Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavirus juuri niin levittynyt kuin huhutaan

Vierailija
03.03.2021 |

Ketju lukitun tilalle, olkaa hyvät.

Kommentit (52578)

Vierailija
46021/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n. 780 000 yli 12-vuotiasta kokonaan ilman rokotusta, minusta tämä kuulostaa vähältä.. Miksi puhutaan ikään kuin olisi paljon?

https://yle.fi/uutiset/3-12098356 

Me ollaan pieni kansa, ei meitä paljon olekaan =)

Vierailija
46022/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ROKOTTAMATTOMIE N epidemia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46023/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain lääkitykseni viimein kohdalleen ja ymmärsin olleeni väärässä koronan suhteen.

Luulin että se on joku maailman laajuinen sala liitto jossa eliitti kyykyttää lampaita ja ne jotka ei käytä maskia tai ota rokotusta niin ovat niit älykkäimpiä jotka tulevat selviämään tästä.

Viimeinkin saatiin lääkitys kohdalleen ja ymmärrän ettei mitään salaliittoa olekkaan. Ymmärän nyt että se lammas olin oikeasti minä enkä ne jotka luottavat tieteeseen ja viran omaisiin.

Minä luotan tieteeseen, mutta en viranomaisiin.

Viranomaiset tarjoavat samaa sontaa kuin nuo salaliittoteoreetikot, mutta hiukan eri paketissa. Kummankin osalta tieteellisyys on unohdettu jo aikaa sitten. Kannattaa seurata virallisia, ns tieteellisesti hyväksyttyjä tiedotteita ja hyviksi arvioituja tieteellisiä julkaisuja kunten Lancet.

Vierailija
46024/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄIVÄN LUVUT PÄIVÄN LUVUT MISSÄ ON PÄIVÄN LUVUT HALUAN TIETÄÄ PÄIVÄN LUVUT KERTOKAA NYT JOKU MINULLE PÄIVÄN LUVUT

Vierailija
46025/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Mulla on kaksi rokotetta alla ja jumalaton tauti.

Miten voimakkaat oireet? Itselläni myös tuttuja jotka sairastuivat kunnolla rokotuksista huolimatta.

Vierailija
46026/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otto Helve THL: Uusien tapauksien määrä vähenee Suomessa

Ylilääkäri Otto Helve THL:stä kertoo ensin kansainvälisestä tilanteesta.

- Viime viikolla uusien tapauksien määrä oli pienempi kuin edellisellä viikolla, hän sanoo.

- Uusien tapauksien määrä vähenee Suomessa, Helve sanoo.

Nyt on Suomessa neljäs perättäinen viikko, kuin tapaukset vähenevät.

Lukekaa tarkkaan tuo viimeinen rivi! Neljäs peräkkäinen viikko, kun tapaukset vähenevät. Kuitenkin tämän ketjun tietyt jankkaajat yrittävät ylläpitää mielikuvaa hyvinkin pahasta tilanteesta maassamme.

Poliitikko vai lääkäri. Ilmiselvästi poliitikko, jolta voisi poistaa lääkärinoikeudet poliittisen propagandan levittämisen takia. Harhaanjohtamista.

Vierailija
46027/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan joillekin kova paikka myöntää, että koronan neljäs, keskikesällä jyllännyt aalto on nyt selätetty ja Suomi on palaamassa kohti normaaleja käytäntöjä. Siitä kertoo muun muassa muutokset maskisuosituksissa, ravintolarajoitusten lieventymiset, matkailun avaaminen jne.

Jos testattaisiin edelleen kaikki oireiset, oltaisiin varmaan tartuntojen ennätysluvussa.

Bisnesmiesten takia lopetettiin testaus tietyiltä ryhmiltä, vaikk nekin ryhmät tartuttavat. Aivan näennäinen syy on, että kahdesti rokotettua ei testata tai lapsia.

Vierailija
46028/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko avata enemmän? Millainen korona sinulle iski?

Vierailija
46029/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain lääkitykseni viimein kohdalleen ja ymmärsin olleeni väärässä koronan suhteen.

Luulin että se on joku maailman laajuinen sala liitto jossa eliitti kyykyttää lampaita ja ne jotka ei käytä maskia tai ota rokotusta niin ovat niit älykkäimpiä jotka tulevat selviämään tästä.

Viimeinkin saatiin lääkitys kohdalleen ja ymmärrän ettei mitään salaliittoa olekkaan. Ymmärän nyt että se lammas olin oikeasti minä enkä ne jotka luottavat tieteeseen ja viran omaisiin.

Viranomaiset tarjoavat samaa sontaa kuin nuo salaliittoteoreetikot, mutta hiukan eri paketissa. Kummankin osalta tieteellisyys on unohdettu jo aikaa sitten. Kannattaa seurata virallisia, ns tieteellisesti hyväksyttyjä tiedotteita ja hyviksi arvioituja tieteellisiä julkaisuja kunten Lancet.

Sairaanhoitajat jotka on rokotettu kaksi kertaa kantavat nenässään virusta 251 kertaa enemmän kuin rokottamattomat sairaanhoitajat. (Lancet)

Miten tämä selittyy? Kuulostaa aika järjettömältä...

Vierailija
46030/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilääkäri Otto Helve THL:stä kertoo ensin kansainvälisestä tilanteesta.

- Viime viikolla uusien tapauksien määrä oli pienempi kuin edellisellä viikolla, hän sanoo.

Lukekaa tarkkaan tuo viimeinen rivi! Neljäs peräkkäinen viikko, kun tapaukset vähenevät. Kuitenkin tämän ketjun tietyt jankkaajat yrittävät ylläpitää mielikuvaa hyvinkin pahasta tilanteesta maassamme.

Näille jankkaajille maksetaan Venäjän suunnalta tilanteen kauhistelusta, perättömien väitteiden levittämisestä ja päättäjien mustamaalaamisesta.

Vierailija
46031/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko avata enemmän? Millainen korona sinulle iski?

Johan hän vastasi kysymykseen aiemmin.

Vierailija
46032/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartunnat tussahtivat totaalisesti mutta tukahduttajasiipi ei kestä totuutta 🤷‍♀️

Vierailija
46033/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facts kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukahduttajatatjana näemmä spämmäsi ketjun täyteen heti aamusta noita roskaviestejään.

Sentään ei enää kehtaa mainostaa sitä kansalaisaloitetta, lienee liian noloa kun allekirjoitusten määrä jäi minimaaliseksi vaikka tukahduttajasiiven mukaan valtaosa kansasta on samaa mieltä 🤣

Facts!

Vierailija
46034/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan joillekin kova paikka myöntää, että koronan neljäs, keskikesällä jyllännyt aalto on nyt selätetty ja Suomi on palaamassa kohti normaaleja käytäntöjä. Siitä kertoo muun muassa muutokset maskisuosituksissa, ravintolarajoitusten lieventymiset, matkailun avaaminen jne.

Facts!

Vierailija
46035/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos testattaisiin edelleen kaikki oireiset, oltaisiin varmaan tartuntojen ennätysluvussa.

Bisnesmiesten takia lopetettiin testaus tietyiltä ryhmiltä, vaikk nekin ryhmät tartuttavat. Aivan näennäinen syy on, että kahdesti rokotettua ei testata tai lapsia.

Ei lopetettu vain bisnesmiesten takia, vaan syitä on paljon muitakin. Yksi iso on mielenterveys. 

Vierailija
46036/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajat jotka on rokotettu kaksi kertaa kantavat nenässään virusta 251 kertaa enemmän kuin rokottamattomat sairaanhoitajat. (Lancet)

Montako kuukautta olet jo tarkoitushakuisesti vääristellyt tuon tutkimuksen tuloksia päivästä toiseen?

Vai etkö vieläkään ymmärrä sen sisältöä?

Vierailija
46037/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomia sairaalaloissa ja teholla suurin osa. 

Vierailija
46038/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lopetettu vain bisnesmiesten takia, vaan syitä on paljon muitakin. Yksi iso on mielenterveys. 

Elinkeinoelämä ja kermaperseiden totaalinen kyvyttömyys sopeutua. Ihan mielettömän hienoa not. Tämän vuoksi vaikka _kuollaan_. Ajankuva kerrassaan!

Vierailija
46039/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä selittyy? Kuulostaa aika järjettömältä...

Selittyy sillä että rokotettujen sairaanhoitajien viruskuorma arvioitiin ihan vastikään ja kyseessä oli tietenkin delta-variantti. Viruskuormaa verrattiin yli vuosi sitten arvioituun, alkuperäisen viruksen viruskuormaan (ja tällöin tietysti kaikki olivat rokottamattomia).  

Se mitä tuo tuota samaa "251 kertaa enemmän"-mantraa monta kertaa päivässä toisteleva pösilö ei sinulle kerro, on  että rokottamattomilla delta-variantin aiheuttama viruskuorma on yli 1000-kertainen alkuperäiseen virukseen verrattuna eli moninkertainen rokotettuihin verrattuna.

Vierailija
46040/52578 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voimakkaat oireet? Itselläni myös tuttuja jotka sairastuivat kunnolla rokotuksista huolimatta.

Ihan kunnolla lämpöä, kuiva yskä, oksentelua ja ripuli. En ole kuitenkaan missään sairaalakunnossa.

Ihan koronalta kuulostaa. Kuinka kauan olet ollut nyt sairaana? Onko makuaisti mennyt? Päänsärkyä? Hengenahdistusta?

Kysyn siksi koska sairastin keväällä 2020 ja kiinnostaa onko deltan oireet samat.

Ketju on lukittu.