Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätäydelliset, ongelmaiset ihmisevät ovat kiinnostavampia kuin "täydelliset"

Vierailija
03.03.2021 |

Tämän olen huomannut. Epätäydellisyys on paljon mielenkiintoisempaa. Pitää olla vähän "sekaisin", että on kiinnostava persoona.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisevät😂 siis IHMISET! 😁😁😁

AP

Vierailija
2/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletteko eri mieltä? 🙂

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just googletin "martti servo & yösydän" ja katsoin "ufo tarjosi kaakaon". Tykkään.

Vierailija
4/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä menestyneimpiä komedioita. Perustuuko niiden viihdyttävyys päähenkilön täydellisyyteen?

Niinpä.

Vierailija
5/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan yhdeltä kaveriltani. Hän keräilee ystäväpiiriinsä ihmisiä, joilla on ties mitä persoonallisuushäiriötä ja työkyvyttömyyttä ja rahaongelmia ja miessekoiluja ja...lista mielenterveyden ongelmista ja niiden mukanaan tuomista haasteista on pitkä.

Näitä aivan selkeästi hyvin epätasapainoisia ihmisiä kaverini sitten terapioi päivät pääksytysten livenä ja whatsappissa. Takana päin kertoilee heidän uusista oudoista edesottamuksistaan muille tutuille. 

Olen monta kertaa miettinyt, mitä ihmettä hän saa näiden sekopäiden hyysäämisestä? Tuollainen ystävyyssuhde ei voi mitenkään olla tasapuolinen ja tasa-arvoinen.  

Vierailija
6/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietipä menestyneimpiä komedioita. Perustuuko niiden viihdyttävyys päähenkilön täydellisyyteen?

Niinpä.

Juuri näin. Tämä ajattelutapa on antanut minulle itsevarmuutta ja tuonut iloa elämääni. Ihmiset jotka tavoittelevat täydellisyyttä eivät tule koskaan olemaan aidosti onnellisia.

AP

Vierailija
7/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tapaa, mutta en kaipaa lähipiiriini tuolla tavalla kiinnostavia ihmisiä. Ihan riittää, että ihmisellä on vaikka kiinnostavia harrastuksia tai mielipiteitä.

Vierailija
8/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Niistä näyttelijöistä puhumattakaan... rip Robin W

Vierailija
9/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan yhdeltä kaveriltani. Hän keräilee ystäväpiiriinsä ihmisiä, joilla on ties mitä persoonallisuushäiriötä ja työkyvyttömyyttä ja rahaongelmia ja miessekoiluja ja...lista mielenterveyden ongelmista ja niiden mukanaan tuomista haasteista on pitkä.

Näitä aivan selkeästi hyvin epätasapainoisia ihmisiä kaverini sitten terapioi päivät pääksytysten livenä ja whatsappissa. Takana päin kertoilee heidän uusista oudoista edesottamuksistaan muille tutuille. 

Olen monta kertaa miettinyt, mitä ihmettä hän saa näiden sekopäiden hyysäämisestä? Tuollainen ystävyyssuhde ei voi mitenkään olla tasapuolinen ja tasa-arvoinen.  

Mikä sinä olet sanomaan ketään sekopäiseksi?

Vierailija
10/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt kun lehdissä on ollut juttua jostain ihmisestä. Usein on monenlaista ongelmaa, miltei koko elämän kirjo, ja rahavaikeudet päälle.

Aina on mukana joku kumppani tai joskus lyhytaokainen tauko.

"Menin nuorena naimisiin ja perustin perheen..., sitten tuli ero ja muutin lasten janssa..., löysin uuden rakkauden jolla oli myös lapsia...,ikävä kyllä rakkaus ei kestänyt, mutta olin jo tavannut henkilön X ja aloimme seurustella..., muutin taas paikkakuntaa kun olin eronnut henkilöstä X..., onneksi elämääni tuli uusi kumppani...jne.

Ja tähän siis päälle kasa muita vaikeuksia laidasta laitaan.

Mistä näille löytyy näitä kumppaneita.

Olen päätellyt, että suhteellisen tasainen ja suhteellisen tavallinen elämä ja ihminen ei ole kiinnostava.

Vierailija
11/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on kaikki työttömiä tyhjäpäitä, joilla ei ole mitään sanottavaa mistään. Jotkut harvat päätyvät menestymään taiteessa ja yleensä heilläkään ei ole mitään kiinnostavaa sanottavaa (paitsi jos ovat kirjailijoita) verrattuna edes 110 äo rivimaisteriin.

Vierailija
12/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödäänkö vetoa, että pian someen tulee trendi olla mahdollisimman epätäydellinen kaikin tavoin? Ei täydellistä kotia ja sisustusta, vaan sotkua siellä täällä, ei yritetä esittää parempaa ihmistä kuin oikeasti ollaan? Nythän on ollut jo tovin trendi tuoda esiin todellinen ulkonäkönsä vikoineen, niin miksi ei tuotaisi esille myös kaikkea muuta epätäydellistä elämässään?

Kohta meitä aitoja mt-ongelmaisia varmaan aletaan kadehtia ja yritetään jäljitellä. 😄 Sen verran pitkään on ollut tuo ilmiö olla somessa joku täydellinen ihminen täydellisine elämineen.

Kun jostain tulee valtavirtaa, tajutaan loppujen lopuksi, ettei se herätäkään enää ihmisissä kiinnostusta.

Kohta pienet peputkin tulee taas muotiin.

AP

Vierailija
13/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen moniongelmainen ja helvetin kiinnostava.

Vierailija
14/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikeasti täydelliset ihmiset ovat kiinnostavampia kuin epätäydelliset, koska ylivoimaisesti suurin osa maailman ihmisistä on epätäydellisiä. Jos tapaisin todellisen täydellisen ihmisen, haluaisin kaikin keinoin olla hänen ystävänsä ja kuulla, miten hän on saavuttanut täydellisyyden.

En puhu täydellisyyden esittämisestä vaikka somessa, vaan todellisesta, puhtaasta täydellisyydestä, joka on äärimmäisen kiinnostavaa.

Vierailija
15/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Minä en edes huomannut kirjoitusvirhettä ennen tätä :D Epätäydelliset ihmisevät, ihana <3

Vierailija
16/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyyttä ei ole olemassakaan. Mutta se että joku kuvittelee olevansa täydellinen on hyvin epäkiinnostavaa, koska se on epäaitoa.

Epätäydellisyys ei ole kiinnostavaa koska ongelmat tai draama olisivat kiinnostavia, vaan koska AITOUS on kiinnostavaa.

Vierailija
17/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Täydellisyyttä ei ole olemassakaan. Mutta se että joku kuvittelee olevansa täydellinen on hyvin epäkiinnostavaa, koska se on epäaitoa.

Epätäydellisyys ei ole kiinnostavaa koska ongelmat tai draama olisivat kiinnostavia, vaan koska AITOUS on kiinnostavaa.

Aitouskin on moniselitteinen käsite. Olen törmännyt itseään aitoina pitämiinsä tai yleisesti sellaisina pidettyihin ihmisiin, joiden teennäisyys on pahempaa kuin kenenkään muun.

Vierailija
18/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Minä en edes huomannut kirjoitusvirhettä ennen tätä :D Epätäydelliset ihmisevät, ihana <3

😁♡

AP

Vierailija
19/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Siksi kirjoitinkin täydelliset sitaateissa, koska kirjaimellisesti täydellisiä ihmisiä ei ole. Tarkoitin sellaisia ihmisiä, jotka osaavat hallita tunteensa hyvin ja käyttäytyvät "kuten etikettiin kuuluu". Heillä ei myöskään ole mielenterveysongelmia. Tällaisia ihmisiä kutsun ns. täydellisiksi.

AP

Vierailija
20/36 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Siksi kirjoitinkin täydelliset sitaateissa, koska kirjaimellisesti täydellisiä ihmisiä ei ole. Tarkoitin sellaisia ihmisiä, jotka osaavat hallita tunteensa hyvin ja käyttäytyvät "kuten etikettiin kuuluu". Heillä ei myöskään ole mielenterveysongelmia. Tällaisia ihmisiä kutsun ns. täydellisiksi.

AP

Minusta tunteensa hallitsevat ja hyvin käyttäytyvät ihmiset ovat kiinnostavia, koska se kertoo hyvästä tunneälystä ja elämänhallinnasta. On paljon ihmisiä, joilla olisi työmaata näiden asioiden kanssa, ja vaikka he voivat kyllä olla kiinnostaviakin jostain muusta syystä, niin ei elämänhallinnan tai tunteiden säätelyonglma minusta tee ihmisestä sinänsä kiinnostavaa. Tutkimusaiheena ilmiö voi kyllä olla kiinnostava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi