Mun mies jätti mut.
Tuli vaan ovesta sisään, heitti mulle sormuksen. Sanoi että olen huora josta ei enää halua kuulla ja lähti. Ei vastaa puhelimeen eikä mitään. Mitäs nyt? Asunto jossa asutaan on miehen, joudutaan lähtemään tästä. Nyt on hyvät neuvot tarpeen.
Kommentit (26)
niin olen se kolmonen. Eipä tarvitse enää " pelätä" sitä lähtemistä.
Kuulostaa ihan siltä että olis kuullut susta jotain, ja uskoo sen kyselemättä, selvittämättä.
Onko teillä ollut kriisiä muuten?
Miten teillä on mennyt tähän asti?
Toivottavasti saatte vielä sovittua...
Onko mahdollista, että joku miehesi tuttu on nähnyt sinut jossain baarissa tms? Juttelemassa jonkun kanssa? Ja nyt ehkä joku väärinkäsitys juoruna miehesi korviin kantautui?
Luottamuksenhan tuommoinen tempaus vie, vaikkei kerralla koko suhdetta kaataisikaan. Samoin illuusion parisuhteen ihanuudesta.
Jos tuo kysymys, että mitä nyt ei ole retorinen, niin sitten suosittelen antamaan vain ajan kulua ja samalla varmistamaan oman selustan, että selviää, kävi mitä kävi. Mikäli ero on totta, niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä lastenvalvojaan ja sopia mahdollisten lasten asiat. Lisäksi tarpeen mukaan avioero vireille ja kelaan yh-korotuksen hakemus lapsilisään, kun on eri osoitteet.
Itse en suosittelisi kyllä kenenkään lähtevän asunnosta, oli se sitten kenen tahansa ennen kuin puhumaan päästään, jollei mitään fyysistä uhkaa ole olemassa.
Oletteko siis avoliitossa, kun sanot, että asunto on miehen?
Voimia joka tapauksessa. Asiat tapaavat kyllä ratketa, vaikka uskon, että ei tällä hetkellä siltä tunnukaan.
Baarissa olen ollut vain miehen kanssa yhdessä. Varmaan viimeksi puoli vuotta sitten ilman miestä. En usko että saadaan sovittua. Sormus lensi jo. :( Mitäköhän nyt sitten.
Ja kriisejä on ollut ennekin. Kerroin siinä toisessa ketjussa että haluaisin suhteesta lähteä, en vain jotenkin ole pystynyt. Silti nyt tuli itku eikä se lopu ei millään.
Jos olisi, en mä sen perään yrittäisi soittaa. Soitin sen parhaalle kaverillekkin, sanoi ettei tiedä mitä on käynyt, lupasi soittaa jos miehestä kuulee.
haukkuu huoraksi, oli syytä tai ei ja käyttäytyy noin lapsellisesti. Oikeasti, ansaitset parempaa. Nyt sulla on tilaisuus päästä miehestä eroon, KÄYTÄ SE!
Mutta jos asia todellakin on niin kuin tuossa aikaisemmin mainitsit siitä että itsekkin haluaisit pois suhteestanne niin alkushokin jälkeen olosi saattaa olla jopa helpottunut.
Tsemppiä kovasti sinulle!!!
Mä tiedän, ei ole hyvä että olen roikkunut liian kauan miehen kanssa. Aina kun jotain käy, tulee tappelu, niin musta tuntuu että kyllä mä sitä rakastan ja ikävä tulis jos eroais. Ja itku tulee aina. Sit kun on kaikki hyvin niin tuntuu että pois pitäis päästä mut ei oo voimia lähteä jotenkin. En tiedä miksi!
Mikä tekee huorasta niin pahan haukkumasanan, uskon, että suurimmissa tapauksissa sillä ei tarkoiteta mitään. se on nimittelyä siinä missä muutkin, idiootti ym... naisilla on mielestäni pahempi tapa alkaa nimittelemään ja arvostelemaan miehelle koskettavia asioita, miehen perhettä ym. Miehet eivät vain osaa suuttuessaan löytää naisen kipeitä tai arkoja kohtia, silloin vaan sitten sanotaan että vitun huora tai ämmä, eikä se sen kummempaa tarkoita.
Saa haukkua ihan muuksi vaan, mutta huorassa on jotain, ja varsinkin kun sitä kuulee usein.
Sun miehes on joutunut väärään käsitykseen jostain jutusta. Esim. joku on kiusallaan väittänyt sille jotain.
Odota, että saat keskusteltua. Kyllä sekin aika tulee. Äläkä sitä asuntoa murehdi. Ei hän voi noin vain myydä yhteistä asuntoa.
Mutta nyt et voi kuin odottaa. Vähän äkkiväärä se sinun miehesi kyllä on. Ja pahasti se sanoi. Sitä ei voi kieltää. Siihen ei kuitenkaan kannata takertua. Se vain estäisi asian rauhallisen selvittelyn. Mutta silti kannattaa puhua asiat selviksi, vaikka ero olisikin edessä.
ne sun toisen ketjun viestit et haluat lähteä.
meillä ainakin koneelle jää kaikki tännekin kirjoitetut jutut ja hyvin tarkkaan kellonaikoineen jne.
Musta on törkeetä lähteä noin selvittämättä syytä miksi niin tekee,kyllä aikuisen ihmisen on se pystyttävä selvittämään asiat jos jätetään toinen.
Forget it, älä enää metsästä,kylllä se ite ottaa yhteyttä kun näkee selkeemmin asiat.
Ja kun se ei ollut edes kotona koko iltana, tuli vaan ja lähti. Nyt aamulla tuli kotiin, huikkas vaan ovelta Huomenta **** (ei koskaan kutsu mua nimellä) ja meni nukkumaan. Koko yönä en yhteyttä saanut.
Tuli täs mieleen et jos sulla kerta on omatunto puhdas, niin mites miehen? Jos miehelläsi onkin joku toinen ja jonkun valheen verukkeella haluaa liitostanne pois. Vihapäissään on aina helpompi lähteä ei tarvitse selitellä mitään. En halua pahoittaa mieltäsi enempää tuli vaan mieleen.
Jospa miehsi on löytänyt jonkun uuden ja ajattelee että hyökkäys on paras puolustus?
jopa entisellä miesystävällä, joka oli täysi mulkku, oli se periaate, että mitä tahansa nimitystä naisista saa käyttää, paitsi huoraa. KUn hän suuttui, olin PÖLJÄ.
Tänne ei voi mitään kirjoittaa, tukea/apua pyytää kun heti epäillään että on provo. Haluatteko miehen puhelinnumeron ja soittaa? Varmasti sitten uskotte? Anteeksi että häiritsin teitä niin huvittavalla asialla.