies tunnustais, että lihonut vaimo vie halut, niin sehän kivitettäis täällä hengiltä.
pakkohan sitä on ihmisen pierrä. meillä ainakin pöristellään usein yhdessä.
Vierailija:
jos mies tunnustais, että lihonut vaimo vie halut, niin sehän kivitettäis täällä hengiltä.
onko mun miehelläni salainen kaksoisveli? Sama ongelma täälläkin. Tosin viime aikoina on puhe alkanut tehota, kun lakkasin antamasta.
Sen sijaan vatsakumpu ei ole ikinä hyydyttänyt mun halujani. Mielestäni tosi mies on pitkä, puntteja nostellut ja painaa yli 90 kg ja vähän miehistä masuakin saa olla. .
Kyllä se aina helpottaa vonkaamista (kotonakin) kun on itse kohtuullisessa kunnossa!
joku muu kohta kropassa/kasvoissa??
Istutin miehen sohvalle, katsoin silmiin ja sanoin:" Kulta, mä rakastan sua kauheasti, eikä tämä tietenkään ole minun asiani valittaa, mutta tuo sinun plösähtämisesi alkaa vaikuttaa muhun niin, etten pidä sua enää niin viehättävänä kuin ennen. Jos olet kuitenkin itse tyytyväinen, yritän kasvaa asian yli, mutta mä todellakin haluaisin haluta sua enemmän." Mies mietti asiaa hetken, sanoi, että olen ihan oikeassa, kyllä hänen täytyy jotain asialle tehdä ihan itsensäkin vuoksi.
Sen jälkeen en ole mitään asiasta sanonut enkä sano. Mies on aloittanut dietin ja kuntosalilla käymisen. :)
Mun mielestä rupsahtaminen ja sen hyväksyminen puoli ja toisin kuuluu asiaan, mutta mun mies on 30-vuotias, mies parhaassa iässään, eikä silloin pitäisi vielä äijällä olla mahakumpua ja rimpulakäsivarsia! Lihaksia, massaa! :D
kuukausi meidän ihanan ipanan syntymän jälkeen mun aviomies esitti tuon saman asian mulle kuin sä miehellesi, 18 :p mä en sitä ihan hyvällä ottanut. Toisen ulkonäöstä on hyvin paha mennä sanomaan, tiedätkö. Ei mun rakas vaikka mä siitä kuin tykkään näytä lähellekään Bradd Pittiltä. Mutta enhän mää sille voi mennä sanomaan että kultsi hei, sää et sytytä kun maailmassa on noin miljardi paremmankin näköstä ukkoa. Ai katos mää eksyin taas sivupolulle:D no joo, nyt olen taas hoikka ja miehellekin kai kelpais jo mutta miepä en halua mokomaa ukkoa jolle en kelpaa sellasena kun olen. Se asia jäi meidän väliin kalvamaan.
ollaanko me maailman kaikkeuden ainoat ihmiset miehen kanssa joilla ulkonäkö ei liity millään seksiin... se on ihan kaikki muu mikä vaikuttaa...?!?!
että raavas mies antaa itsensä rapautua!!! Mun isäni sanoi mulle 40-vuotissynttäreillään, että saa nähdä, näkeekö 50-vuotisiaan. Silloin mä päätin, että mä en tahdo oman ukkoni hengen edestä pelätä keski-ikäisenä. Ja mikäpä se on suomalaisen miehen tavallisin kuolinsyy? Lihavuus, huonot elintavat.
Juu ihan pikkiriikkisen eri asia on kolmekymppisen miehen plösähtäminen kuin nuoren, juuri synnyttäneen naisen mahakumpu...
18
Jos ei suostu, niin pakota rasvaimuun.
Kyllä multakin menis seksihalut. Mikäs sen inhottavampaa kuin iso maha!