Mun mies jätti mut.
Tuli vaan ovesta sisään, heitti mulle sormuksen. Sanoi että olen huora josta ei enää halua kuulla ja lähti. Ei vastaa puhelimeen eikä mitään. Mitäs nyt? Asunto jossa asutaan on miehen, joudutaan lähtemään tästä. Nyt on hyvät neuvot tarpeen.
Kommentit (26)
mites se nyt niin teki? oisko ollu aihetta? Anna ajan kulua että tunteet pikkasen laskee, ja sitte otat keinolla millä hyvänsä miehesi juttutuokioon. kaipa hänet lapsuudenkodistaan joskus kiinni saat, jos et kavereita löydä...
Toivottavasti asiasi selviävät!!!!
Voisko sitten olla niin että sillä on toinen :( Mä olen vähän itekseni sitä epäillytkin. Lapsuudenkodista en usko paljoa irtoavan, on niin mammanpoika että kun sanoo että ei halua että mulle kerrotaan niin mullehan ei kerrota.
Mullekin kyllä tulee edelleen mieleen sama kuvio. Hyökkäys on paras puolustus, varsinkin tuo yön pois oleminen viittaa siihen.
jos tosiaan joudut lähtemään pois yhteisestä kodistasi niin haet heti kaupungin vuokra-asuntoa. Tai katsot ilmoituksia jos jollain olisi vuokrattavana heti jotain.
Ja joku en muista numeroa, mitä ihan syystä?
Jos itse et ole tehnyt mitään vakavaa niin mites miehes? Jos kerran oli yönkin poissa niin missäs oli? Minun mieheni haukkui minua muutaman kk ajan kaikilla mahdollisilla haukkumanimillä ja aloin jo uskoakin että olen tyhmä, idiootti, vainoharhainen paska, huora, ja kaikkea muutakin. Sitten selvisi syy tälle käytökselle. Hän itse oli pettänyt mutta oli niin suurissa syyllisyyden tuskissa että purki sen minuun tuolla tavalla. Oli todella vmäinen :(.
Neuvoisin sinua että älä lähde asunnosta mihinkään ennen kuin olette saaneet keskusteltua. Laita kuitenkin asuntohakemus menemään esim kaupungille. Voithan sitten kieltäytyä siitä jos et haluakaan lähteä. On toi kuitenkin aika paska tilanne suorastaan. Vaadit ainakin ukolta kunnon selityksen.