Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeesti, toi kuukuppi. Ei mahu!

Vierailija
02.03.2021 |

Mikä on paras asento sen asentamiseksi?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile eri asentoja ja taittotekniikoita ja käytä pientä määrää liukastetta kupin kanssa.

Vierailija
22/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans oo kupin kanssa päässy sinuiks, vaikka oon satunnaisesti käyttänyt sitä jo yli 7 vuotta. Mulle toimivin suoja on wuka-merkkiset menkkapikkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ei pysyisi. Synnytyksissä on tullut sen verran emättimen laskeumaa, että tamponien kanssakin on ollut ongelmaa saada riittävän syvälle, kuukuppia en ole siksi uskaltanut edes kokeilla.

Vierailija
24/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mahtunut mullakaan kivuttomasti senttiäkään vaikka en ole neitsyt enkä vela. Jos sattuu niin se ei sovi.. vaikka miten tällä palstalla jotkut visualisoi mielessään tän kuppikoeajon

Miten vapaaehtoinen lapsettomuus voisi edes liittyä kuukuppiin? Tarkoititko, että olet synnyttänyt alateitse?

No mulla on lieveää vaginismia edelleen, joten se voi vaikuttaa. Ja kuukautisten aikaan liukkarilla nimenomaan kokeilin kun joku toinen kysyi. En käytä myöskään tamponeja samasta syystä. Vaginan koossa ei varmasti ole vikaa kun olen onnistunut synnyttämäänkin useammin kuin kerran, mutta lihakset on ehkä epänormaalit tai vähemmän normaalit. En nimittäin tunne ollenkaan jännittäväni, mutta niin vaan on vaikeaa.

Vierailija
25/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se ei pysyisi. Synnytyksissä on tullut sen verran emättimen laskeumaa, että tamponien kanssakin on ollut ongelmaa saada riittävän syvälle, kuukuppia en ole siksi uskaltanut edes kokeilla.

Kuukuppia ei saa käyttää jos on laskeuma alipaineen takia. Ja laskeuma on oikeastaan enemmän seurausta raskaudesta jos sellainen tulee.

Vierailija
26/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole laskeumasta kokemusta, en osaa varmasti suositella, mutta kupissa on kuitenkin se alipaine, joka pitää sen paikallaan. Mutta kuten sanottua, en osaa sanoa, onnistuuko sen käyttö, jos on laskeumaa.

Vierailija
27/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole laskeumasta kokemusta, en osaa varmasti suositella, mutta kupissa on kuitenkin se alipaine, joka pitää sen paikallaan. Mutta kuten sanottua, en osaa sanoa, onnistuuko sen käyttö, jos on laskeumaa.

Ahaa, no niin, vastaus tuli yllä: alipaineen takia EI SAA käyttää.

Vierailija
28/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riipu toosan koosta mitenkään, että saako sen sinne vaiko ei. Lihasten rentous vaikuttaa, ja itse joudun joskus laittamaan kupin reunaan liukkaria että menee paikalleen. Taitan kupin niin, että litistän sen viivaksi ja taitan kupin ”kannuksi”. Sitten laitan kupin sisään kannun ”kärki” edellä. Hankala selittää mutta kuppi taitettuna on siis vähän kuin c-kirjaimen mallinen, ja se laitetaan sisään niin, että tuo c:n kaari on reiän alaosaa vasten ja menee sisään tuo kaari edellä. Sisällä se vain ponnahtaa takaisin kupiksi ja pysyy paikallaan. Mielestäni oli maailman helpoin homma opetella kupin käyttö, osasin heti, mutta kaverini ei kuulemma oppinut millään!

Vierailija
29/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ihmettelen miten isot fjöösat joillain naisilla on kun pystyvät käyttämään sitä. 

Olet saanut kuitenkin oman katkarapusi mahtumaan sinne?

Olen kylläkin nainen. 

Anteeksi. Korjaan: olet saanut kuitenkin sen mustan XL-dildon mahtumaan sinne?

Ei, en kiihotu mustista [piip] toisin kuin sinä. Enkä ylipäätään saa edes emätinorgasmia. Harmi, jos sulla on väljä fjöösa :D

Vierailija
30/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kannumaiseen muotoon taittelu ja KOOKOSÖLJY! En ikimaailmassa edes yrittäisi ilman jonkinlaista liukkaria. Sitten vähän kyykkyasentoon ja uloshengitys aina kuppia liikutellessa sisäänpäin. Se kyllä mahtuu, usko pois.

Vierailija
31/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Ei mene vaikka kuinka päin yrittää.

M49

Älä nyt pienestä lannistu.

Vierailija
32/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitatko oikeaan reikään?

Vierailija
33/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ihmettelen miten isot fjöösat joillain naisilla on kun pystyvät käyttämään sitä. 

Olen kylläkin nainen. 

Ei, en kiihotu mustista [piip] toisin kuin sinä. Enkä ylipäätään saa edes emätinorgasmia. Harmi, jos sulla on väljä fjöösa :D

Oletko koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa? Ovatko kaikki seksiä miehen kanssa harrastavat esimerkkejä naisista, joilla on väljä fjöösa? Koska onhan nyt keskivertopenis erektiossa kuukuppia isompi.

Vierailija
34/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan parhaiten asetettua selälleen maatessa.

Vessan lattiallako makaat selällään vai suihkussa?

Kuulostaa kivalta!

Onneksi tamponit on keksitty.

Vierailija
35/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan parhaiten asetettua selälleen maatessa.

Vessan lattiallako makaat selällään vai suihkussa?

Kuulostaa kivalta!

Onneksi tamponit on keksitty.

Mä taas oon onnellinen, että kuukuppi on keksitty, koska kaikki kertakäyttöiset kuukautissuojat aiheuttaa mulle ihoärsytystä.

Vierailija
36/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin nainen. 

Oletko koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa? Ovatko kaikki seksiä miehen kanssa harrastavat esimerkkejä naisista, joilla on väljä fjöösa? Koska onhan nyt keskivertopenis erektiossa kuukuppia isompi.

Kiihottuessakin emätin tosin laajenee. Ehkä tuo ei ole sitä kokenut.

Eri

Vierailija
37/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuukuppi oikean kokoinen? Niitä on myös eri merkkisiä, joten malli voi myös hieman vaihdella. Kokeile jotain toista, voi hyvinkin löytyä sopivampi.

Vierailija
38/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin nainen. 

Kiihottuessakin emätin tosin laajenee. Ehkä tuo ei ole sitä kokenut.

Eri

Emätin laajentuu ilman kiihottumistakin ihan mekaanisesti venyttämällä. Jos mekaaninen venytys sattuu, kyse on lihasjännityksestä. Toki toiset kärsivät esim. vaginismista, mutta jos kiihottuessa on mahdollista saada sisään penis ja emättimestä mahtuu vauvakin tulemaan, kyllä se kuukuppikin mahtuu, kun opettelee rentoutumaan. En minä saanut nuorempana aluksi mini-kokoisia tamponejakaan sisään, sitä piti opetella.

(Ei sillä, että kuukupin käyttöä olisi pakko opetella.)

Vierailija
39/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nopea ja näppärä käyttää jos tarvii liukkaria ja vessan lattialla pötköttelyä....

Vierailija
40/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ekan sivun "nenäliinataittelu" on se juttu. Laitan yleensä kyykyssä tai nostan jalan esim. vessanpönttöä vasten, helppoa ja nopeaa.

Kuukuppi on aivan loistava keksintö ja toimii kuin häkä. Ei ole tullut ohivuotoa koskaan, olo on raikas kun mitään ei valu ympäriinsä. Usein unohdan koko menkat, kun kuppi on niin huomaamaton. Mulle on sopinut loistavasti Lunette, mutta olen kuullut että toisille passaa paremmin muut merkit muotoilunsa ym. vuoksi.

Ehkä ongelmaisilla on jotenkin epätavallisen kuivat paikat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi