Typerin asia mistä kumppanisi/ex-kumppanisi on ollut mustasukkainen?
Täällä oli joskus vastaava mutta se on hävinnyt.
Eksä oli kerran mustasukkainen kun valitsin navigaattorin äänen miehen ääneksi :D
Kommentit (31)
Voi... Puolisoni kaikki aiemmat suhteet ovat päättyneet naisen pettämiseen joten hän oli alkuaikoina todella herkästi mustasukkainen eikä osannut käsitellä tunteitaan järkevästi.
Naurettavin kerta oli ehkä se, kun olin raskaana mutta jäänyt jo äitiyslomalle, mies tulee kotiin töistä ja kiehuu mustasukkaisuudessaan, sillä kenkälusikka oli eri paikassa mihin hän sen aamulla jätti. Tästä tapeltiin viikko. Olin siis käyttänyt koiran päivän aikana ulkona, roskatkin saatoin viedä.
Jotenkin näistä päästiin aikanaan yli, mustasukkaisuus nostaa vieläkin toisinaan päätään mutta luottamus on jo sillä tasolla että mies vain toteaa, että tuntee nyt mustasukkaisuutta mutta tietää ettei sille ole syytä ja asia on näin käsitelty. Tällä iällä en enää jaksaisi sitä vuosien prosessia.
Minua jäi mietityttämään, kun en tuntenut juuri minkäänlaista mustasukkaisuutta tapailukumppania kohtaan vaikka koen olevani melko mustista tyyppiä. Olikohan se sitten merkki, etten ollut ihan täysillä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ikkunasta ulos, eksän mielestä tämä oli vedenpitävä todiste siitä, että panen naapurin n. 85 vuotiasta pappaa.
No panitko??
Tampooneille. Ex oli vakuuttunut etten halua seksiä kuukautisten aikaan, koska tampoonit hoitavat hänen hommansa. Oikein kiemurteli ja vääntelehti edessäni demonstroidessaan miten hyvältä ne minusta tuntuivat. Ex todellakin.
Laitoin aamulla päälleni kauhtuneen mainosteepaidan, jossa luki Anna, joka torstai. Miesystävä oli varma, että menen se päällä kaupungille seuraa vonkaamaan.
Saattaminen. Moni mustasukkainen koittaa piilottaa kyttäyksensä ”saattamisen” alle. Leikkivät, että se olisi pelkkää huolehtimista.
Olin päivystyksessä hengen ahdistuksen vuoksi, mieshoitaja tuli laittamaan tippaa sillä välin kun ex haki kahvia. Kun palasi ja näki tilanteen oli piru irti, mylvi huo raa ja kävi kiinni hoitajaan. Vartijat ottivat kiinni ja kutsuivat poliisit. Kun pääsin kotiin, ilmoitin että suhde on ohi nyt. Mies ihmetteli asiaa ja vetosi ettei ollut tajunnut hoitajaa hoitajaksi, joku "komee tumma jannu" oli kuulemma "kopeloinut" minua.
Vierailija kirjoitti:
Olin päivystyksessä hengen ahdistuksen vuoksi, mieshoitaja tuli laittamaan tippaa sillä välin kun ex haki kahvia. Kun palasi ja näki tilanteen oli piru irti, mylvi huo raa ja kävi kiinni hoitajaan. Vartijat ottivat kiinni ja kutsuivat poliisit. Kun pääsin kotiin, ilmoitin että suhde on ohi nyt. Mies ihmetteli asiaa ja vetosi ettei ollut tajunnut hoitajaa hoitajaksi, joku "komee tumma jannu" oli kuulemma "kopeloinut" minua.
Huh huh. Siitä on joku saanut kunnon psykon itselleen.
Aikoinaan lukiossa samalla luokallani olevista pojista. Joka päivä piti raportoida, jos olin puhunut päivän aikana jonkun pojan kanssa koulussa.
Hullut on mustasukkaisten toimet. Ei voi muuta sanoa.
Tämä ei liity itseeni, mutta tällainen mielestäni oli hieman outoa: Erään kassatytön poikaystävä oli kassahihnan päässä vahtimassa, luulin ensin että on joku pakkaaja tms. Oli pakkaamisen tiellä ja tuijotteli asiakkaita. Tämä oli aika häiritsevää.