Voiko tämä olla plussa?
Esikoisen syntymästä tuli kesällä 3v ja yhtä kauan on tehty jo toista. Lapsettomuushoitoja on ollut ja pistoshoito piti aloittaa nyt syksyllä. Lääkärini määräsi minulle välikuukauden lääkkeis ja nyt sit tein varaksi testin, jotta voin taas alkaa syömään lääkkeitä. Ja yllätys oli suuri testi näytti haaleeta kahta viivaa. Mut luulin sitä vain harhaksi. Seuraavana päivänä tein toisen ja kaksi vahvaa viivaa ja vein viel labraan testin ja sekin oli PLUSSAA!!! On jotenkin epäilevä olo, kun ei ole mitään oireita niinkuin oli ekasta. Jotenkin ei sitä usko näiden vuosien jälkeen et olis voinnu tulla näin normaalisti raskaaksi, ku se ei ole ennen onnistunut. Ja kun puuttuu kaikki oireet, ni pelkää jos se vain onkin väärä hälytys. Lääkärini palaa kohta lomalta ja sit saan kuulla koska pääsen ultraan varmistukseen. Mut toisaalta sitä pelkää ja toisaalta vois itkee onnesta. Onko muita joilla ei ole ollut alussa mitään oireita?
Kommentit (2)
Kyllä minä olen ymmärtänyt, ettei se viiva voi muusta kuin istukkahormonista tulla. Eri asia on sitten ne yliaikaiset kuivumishaamut, joita itsekin on tullut kymmeniä tuijoteltua, mutta sellaisestahan ei teillä nyt ole kyse.
Tuosta oireettomuudesta, kyllä mulla oli se ihan alkuraskaus hyvin oireeton ja hyvin vähällä olen päässyt koko ajan.
Onnea !
Esikoinen täyttää kohta 6, yritystä hänen kohdallaan oli 22 kiertoa (2 keskenmenoa sinä aikana, rv 8 ja rv 6).
Vuosi sitten luovuimme toivosta saada toinen lapsi ja lopetimme hoidot kokonaan. Pikkukakkostakin yrittäessä yksi hormoniavusteinen raskaus meni kesken (rv 7), muutamaa päivää ennen ensimmäistä neuvolaa.. Viimeisellä lääkärikäynnillä gyne sanoi, että minun hormoniarvoilla ja miehen laiskoilla siittiöillä on aika turhaa elätellä toivoa toisesta lapsesta (sairastin lapsena vakavan sairauden ja sen uusimis-pelossa sen kummempia hoitoja minulle ei voi antaa..).
Viime viikolla kuitenkin alkoi ilmestyä " kummia" oireita, kahvi ei maistunut ja rinnat turposivat. Ostin sunnuntaina testin, aattelin tehdä sen vasta aamupissasta, mutta en malttanutkaan odottaa :) Mies oli ihmeissään, kun ostoskärryyn ilmestyi raskaustesti ja tiuskasin vaan, etten halua turhaa unelmoida vauvasta, parasta vaan tehdä testi, niin negan nähdessä pää taas selviää...
No testiin tulikin heti selkeä plussaviiva, vieläpä ennen kontrolliviivaa :) Viivat ovat yhtä vahvoja keskenään, en ole ennen saanut kuin hailakkoja tai haamuja.
Ei vielä uskalla innostua tästä luomuplussasta, vaikka oireitakin on ollut, rinnat tosin eivät ole juurikaan arat, mutta pahoinvointi on astunut kuvioihin. Teen tänään tai huomenna uuden testin, koska aiemmin tekemäni testi oli juuri tuo parjattu RFSU-testi..
No, onnea meille molemmille :)