Seinänaapurilla korona?!
Yskii ja köhii niin, että kuuluu hyvin seinän läpi. Aamulla vei roskat ja oli todella voimattoman oloinen. Onpa vaan alkanut pelottaa, että suojaako toi betoniseinä mua tartunnalta? En tiedä naapurin sisustusta mutta jos meillä esim sohvat vastakkain niin eihän välissä todellakaan ole mitää kahta metriä! Pääseekö se virus seinän läpi? Ahdistaa ihan hirveesti..!
Kommentit (15)
Mä epäilen että naapurillani on biljardi. Kuuluu sellaista pallojen kolahtelua.
Vierailija kirjoitti:
Betoniseinä suojaa mutta eiköhän teillä oleva yhteinen ilmastointi pöpöä kuljeta. Pidä maskia kotonakin.
Enhän mä nyt maski päässä syödä voi! Onko oikeesti niin, että nyt en voi mitenkään suojautua? Miksi ihmeessä käsketään pysymään kotona jos ei sielläkään ole turvassa? Itku tulee..!
Ap
Mun naapurilla on viinaa. Käyn joskus lainaamassa.
Ei, kyllä te nyt kuolette molemmat, ihan parin tunnin sisään. Kannattaa tehdä pikakuolinsiivous nyt samantien.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä te nyt kuolette molemmat, ihan parin tunnin sisään. Kannattaa tehdä pikakuolinsiivous nyt samantien.
Kiitos helevetisti tätä mä just kaipasin..!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vedäppä nyt ap oikein kunnollinen keuhkollinen ilmaa ja laita tämä palsta kiinni ja lähde ulos kävelylle. Siellä on tosi nätti päivä. Käy vaikka jossain kahvilla tms. Ja lue oikeasti jotain oikeata tietoa koronasta eikä tämän palstan öyhötystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen että naapurillani on biljardi. Kuuluu sellaista pallojen kolahtelua.
Team Ahmassa Vikströmin Jukalla oli gerbiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vedäppä nyt ap oikein kunnollinen keuhkollinen ilmaa ja laita tämä palsta kiinni ja lähde ulos kävelylle. Siellä on tosi nätti päivä. Käy vaikka jossain kahvilla tms. Ja lue oikeasti jotain oikeata tietoa koronasta eikä tämän palstan öyhötystä.
Kunnon keuhkollinen ilmaa täällä asunnossa, jossa voi leijailla koronapöpöt vapaana? Ei paljon innosta, enkä kyllä mihinkään koronalinkokahvilaan astu jalallani..!
Ap
Tuulettamaan on ohjeistettu, ei Meillä, mutta muualla päin maailmaa.
Toivottavasti on provo eikä kukaan ole näin hysteerinen.
Vierailija kirjoitti:
Sekä vaihtaa puhtaat alusvaatteet, ettei tarvitse hävetä.
Ihan sairaaksi mennyt tää touhu. Mää todella toivon että aloittaja on provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä vaihtaa puhtaat alusvaatteet, ettei tarvitse hävetä.
Ei taida kannattaa.. kuollessa yleensä suoli purkaantuu.
Betoniseinä suojaa mutta eiköhän teillä oleva yhteinen ilmastointi pöpöä kuljeta. Pidä maskia kotonakin.