Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toistuvat varhaiset keskenmenot

08.08.2006 |

Onko täällä toistuvista varhaisista keskenmenoista kärsiviä? Millaisia tutkimuksia teille on asian tiimoilta tehty? Onko syytä löytynyt? Ja ennen kaikkea apua?

Mulla on viimeisin sellainen parastaikaa meneillään. Torstaina tein plussatestin ja toissayöna alkoivat hirmuiset kivut ja vuoto. Aiemmin oon viivytellyt testin tekemistä, joten lääkärit ei oo uskoneet, että keskenmenoista on ollut kyse, vaikka raskausoireita on ollut ja vuoto ja kivut ihan eri luokkaa kuin menkkojen yhteydessä. Nyt kovasti toivon, että pääsen tutkimuksiin.

Oon kuullut, että kolme keskenmenoa on se määrä jonka jälkeen aletaan tutkia. Onko teiltä " vaadittu" kolmea plussatestiä, vai onko uskottu muuten? Vähän harmittaa, etten oo ollut hanakampi testailemaan.

Kiitos kovasti, jos jollain tietoa aiheesta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä linkki

http://health.groups.yahoo.com/group/toistuvatkeskenmenot/

Keskenmenotutkimusket koostuu rakenteiden kromosomien, veren hyytymistaipumusten, hormonien ja perussairauksien tutkimisesta. Joillakin syy löytyy joillakin ei. hoidot riippuvat ihan täysin siitä mitä löytyy ja varuiltakin voidaan jotain määrätä lääkäristä riippuen. Mulla ei syytä löytynyt vaikka kaikki mahdollinen testattiin- keskenmenoja siis 6kpl rv5-11

Tutkimuksia varten vaaditaan positiiviset testit. Koska monet naiset toivovat ja kuvittelevat raskautta niin pelkät tuntemukset eivät riitä. Nuo tutkimuksethan ovat todella kalliita yhteiskunnalle. Yksityiselle pääset tietysti selvityksiin, mutta sehän maksaa.

Sun kannattaa heti raskautta epäillessä testata ja jos menee kesken niin ottaa yhteyttä lääkäriin, että saat papereihin merkinnän keskenmenosta. 3km on tosiaan se raja.

momentti vierailulla odotuspuolelta

Vierailija
2/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erityisen mukavaa, että olet vierailulla odotuspuolelta:) Antaa toivoa mu(i)llekin. Oikein onnellista odotusta sulle! Tein hakemuksen sinne yahoogrouppiin, en vaan tainnut oikein tajuta, että mistä sen tietää, onko mut hyväksytty. Tuleeko siitä s-postia vai yritänkö vaan kirjautua? Sorry tyhmyyteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moderoin myös tuota ryhmää ja sut on nyt hyväsytty. eli ryhmän vietit pitäisi sulle tulla ja osoitteessa pääset viestejä katsomaan.

tervetuloa!